January 6, 2002
usch, nu har jag kramp i skarttmusklerna o orkar inte skriva här mer
1. Du äger ett par äckliga inrunkade rosa tofflor <-sant, jag fick ju dem av dig...
2. Du sitter utanför Konsum och raggar småflickor <- förtal! vi har inte konsum här!
3. Vår vita Toyota fick brännas upp tack vare dig!!! <- hehe men spännande var det!
January 6, 2002
Och detta är högre kvalitet
https://www.nordichardware.se/.....l+fanklubb
och ni öppnar ju upp tråden hela tiden
vad skrev jag i mitt förra meddelande?
hint: orkar inte skriva här mer
March 12, 2003
Det är ju ingen som förstår att man driver med dem. Men men sånt är livet ibland. Förresten, vad är det för fel att vara sweclockare (inte för att jag är det). Jag vet flera som är det bland nordichardwares medlemmar.
Dessutom existerade sweclockers ett tag innan nordichardware kom till...
March 1, 2003
Schmutziger wrote: obs ironi
Pim_ medlem 19 mars 03 ~1500 inlägg -kvantitet?
schmutziger medlem 6 jan 02 ~300 inlägg -kvalitet?
vi kan väl jämföra?
jepp, när vissa inte står i centrum så ska det klagas..
AMEN i kyrkan!
Roligaste tråden på länge. Skön avatar Schmutziger!
January 6, 2002
Aldrig hade jag väl trott att denna tråd som fötts ur övertrötthet och hets skulle orsaka så mycket rabalder. Har skrattat mycket åt de upprörda inläggen, särskilt dem som skriver att de ska spamma sönder tråden så den låses, för nu bryter jag för allra sista gången det jag skrev innan, nämligen att jag inte skulle skriva mer itråden. För ju mer arga inlägg ni gör i denna tråd ju längre stannar den ju kvar och retar er. Har ni riktig otur så är det ju fler som ser tråden och skriver in någonting och då stannar de kvar än längre....
Sen passar jag på att tacka de som uppskattar de menlösa pikar och förolämpningar som jag o stålbjörn har skrivit till varandra, vissa av er har nog haft kul medans andra inte...Vi hade iallafall skitkul!
Särskilt till Segbarn som verkar ha en sund uppfattning om humor, skitsnack och sådant
trodde denna tråd dock skulle uppskattas mer då detta forum har blivit allt mindre seriöst på senare tid där många, alltför många trådar har blivit sönderspammade med oväsentligheter som inte hade med det som behandlades att göra.
Jag är dock glad att se att länkningen till skrivihop.nu har slutat, då detta var oerhört onödigt och besserwisseraktigt. Alla tittar inte på skärmen när de skriver och då kan det ibland vara lätt att dela upp ord.
1 Guest(s)