Scrubs info.|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Scrubs info.
Snorch
Member
Medlem
Forum Posts: 8881
sp_UserOfflineSmall Offline
853756
March 5, 2005 - 11:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Quarzi wrote: [quote=Snorch]Om jag säger såhär, ska dom komma därifrån denna säsong så bör dem sätta lite fart på de kvarvarande fyra avsnitten.. 🙄

Precis, tycker det är lite väl mycket som måste hända på 4 avsnitt då, men vi får väll se

Mm men har hört lite allt möjligt om hur många avsnitt det är, på http://www.lost-tv.com/episodes/ visar de ju till 24avsnitt så vem vet..

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
853796
March 6, 2005 - 1:21 am
sp_Permalink sp_Print

azN- wrote: [quote=abishai][quote=azN-][quote=abishai][quote=azN-]så om man ska följa dom där är det alltså 8mars nästa ska sändas, och sen fortsätta varje tisdag...

ser inte bättre ut än att säsong 4 är slut som många andra serier nu i veckorna, men skulle vara konstigt då det varken var cliffhanger eller closure-slut. Men det börjar väl sep/oct,

Det vore väldigt konstigt om det bara helt plötsligt slutar på avsnitt 19 när det är 22 i alla andra säsonger. Och sen skulle jag vilja påstå att det var ett mindre "avslutigt" slut på detta avsnitt än övriga avsnitt i samma säsong så det vore et dumt ställe att avsluta på 😕

jo men epg brukar vara uppdaterad med åtminstone alla avsnitts ur pågående säsonger

ok då är det väl inte bättre än att det jag läste nyss va rätt: att nästa avsnitt är typ i maj.

det var ett jäkligt konstigt hopp mitt i slutet av säsongen :arg:

Fredrik Håkansson
Member
Medlem
Forum Posts: 8296
853804
March 6, 2005 - 2:11 am
sp_Permalink sp_Print

Quarzi wrote: [quote=Snorch]Äre någon som vet om det blir fler säsonger av Lost? Är hur som helst en grym serie..

http://www.lost-media.com men jag kan inte hitta något om någon säsong 2 dock, hoppas iaf det kommer en till =)

Gueno wrote: Å vad skulle den handla om?
Dom kan ju inte bli strandsatta på en ö till.
Det skulle typ vara tråkigt. 😛

Som jag förstod det blir det antingen 2 säsonger... Första säsongen handlar om de första månaderna på ön. Och andra säsongen handlar om de sista månaderna på ön...

Eller så fortsätter de med serien tills folk tröttnat på den...

Snorch
Member
Medlem
Forum Posts: 8881
853853
March 6, 2005 - 10:04 am
sp_Permalink sp_Print

DiDi wrote: [quote=Quarzi][quote=Snorch]Äre någon som vet om det blir fler säsonger av Lost? Är hur som helst en grym serie..

http://www.lost-media.com men jag kan inte hitta något om någon säsong 2 dock, hoppas iaf det kommer en till =)

Gueno wrote: Å vad skulle den handla om?
Dom kan ju inte bli strandsatta på en ö till.
Det skulle typ vara tråkigt. 😛

Som jag förstod det blir det antingen 2 säsonger... Första säsongen handlar om de första månaderna på ön. Och andra säsongen handlar om de sista månaderna på ön...

Eller så fortsätter de med serien tills folk tröttnat på den...

Ja de måste nästan bli en till säsong, annars får de verkligen ta och skynda på nu om de ska komma därifrån och lista ut alla mystiska saker som händer där..
Men hoppas bara det inte blir en massa överdrivet skit och en massa annat tråkigt bara för att fylla ut en säsong till så man bara tröttnar som du säger..
Tycker nästan det är lite små tråkigt ibland redan nu, det har ju hänt en massa saker på ön men de tar ju aldrig reda på vad något av det som händer är för något. De bara sitter på sin jävla stand och jämrar sig.. 🙂

Vampis
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1344
853856
March 6, 2005 - 10:07 am
sp_Permalink sp_Print

Här kom man in med förhoppningar om att tråden skulle handla om Scrubs men så var det tydligen inte 😉

azN-
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1651
853873
March 6, 2005 - 10:31 am
sp_Permalink sp_Print

Vampis wrote: Här kom man in med förhoppningar om att tråden skulle handla om Scrubs men så var det tydligen inte 😉

jo,nästan så man skulle ändra topic: "Lost info. + eventuell Scrubs-kommentarer" :bgrin:

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 377
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL