July 27, 2002
Så trött på skiten.. Och vi hade betyg konferans med lärarna idag.. och jag har IG varning idrott bara för jag deltagit 53% och för att bli godkänd ska man ha minst 65%.. asså LOL..
Och min polare har exakt lika mkt frånvaro som mig =)
Vi går typ hem samtidigt om vi gör det.. Så nu måste jag delta på alla idrotts lektioner för att bli godkänd..
How about a "no"?
Sen har jag cp prov imorrn och orkar inte plugga något.. :cy: :cy: :cy: :cy:
July 27, 2002
Alltså. Det är klart man pallar att gå på idrotten.. Men det är så trist.. Man får aldrig spela fotboll, och sånt.. Det är alltid massa jävla skit och helvetes bögsaker som folk med stringtrosor gör.. :p ok det där lät gay.. Men asså fyfan.. Känns inte bra att inte kunna skolka nå mer o även få G :bgrin:
October 26, 2003
gick ut gymnasiet med bara ett IG vilket är jävligt bra gjort med tanke på att ja nästan inte höll på o komma in på gymnasiet.. 🙂
men kämpa på du.. och om man har IG i idrott så är de inget problem för framtiden, så jag tycker nog itne du ska oroa dig så mycket över det. ta de lugnt. 🙂
July 27, 2002
Jag har ganska bra betyg
VG-MVG i hemkunskap
VG i slöjd
MVG i so/svenska/engelska/alla no ämnen
G i matte ( 🙁 )
G i bild, musik..
Det tycker jag är bra betyg.. 🙂
men ibland pallar man bara inte och vill bara hem.. Specielt på idrotten för det är "skolk-vänligt" :bgrin:
d.v.s bra tider att skolka 🙂
March 10, 2002
Callister wrote: Jag har ganska bra betyg
VG-MVG i hemkunskap
VG i slöjd
MVG i so/svenska/engelska/alla no ämnen
G i matte ( 🙁 )
G i bild, musik..
Det tycker jag är bra betyg.. 🙂
men ibland pallar man bara inte och vill bara hem.. Specielt på idrotten för det är "skolk-vänligt" :bgrin:
d.v.s bra tider att skolka 🙂
Men om du nu har hyffsade betyg så skit i ett IG i idrott?
October 16, 2002
March 21, 2003
som detta.. min poler hatar tyska så han försökte få ig i det för att slippa och få eng men icke sa nicke ....han fick ig på alla lexor och alla prov men ändå fick han G ...hata hata hata ...
men sen har man ju sitt gympa betyg som e ett stabilt MVG med 99.99% NÄRVARO..... 🙄 (studigt värre)
sen har man ju den sorten som springer runt och kysser röv och bara ser vältränade ut men ändå inte gör nått som får mvg ...de e dem som får mej att SPY!!!! :arg:
2 Guest(s)