November 8, 2002
kanske lika bra å sätta i en V8 på än gång 😕
hmm... byta motor ja... det var väl det som lät mest lockande. Fiat uno turbomotorn dvs. undra om det är nån skillnad i drivlinan mellan turbo och vanliga unon? om inte så är det ju bara å byta motor när man väl fått tag i en på skroten.
Det verka va krångligt det här, kanske det bästa är att sälja den jag har å köpa en Fiat uno turbo istället 😮
Det brode väl gå å dra upp laddtrycket på dem osv?
Ja har tröttnat på den sega axen i plastis V70, man får ju dra upp den till 90 på tvåan om nått ska hända.. hmm.. därflr jag vill ha lite mer effekt 🙂
May 23, 2001
Sälj för fan inte Unon! Farsan har en Fiat Uno, hur cool som helst.... En bild på den: http://upload.stormaz.servebee.....front3.jpg
Och här är den utan photoshop inblandat: http://bilder.stormaz.servebee.....framifran1
June 28, 2001
stormaz wrote: Sälj för fan inte Unon! Farsan har en Fiat Uno, hur cool som helst.... En bild på den: http://upload.stormaz.servebee.....front3.jpg
Och här är den utan photoshop inblandat: http://bilder.stormaz.servebee.....framifran1
hah ! det ser ju för fan ut som en Volvo . om någon anser att styla en volvo är som att sminka en gris, vad fan är inte då att göra om en FIat uno så den ser ut som en volvo ?
ma5ive disrepect.
May 23, 2002
Flertalet företag säljer kompletta Turbo kit anpassade efter cylindervolymen, vana att använda svets säger de räcker som förkunskaper. Tror dock det behövs mer, rätt mycket fipplande med att få de gå bra.
Skit i turbon och byt kam, i med högkompkolvar, 4 st Keihin 36mm Flatsideförgasare, Extraktorgrenrör, Sportfilter och Rör så har du fan dubbla effekten...
2 Guest(s)