October 20, 2001
Jontez wrote: Vi måste hålla en lektion på minst 60 minuter för att få mins VG i idrott. Man ska visa att man har ett bra ledarskap. Och får man bra betyg i idrott då, så e de ju bra om man blir chef. Man har visat att man har ett bra ledarskap
Det hade jag oxå... Enda grejen jag inte gjorde va att lämna in en jävla uppsats på 5sidor om idrott... För jag tycker inte d hör till
November 26, 2002
Callister wrote: Grejen är ju att på ett gymnasium har inte lärarna en chans att kolla hur ni jobbar på lektionerna.. det är ju så mkt folk.. Det blir att de går efter proven bara.
T.ex min polares brorsa.. Han är hemma hela tiden.. fast han går och gör proven bara..
Och han klarar sig.. De kan inte veta vem som är vem typ. 🙂
jag märker att du har mycket erfarenhet av sånt.
just nu är det 15 pers i min klass, och vi har 12 timmar i veckan med samma lärare, och han har nog två klasser utöver oss, nån enstaka gång i veckan. tror att han har ganska bra koll.
jag vet inte hur det är på din brors skola, men på min skola har de flesta lärare bra koll på sina elever, även om det finns vissa undantag
October 27, 2001
Öwall wrote: [quote=Callister]Grejen är ju att på ett gymnasium har inte lärarna en chans att kolla hur ni jobbar på lektionerna.. det är ju så mkt folk.. Det blir att de går efter proven bara.
T.ex min polares brorsa.. Han är hemma hela tiden.. fast han går och gör proven bara..
Och han klarar sig.. De kan inte veta vem som är vem typ. 🙂
jag märker att du har mycket erfarenhet av sånt.
just nu är det 15 pers i min klass, och vi har 12 timmar i veckan med samma lärare, och han har nog två klasser utöver oss, nån enstaka gång i veckan. tror att han har ganska bra koll.
jag vet inte hur det är på din brors skola, men på min skola har de flesta lärare bra koll på sina elever, även om det finns vissa undantag
Woird...
Dessutom måste man ha närvaro för att få sitt betyg.
January 28, 2003
.doedels wrote: jag hade 295 ,,, tror det är 12 MVG och resten VG
det är 11MVG och resten vg...
ledsen AMD_Rulez, jag hade 13 mvg å resten vg, 305 poäng 😉
callister... du är ju rent ut sagt korkad om du skiter i idrotten.. det är ju för fan det lättaste ämnet att få g i!!
det med att lärarna inte skulle ha bra koll... våra lärare har vi i snitt 3timmar per vecka och dom har full koll på oss... tro inte på allt folk säger till dig lille vän...
sen att dom inte klagar på en om man inte jobbar hela lektionen som lärarna på högstadiet gör stämmer helt.. men jobbar du inte på lektionerna så märks det väldigt tydligt i betyget...
2 Guest(s)