February 12, 2002
Krqagyzzz wrote: gå till "allmänt", klicka på ditt namn bland de inloggade i "allmänt", klicka på "se alla inlägga av..."
Jo, jag är inte dum... 🙄
Men inläggen har ju blivit bumpade å omflyttade så det som ligger längst bak i den listan är inte mitt första,, tänkte om det gick söka på första på nått sätt. 🙂
May 17, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Krqagyzzz]gå till "allmänt", klicka på ditt namn bland de inloggade i "allmänt", klicka på "se alla inlägga av..."
Jo, jag är inte dum... 🙄
Men inläggen har ju blivit bumpade å omflyttade så det som ligger längst bak i den listan är inte mitt första,, tänkte om det gick söka på första på nått sätt. 🙂
jaja, ok.. det vet inte jag iaf..
February 12, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Krqagyzzz]gå till "allmänt", klicka på ditt namn bland de inloggade i "allmänt", klicka på "se alla inlägga av..."
Jo, jag är inte dum... 🙄
Jag hade fel.. flåt,,
De var ju ordnade efter datum sådär,, tänkte på när man sökte på användar namn.. Jag är tydligen dum...
May 17, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Krqagyzzz]gå till "allmänt", klicka på ditt namn bland de inloggade i "allmänt", klicka på "se alla inlägga av..."
Jo, jag är inte dum... 🙄
Jag hade fel.. flåt,,
De var ju ordnade efter datum sådär,, tänkte på när man sökte på användar namn.. Jag är tydligen dum...
det tror jag då inte, bara lite mer ronny som vi från våran del av världen säger.
June 28, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Mind]lite mer pröjs än det behöver jag.
föresten, jag tror inte att jag skulle klara dina matteuppgifter.
du kan få 500:- i månaden om du tar över mitt kockjobb ombord,
jag kan knappt koka nudlar.
ombord på vad ?
när jag kommer upp i lika många inlägg som det är i mitt hemtelefon nummer då lägger jag av.
May 17, 2002
Mind wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Mind]lite mer pröjs än det behöver jag.
föresten, jag tror inte att jag skulle klara dina matteuppgifter.
du kan få 500:- i månaden om du tar över mitt kockjobb ombord,
jag kan knappt koka nudlar.
ombord på vad ?
när jag kommer upp i lika många inlägg som det är i mitt hemtelefon nummer då lägger jag av.
ombord på denna: https://www.nordichardware.se/forum/viewtopic.php?t=82067 första inlägget.
du bor väll i GBG-området, då har ni 7-siffrigt telenummer.. eller har ni bara 6-siffrigt kanske.. hur som hellst så har du nog en bit kvar...
July 3, 2003
John_lz wrote: Du har inte mycket att göra va?...
Bara för du tycker frågan är "dum" så betyder det Inte att jag Inte har annat för mig.
riwa wrote: Finns det ingen statistik över dom mest värdelösa inläggen?
Bara för frågan är "värdelös" enligt dig så behöver du inte tracka på andra. Dessutom så verkar det som några personer i alla fall skrivit i tråden.
festisMER wrote: [quote=riwa]Finns det ingen statistik över dom mest värdelösa inläggen?
Har vi en kandidat här ovanför kanske..
Hah, hade varit kul om det funnits en sådan statistik 🙂
June 20, 2002
Extatic wrote: det coolaste jag haft var 1222 vilket är numret till mitt cashkort som jag inte ens använder. Snart kommer jag till min bankomatkod också för er som undrar
Passar mitt för ett bra tag sedan. Får satsa på sista 4 siffrorna.
Finns bara en person som passerat de här på forumet.
Edit: Kolla på inläggslistan. 😮
Det är nån NH|Mimer som trollat in sig mellan Gueno och Mind på 7000 inlägg. :-k
June 20, 2002
PaiN wrote: [quote=boogey] Edit: Kolla på inläggslistan. 😮
Det är nån NH|Mimer som trollat in sig mellan Gueno och Mind på 7000 inlägg. :-k
Haha, hyffsat buggigt. Han har bara skrivit 7st inlägg.
1000posts/post, det vore något för mind. 😛
Jag anar fusk dock.
Killen är scriptare. 😉
3 Guest(s)