May 23, 2001
PaiN wrote: Det är ju ungefär som om att beskriva en situation då en Schitzofren människa är på väg att ta självmord som ett gisslandrama/gisslansituation. 😛
Klurigt...
EDIT: Rättade slarvfel, what can I say, jag fryser om fötterna? 😛
Hehe, kan ju bli så att den onda sidan har tagit den goda sidan som gisslan 🙂
June 17, 2001
Hauk wrote: Anta att du har två siamesiska tvillingar, alltså sånna som sitter ihop.
Den ena av dom dödar 27 personer och skadeskjuter 12.om dom separeras dör dom båda.
hur straffas han?
Om man har 2 siamesiskatvillingar så har man "4 personer" ju... eller har jag fel?
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 4, 2001
[NH wrote: WIGGER][quote=Hauk]Anta att du har två siamesiska tvillingar, alltså sånna som sitter ihop.
Den ena av dom dödar 27 personer och skadeskjuter 12.om dom separeras dör dom båda.
hur straffas han?
Om man har 2 siamesiskatvillingar så har man "4 personer" ju... eller har jag fel?
Det ahr du faktiskt rätt i men den ena kan fällas för mordförsök på 12 personer och den andra för mord på 27 personer.. om de skulle göra det så är de båda psykiskt stödra och ska enligt svensk lag genomgå räts psykiatriks vård... 😛
October 27, 2001
Hauk wrote: Anta att du har två siamesiska tvillingar, alltså sånna som sitter ihop.
hur straffas han?
Du menar förstås ett par siamesskatvillingar, som du skriver menar du 2st par 😛 (Ungefär det som wiggah skrev)
Biatchslap på den skyldiga fungerar väl? 😉
Ett bra tag alltså och då har ju den oskyldiga sidan något att göra också. (d.v.s. att han/hon ställer upp med att utföra straffet)
Den "goda" sidan av tvillingarna borde ju även ha stoppat brottet från att ha skett, så det är nästan medhjälp. Det skulle nok se rätt lustigt ut om ett siamesisktvilling par bråkar, med varsin hand, om kontrollen över ett vapen.
September 5, 2001
vet itne vart ja gha rhört det förut, kan vart här men ändå:
tänk att du är en siamesisk tvilling, och den "broder" so mdu sitter ihop med är bög
En dag komme rhans pojkvän hem och dom skall ha sex, problemet är att ni bara har 1 arsle.
hur faaaan blir det då?! va hade ni gjort om den ni satt ihop med vägrade lyssna :P?
1 Guest(s)