November 4, 2001
TERdON wrote: [quote=chrippaz]Jag tycker synd om de som ska göra serien om han inte förlorar. Vad finns det då att filma? Han är varken rik eller fattig...
Det är väl bara att övertala honom att satsa de två millarna också?
Eller så är det uppgjort att han ska förlora och sen får han 2 milj av tv-bolaget efteråt...
November 22, 2001
obelix wrote: Det är väl 50/50 chans att han vinner...
Inte riktigt, han satsar väl svart eller röd antar jag. Men så finns ju en eller två gröna oxå som kan sabba det hela.
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Varför köra svart eller rött? Jag skulle sattsa allt på svart 13. Tänk vilken utdelning det skulle bli då.. 😀
Lagom stor chans att vinna då 🙂
November 26, 2002
Pim_ wrote: [quote=Öwall][quote=Ogrebeast][quote=obelix]Det är väl 50/50 chans att han vinner...
Lite mindre t.o.m. 😛
Gröna nollan förlorar han på...
finns lika många röda som svarta, det går från 0 till 36
Försöker du bevisa ngt??
att jag inte kan tänka klart?
missförstod inlägget lite grand kanske =/
November 4, 2001
Jag känner en som gjort ungefär så där. När man fick studiebidraget för hela året (eller hela terminen kommer inte ihåg), en klumpsumma istället för utspritt över flera månader.
Han hade kommit på ett sätt så att man garanterat skulle vinna. Men i tyskland var de så sega, samma kille skötte två bord så det skulle ta flera veckor att få ihop en ansenlig summa. Så han satte allt på en färg och förlorade...
August 20, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=DiDi][quote=.doedels]Jag funderar på att göra så någon gång i livet, allt eller inget liksom
Så gör jag varje dag
eller så ljuger du rätt mycket... 😛
Nej jag tänker alltid så vid frukosten på morgonen... "Ska jag äta hela mackan eller strunta i det helt"
😛
🙄
1 Guest(s)