September 28, 2003
iaf jag tänker på fjortisar som går runt med helsvarta kläder, svart hår (fast dem är blonda egentligen) pentagram runt halsen osv men jag älskar att reta dem för punkare dem tar rätt illa upp när man kallar dem punkare här iaf. Dem tror dem är hyper-häftiga men dem är oftast helt utstötta på något vis 😕 det är intrycket jag fått så är dem här.
February 22, 2003
zac* wrote: Pentagramet står väl för ondska iaf? 🙄
pentagrammet står för eld, vatten, luft och jord
den femte spetsen står för psyket eller hur man ska säga
det "onda"
[Image Can Not Be Found]
det "goda"
[Image Can Not Be Found]
eller nått i den stilen orkar inte vara så påläst
April 27, 2002
BelGarath wrote: Satanismen är igentligen ingen religon efterssom satanister inte tror på nån Gud, dom tror alltså inte på nån röd gubbe i helvetet.
bara för att rätta lite: är inte Buddhism en religion? I Buddhismen ingår ingen gudadyrkan, men ändå är det en religion (världsreligion even).
February 22, 2003
BeatL wrote: [quote=BelGarath]Satanismen är igentligen ingen religon efterssom satanister inte tror på nån Gud, dom tror alltså inte på nån röd gubbe i helvetet.
bara för att rätta lite: är inte Buddhism en religion? I Buddhismen ingår ingen gudadyrkan, men ändå är det en religion (världsreligion even).
De kan man sitta och fundera på länge
Vart går igentligen gränsen mellan en religion och en filosofi?
Jag anser att buddhismen är en filosofi för att de finns inga gudar och man ber ej
samma sak med Satanismen
August 16, 2002
tindy_14 wrote:
Skriv vad ni tror att en Satanist är,
och gärna om ni känner någon.
jag tror att dom offrar getter och småbarn... o välter gravstenar på kyrkogården här i spånga, för det vet jag att dom har gjort... nej jag känner inga satanister...
edit: satanistshoppen http://www.somethingawful.com/...../index.htm
2 Guest(s)