June 5, 2004
Försov mig och missade första lektionen, åker till andra och går på den.
Kommer försent till lektionen efter och får inte komma in.
Sätter mig i datorsal och gör ingenting från 12-14 för att sedan gå på min sista lektion - som tyvärr är inställd.
Hem direkt och äter lite innan man ska till jobbet 16 -22, medan de flesta andra på jobbet är på "företagsmiddag" och sedan utgång (Blev lurad att jobba innan jag fick reda på detta evenemang).
Menmen, var inte tråkigt att jobba iaf så jag klagar inte.
November 27, 2003
obelix wrote: [quote=D3mpa] Obelix, jag vill inte nosa för mycket nu men efter ha läst många av dina trådar nu så har jag förstått att du har ett par fysiska problem och kan inte låta bli och undra vad det är?
Förstår om du inte vill svara visste inte hur jag kan formulera frågan på ett annorlunda sätt:/
Det är inte så farligt mycket.
Ja har nå som heter Wegers Granulomatos, sedan fick jag en blodpropp på 30 cm, sedan har jag astma, tinnitus och lite andra småkrämpor...
Inte för att vara petig, men Wegeners granulomatos 😉 :bgrin:
//Andreas
January 12, 2004
Delph1 wrote: [quote=obelix][quote=D3mpa] Obelix, jag vill inte nosa för mycket nu men efter ha läst många av dina trådar nu så har jag förstått att du har ett par fysiska problem och kan inte låta bli och undra vad det är?
Förstår om du inte vill svara visste inte hur jag kan formulera frågan på ett annorlunda sätt:/
Det är inte så farligt mycket.
Ja har nå som heter Wegers Granulomatos, sedan fick jag en blodpropp på 30 cm, sedan har jag astma, tinnitus och lite andra småkrämpor...
Inte för att vara petig, men Wegeners granulomatos 😉 :bgrin:
//Andreas
messersmitter
glömde även att jag har ett navelbråck som ska opereras, det är det som blöder nu iaf.
January 12, 2004
ZIre wrote: Du har inte det här också?
dessvärre inte då det är läkarna som har informerat mig mot min vilja att jag är sjuk
February 17, 2004
ZIre wrote: Du har inte det här också?
January 12, 2004
skiroy wrote: [quote=obelix]har tydligen streptokocker i naveln, därav att det blöder, hoppas jag iaf...
Så lite ska du knappast vara blödig över.
Det ska nog krävas mer än så för att ta kål på dig! 😉
tja, de jävlarna la in mig på sjukhuset igen iaf, efter 3 dgr så lyckades jag "rymma" därifrån, fick tjata mig till helgpermis, ska träffa kirurgen nästa vecka :bgrin:
1 Guest(s)