July 27, 2002
Besatt
http://www.moviezine.se/filmsi.....rose.shtml
Grymt bra film, inte särskilt läskig men BRA.
Sex demoner är fast i henne, de säger sina namn och sista namnet kommer krypande; LUCIFER och hennes ögon lyser upp i mörkret. :bgrin: 😀 😀
//Kopiera inte text som är copyright skyddad, länka istället. /Coore
June 17, 2006
Helt okej film, helt klart. Blev inte riktigt lika imponerad när jag såg den men visst är den sevärd 🙂
Kan passa på att tipsa om en riktig kanonrulle eftersom trådtiteln inte indikerar vilken film det handlar om 😛 . Children of Men, kommer på bio nu i februari och jag kan garantera en angenäm upplevelse.
December 17, 2006
addeee wrote: tråkig och seg film, 2 polare satt o sov i soffan och jag var nära till det.(tack gode gud)tog den slut...tillslut.
det är som ni säger att den inte var läskig, rena sömnmedlet dock, jag brukar inte somna vid filmer med den och miami vice filmen var det nära...
Håller med dig totalt men jag höll inte på att somna utan jag gjorde det 😛
Har dock inte sett miami vice.
December 17, 2006
Kaleid wrote: Det var tyvärr inget vidare i mina ögon och öron (sluta skrika för fasiken!)
Saw III var klart bättre, även om den går lite väl onödigt långt...
Saw III var hemsk ;(
Hade jag sett den själv hade jag inte vågat ta ner fötterna från soffan 😛
Men det var ett grymt dåligt slut.
December 3, 2005
June 8, 2001
Gelica wrote: [quote=Kaleid]Det var tyvärr inget vidare i mina ögon och öron (sluta skrika för fasiken!)
Saw III var hemsk ;(
Hade kanske turen att jag som barn väldigt tidigt fattade att filmer är fiktion...man ska kanske försöka tänka på det ifall man tycker att filmer som Saw III är för äcklig/brutal/förskräcklig etc...
August 13, 2004
Poontus wrote: miami vice, mjo, jag höll på att somna och ville sova så dålig var den 🙁
Ville också sova till den.. och det gjorde jag.
Apropå Emily Rose kan jag tro att hurpass intresserad man är av ämnet har mycket att göra med om man gillar den eller ej. Finns dock en annan film, Requiem(2006) som behandlar händelsen bättre och mer korrekt.
December 17, 2006
Kaleid wrote: [quote=Gelica][quote=Kaleid]Det var tyvärr inget vidare i mina ögon och öron (sluta skrika för fasiken!)
Saw III var hemsk ;(
Hade kanske turen att jag som barn väldigt tidigt fattade att filmer är fiktion...man ska kanske försöka tänka på det ifall man tycker att filmer som Saw III är för äcklig/brutal/förskräcklig etc...
Det finns inget som säger att detta inte kan hända på riktigt.
Det finns ju redan dom som mördar folk på brutala sätt 😛
February 17, 2004
Mean Machine wrote: Apropå Saw II, den var ju horribelt dålig den med. Jag satt och garvade som ett as åt den på bio, så fåniga karaktärer... Har inte orkat se trean, men ettan och tvåan var ju inga direkta höjdare, så jag tror inte jag orkar se trean heller.
1:an var ju bra då det var en helt ny typ av skräckfilm.
2:an är ju helt klart läskigast av de tre, den är ju helt brutal ju, knappast dålig. Gillar du skräck då är denna helt klart sevärd.
3:an var inget vidare, tappade konceptet helt. Lite skum när hon borrade i Jigsaws skalle utan bedövning och han verkade njuta av det 🙄
/Dani
1 Guest(s)