September 17, 2003
Tjenare!
Satt och funderade lite nyss, tänkte att det skulle vara kul att kunna zooma in på satellitbilder så man kan se sitt hus och så vidare. Var inne på lantmäteriet men tyckte att deras sög. Har för mej att nvidia hade något sådant förut men jag kan inte hitta det igen.. Någon som vet vart jag kan surfa?
October 27, 2001
Nvidia har ju sitt program, som heter Earthviewer, tror jag.
För en liten summa kan man sitta och snurra på en virtuell bild av jorden och zooma in vart man vill. Jag har faktiskt fundera på att köpa en prenumeration, men jag har inte kommit på ett tillräckligt bra skäl. 😛
February 22, 2003
PaiN wrote: Nvidia har ju sitt program, som heter Earthviewer, tror jag.
För en liten summa kan man sitta och snurra på en virtuell bild av jorden och zooma in vart man vill. Jag har faktiskt fundera på att köpa en prenumeration, men jag har inte kommit på ett tillräckligt bra skäl. 😛
Du ska ju hitta mitt hus ju 😮
June 17, 2002
Krqagyzzz wrote: lite coolt att zooma in folks bilar,, btw vet någon hur ofta sådanna bilder uppdateras?
nVIDIAs som det har pratats om lite e väl rätt ny..o den uppdateras väl lite då o då har jag för mig.. eftersom man pröjsar borde man få lite mer service... eller hur.. Hmmm..
October 27, 2001
Om någon är intresserad hette programmet: keyhole
Deras hemsida: KLiCK
Man kan ju alltid testa 14dagars trialversioner 🙂
1 Guest(s)