December 27, 2003
Dear Customer,
To start the Sapphire End User RMA process; please fill in the attached form and return it to me. Details on how to fill in this form can be found bellow.
Please note that we charge an administration fee of £25.85 GBP including VAT for all customers. This fee covers a maximum of 2 cards only. Any subsequent cards will be charge accordingly.
We just offer payment by http://www.paypal.co.uk (please read FAQ/help if you have problem here).
Within the next 3 days, after receiving a reply from you we will request the payment via PayPal. If you don’t receive it (please check your spam filter), please send us a reminder again.
After having received your payment we can start processing your RMA. Furthermore we have to issue an RMA-number with our factory in Hong Kong, which can take up to 4-5 days. Afterwards you will get an email from us, including this RMA number and all the other necessary information.
Furthermore you are responsible for shipping the card (without any cables or accessories) and all incidental costs to us, we will pay for the return.
Please reply with the attached Excel form as described bellow (You only need to fill in the first datasheet of the file, titled ‘RMA Form’):
Varför ska jag betala dom en avgift för att få göra RMA? Sedan ska jag stå för frakten till Hong Kong? Ännu vidrigare är att ett nytt X300SE kort kostar 1 GBP mer än deras avgift!
Aldrig mer rör jag någonting som har med Sapphire att göra!
I trust everyone, it's just the devil inside I don't trust
Overclockers.se
October 17, 2004
October 17, 2004
dupa666 wrote: Men alltså om det är ett factory fel på kortet borde du ju kunna lämna tillbaka den till butiken?
Jo, det måste ju bli mer simple to skicka det till the Swedish butik for RMA..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 17, 2004
September 22, 2005
Sapphire verkar ju ha en skruv lösa? Hur kan de ens komma undan med ett RMA-förfarande som ser ut så där? Även om man skulle få tillbaka de där 25 punden såär det ju inte glasklart att man har pengar just nu, och de flesta har väl inte paypal-konton även om de är lätta eller svåra att fixa?
Bra tråd, ska vara jäkligt försiktig med Sapphire i framtiden, de verkar ju inte ha kundens bekvämlighet i åtanke i alla fall...
1 Guest(s)