January 28, 2003
Ja, ikväll smäller det, om 5 min närmare bestämt!
Även detta året har jag fått skapa en tråd på Rutgers begäran, och jag kan ju bara meddela att vår hjälte håller på att värma upp för fullt!
[Image Can Not Be Found]
Rutger tror stenhårt på Martin, men jag är lite mer tveksam. Detta visar ju dock bara på Martins enorma stöd i gay-kretsarna.
Jaja, det skall bli kul att se hur det artar sig, Wig-Wam kan bli farliga alltså 😮
September 12, 2001
Marcan- wrote: [quote=MrWeizel]gay-kretsarna.
Man börjar ju undra om det är de kretsarna du hänger i efter alla dina rutger trådar.
Vet ingen annan här på NH som gör massa tribute trådar om en annan kille. 😉
Ja vad sjutton !
Herr Rutger är ju en smärre legend i detta forum men en feg stackare också som inte vågar skriva inlägg längre, 😉 ( och jag vet att du smygläser i forumet hejvilt ) 😉
September 12, 2001
Redfaction wrote: Schlager suger alltid. Min tjej sitter och ser på skiten för fullt och trots att vårat datarum hare tt kök emellan sig och vardagsrummet så hörs skiten tydligt.
Låt tjejen få göra det.
Att "skiten" hörs gör väl inget...din "skit" med att hamra på tangentbordet lär säkert höras av henne så det jämnar ut sig killen.
December 5, 2001
Öwall wrote: [quote=Redfaction]Schlager suger alltid. Min tjej sitter och ser på skiten för fullt och trots att vårat datarum hare tt kök emellan sig och vardagsrummet så hörs skiten tydligt.
det var iofs ett par år sen det var schlager på melodifestivalen
Så sant så sant....iallafall i top 20.
2 Guest(s)