May 10, 2002
azN- wrote: så om man ska följa dom där är det alltså 8mars nästa ska sändas, och sen fortsätta varje tisdag...
ser inte bättre ut än att säsong 4 är slut som många andra serier nu i veckorna, men skulle vara konstigt då det varken var cliffhanger eller closure-slut. Men det börjar väl sep/oct
men rolig ja, lite töntig ja, men rolig jaaa :bgrin:
June 5, 2004
abishai wrote: [quote=azN-]så om man ska följa dom där är det alltså 8mars nästa ska sändas, och sen fortsätta varje tisdag...
ser inte bättre ut än att säsong 4 är slut som många andra serier nu i veckorna, men skulle vara konstigt då det varken var cliffhanger eller closure-slut. Men det börjar väl sep/oct,
Det vore väldigt konstigt om det bara helt plötsligt slutar på avsnitt 19 när det är 22 i alla andra säsonger. Och sen skulle jag vilja påstå att det var ett mindre "avslutigt" slut på detta avsnitt än övriga avsnitt i samma säsong så det vore et dumt ställe att avsluta på 😕
May 10, 2002
azN- wrote: [quote=abishai][quote=azN-]så om man ska följa dom där är det alltså 8mars nästa ska sändas, och sen fortsätta varje tisdag...
ser inte bättre ut än att säsong 4 är slut som många andra serier nu i veckorna, men skulle vara konstigt då det varken var cliffhanger eller closure-slut. Men det börjar väl sep/oct,
Det vore väldigt konstigt om det bara helt plötsligt slutar på avsnitt 19 när det är 22 i alla andra säsonger. Och sen skulle jag vilja påstå att det var ett mindre "avslutigt" slut på detta avsnitt än övriga avsnitt i samma säsong så det vore et dumt ställe att avsluta på 😕
jo men epg brukar vara uppdaterad med åtminstone alla avsnitts ur pågående säsonger
June 5, 2004
abishai wrote: [quote=azN-][quote=abishai][quote=azN-]så om man ska följa dom där är det alltså 8mars nästa ska sändas, och sen fortsätta varje tisdag...
jo men epg brukar vara uppdaterad med åtminstone alla avsnitts ur pågående säsonger
ok då är det väl inte bättre än att det jag läste nyss va rätt: att nästa avsnitt är typ i maj.
January 14, 2002
Snorch wrote: Äre någon som vet om det blir fler säsonger av Lost? Är hur som helst en grym serie..
http://www.lost-media.com men jag kan inte hitta något om någon säsong 2 dock, hoppas iaf det kommer en till =)
2 Guest(s)