March 14, 2001
Quarzi wrote: [quote=Snorch]Om jag säger såhär, ska dom komma därifrån denna säsong så bör dem sätta lite fart på de kvarvarande fyra avsnitten.. 🙄
Precis, tycker det är lite väl mycket som måste hända på 4 avsnitt då, men vi får väll se
Mm men har hört lite allt möjligt om hur många avsnitt det är, på http://www.lost-tv.com/episodes/ visar de ju till 24avsnitt så vem vet..
May 10, 2002
azN- wrote: [quote=abishai][quote=azN-][quote=abishai][quote=azN-]så om man ska följa dom där är det alltså 8mars nästa ska sändas, och sen fortsätta varje tisdag...
ser inte bättre ut än att säsong 4 är slut som många andra serier nu i veckorna, men skulle vara konstigt då det varken var cliffhanger eller closure-slut. Men det börjar väl sep/oct,
Det vore väldigt konstigt om det bara helt plötsligt slutar på avsnitt 19 när det är 22 i alla andra säsonger. Och sen skulle jag vilja påstå att det var ett mindre "avslutigt" slut på detta avsnitt än övriga avsnitt i samma säsong så det vore et dumt ställe att avsluta på 😕
jo men epg brukar vara uppdaterad med åtminstone alla avsnitts ur pågående säsonger
ok då är det väl inte bättre än att det jag läste nyss va rätt: att nästa avsnitt är typ i maj.
det var ett jäkligt konstigt hopp mitt i slutet av säsongen :arg:
August 20, 2001
Quarzi wrote: [quote=Snorch]Äre någon som vet om det blir fler säsonger av Lost? Är hur som helst en grym serie..
http://www.lost-media.com men jag kan inte hitta något om någon säsong 2 dock, hoppas iaf det kommer en till =)
Gueno wrote: Å vad skulle den handla om?
Dom kan ju inte bli strandsatta på en ö till.
Det skulle typ vara tråkigt. 😛
Som jag förstod det blir det antingen 2 säsonger... Första säsongen handlar om de första månaderna på ön. Och andra säsongen handlar om de sista månaderna på ön...
Eller så fortsätter de med serien tills folk tröttnat på den...
March 14, 2001
DiDi wrote: [quote=Quarzi][quote=Snorch]Äre någon som vet om det blir fler säsonger av Lost? Är hur som helst en grym serie..
http://www.lost-media.com men jag kan inte hitta något om någon säsong 2 dock, hoppas iaf det kommer en till =)
Gueno wrote: Å vad skulle den handla om?
Dom kan ju inte bli strandsatta på en ö till.
Det skulle typ vara tråkigt. 😛
Som jag förstod det blir det antingen 2 säsonger... Första säsongen handlar om de första månaderna på ön. Och andra säsongen handlar om de sista månaderna på ön...
Eller så fortsätter de med serien tills folk tröttnat på den...
Ja de måste nästan bli en till säsong, annars får de verkligen ta och skynda på nu om de ska komma därifrån och lista ut alla mystiska saker som händer där..
Men hoppas bara det inte blir en massa överdrivet skit och en massa annat tråkigt bara för att fylla ut en säsong till så man bara tröttnar som du säger..
Tycker nästan det är lite små tråkigt ibland redan nu, det har ju hänt en massa saker på ön men de tar ju aldrig reda på vad något av det som händer är för något. De bara sitter på sin jävla stand och jämrar sig.. 🙂
1 Guest(s)