June 3, 2001
Kan man tolka på 2 sätt. :bgrin:
*Bild bortplockad på begäran*
Men jag ser dig ju i ögonen för i h e l v e t e!. :bgrin: 😮
Editerat /skiroy
June 3, 2001
Lurifax wrote: Det är från klubben Basement i Uppsala och tjejen tycker inte om att bli uthängd här...
Dit ska jag kanske på fredag eller om det var lördag. 😀
Hon kan komma och skälla på mig lite om hon vill.
Hade jag bara vetat hade jag sulat av från hals och uppåt så vet ingen vem det är. (Får man göra så?)
Eftersom att Lurifax (själv tjej?) verkar känna personen i fråga så hälsa från mig och säg att jag inte menade att hänga ut någon. 🙁
January 17, 2002
Vad är det här för nonsens? Tjejen hänger ju ut sig själv då hon går klädd sådär! Skärpning! Hon är ju ute efter uppmärksamhet endå, så varför inte ge den till henne om hon nu vill?
DESSUTOM ligger bilden kvar på servern, som verkar tillhöra Basement, så om hon inte personligen klagat till dig Lurifax så tycker jag att vi lägger upp den igen.
Vet hon om att vi lagt upp den här och velat att vi ska ta bort den så visst, då säger jag bara att hon får tänka efter lite nästa gång hon tar på sig en sådan tröja och låter sig bli fotad och sedan säga åt ägarna av eleventh.se att ta ner bilden därifrån också, men om det är Lurifax som helt enkelt drar egna slutsatser om det hela så ska bilden upp igen.
1 Guest(s)