July 30, 2003
January 21, 2004
http://tv.ign.com/articles/782.....639p1.html
kan vara snart alltså 🙂
vi är ett skönt gäng här som sitter på nålar och väntar på sista säsongen..
July 30, 2003
February 17, 2004
Min uppfattning om Scrubs är att vissa avsnitt kan vara sjukt roliga men många är inte alls roliga. Om man jämför med Seinfeld som är den roligaste komediserien som gjorts, så har den jämnheten i avsnitten. Sällan något Seinfeldavsnitt är dåligt.
Men visst gillar Scrubs, dock inte lika mycket som Seinfeld.
March 10, 2002
Korven wrote: spincity är bra, men bill lawrence har lyckats bättre med scrubs
älskar att det är så många ansikten man känner igen som gästspelar 🙂
Ska jag vara ärlig så får Spin City ett bättre helhetsbetyg av mig. Jag älskar båda serierna, men Spin City har alltid varit på topp.
Scrubs tappa efter fjärede säsongen, visst följer det fortfarande, men det är inte i samma klass...
(Tog ett tag att skriva detta inlägg, kunde inte välja mellan "fulldehman" och "skärptdehman" så fick bli något där i mellan.)
Farewell
April 14, 2002
Dehman wrote: [quote=Korven]spincity är bra, men bill lawrence har lyckats bättre med scrubs
älskar att det är så många ansikten man känner igen som gästspelar 🙂
Ska jag vara ärlig så får Spin City ett bättre helhetsbetyg av mig. Jag älskar båda serierna, men Spin City har alltid varit på topp.
Scrubs tappa efter fjärede säsongen, visst följer det fortfarande, men det är inte i samma klass...
(Tog ett tag att skriva detta inlägg, kunde inte välja mellan "fulldehman" och "skärptdehman" så fick bli något där i mellan.)
Farewell
Vad säger du? De senare säsongerna är ju asgrymma.
December 18, 2005
Jag tycker scrubs är den bästa komedi serien.
Spin city, seinfeld har inte mycket att komma med för att slå scrubs.
Smaken är ju olika. Men varenda skådespelare i scrubs gör otroligt bra insatser. Avsnitten är bra skrivna. Skrattar alltid hur många gånger än jag ser ett avsnitt eller två av scrubs.
Min favorit alla gånger.
Jag tror och hoppas det kommer fler säsonger snart. för att komma tillbaka till trådfrågan 🙂
2 Guest(s)