January 17, 2002
Vamp wrote: Go CoLiC! Jag tycker det är intressesant att se CoLiC argumentera om lite olika saker. Han är som en som sticker ut ur mängden, och har oftas en motsatt åsikt om det mesta =).
Hehe, jag retar mig på sånna här saker, rätt ska vara rätt. Det finns ingen anledning att ta ner bilden eftersom jag tvivlar starkt på att tjejen ens vet om att hon finns utlagd på internet.
Så länge jag inte ser att bilden blir nerplockad från orginalservern så kommer jag att stå på mig.
Tack för visat stöd
May 19, 2003
CoLiC wrote: [quote=Vamp]Go CoLiC! Jag tycker det är intressesant att se CoLiC argumentera om lite olika saker. Han är som en som sticker ut ur mängden, och har oftas en motsatt åsikt om det mesta =).
Hehe, jag retar mig på sånna här saker, rätt ska vara rätt. Det finns ingen anledning att ta ner bilden eftersom jag tvivlar starkt på att tjejen ens vet om att hon finns utlagd på internet.
Så länge jag inte ser att bilden blir nerplockad från orginalservern så kommer jag att stå på mig.
Tack för visat stöd
:corn:
March 14, 2001
CoLiC wrote: [quote=Vamp]Go CoLiC! Jag tycker det är intressesant att se CoLiC argumentera om lite olika saker. Han är som en som sticker ut ur mängden, och har oftas en motsatt åsikt om det mesta =).
Tack för visat stöd
Kanske var så att tjejen satt hemma hos lurifax medans han/hon var på nh och såg denna bild och visade tjejen och hon blev alldeles jätte arg och villa ha bort den härifrån..
hmm fast ja de e klart ligger den fortfarande kvar på orginalserverna så.. ähh..
January 17, 2002
Snorch wrote: [quote=CoLiC][quote=Vamp]Go CoLiC! Jag tycker det är intressesant att se CoLiC argumentera om lite olika saker. Han är som en som sticker ut ur mängden, och har oftas en motsatt åsikt om det mesta =).
Tack för visat stöd
Kanske var så att tjejen satt hemma hos lurifax medans han/hon var på nh och såg denna bild och visade tjejen och hon blev alldeles jätte arg och villa ha bort den härifrån..
hmm fast ja de e klart ligger den fortfarande kvar på orginalserverna så.. ähh..
Saken är att hon får samma reaktioner här som på klubben, det är inget speciellt.
March 14, 2001
CoLiC wrote: [quote=Snorch][quote=CoLiC][quote=Vamp]Go CoLiC! Jag tycker det är intressesant att se CoLiC argumentera om lite olika saker. Han är som en som sticker ut ur mängden, och har oftas en motsatt åsikt om det mesta =).
Tack för visat stöd
Saken är att hon får samma reaktioner här som på klubben, det är inget speciellt.
Nä jag mena faktiskt att du i stort sätt har rätt.. lite luddigt skrivet bara..
October 27, 2002
Ni som ska på basement på fredag är hjärtligt välkomna att komma fram och hälsa på mig som INTE är tjej... Fråga Berre (http://www.eleventh.se/bilder/...../IMG29.jpg) eller Adam (http://www.eleventh.se/basemen...../IMG16.jpg) eller vem som helst efter Linus... Eller om ni ser en ganska lång kille som går runt och fottar (niklas, han som kör eleventh) så kan ni höra med honom...
Jag känner inte tjejen personligen men jag vet vem det är och jag kände, tillsammans med niklas som har sidan där bilden var länkad ifrån, att det var en taskig uthängning av henne. Vad hade ni själva tyckt?
Tyvärr är niklas sida under ombyggnad nu så alla bilder är inte uppe... finns många jättefina på mig där annars, för er som inte har möjlighet att komma och se att jag inte är en flikka på fredag;)
C u @ the basement (Gay One 21-02, en trappa ner) på fredag då uppsalanissar!
Föresten, mullvaden du kan väl bekräfta mitt kön tack? (tänk inte fel nu)
June 3, 2001
Lurifax wrote: Fråga Berre
Jag känner inte tjejen personligen men jag vet vem det är och jag kände, tillsammans med niklas som har sidan där bilden var länkad ifrån, att det var en taskig uthängning av henne. Vad hade ni själva tyckt?
C u @ the basement (Gay One 21-02, en trappa ner) på fredag då uppsalanissar!
Han spelar bra grejer. 😀
Vill någon hänga ut mig så varsågod, jag bryr mig inte.
Lägg ut en bild på mig då så får folk klaga bäst fa-an dom vill.
Sen var det ju ingen som direkt klaga på henne. 🙂
Inte Gay One din bajskorv... Gate One.
Fast det heter kanske Gay One där nere. 🙄
October 27, 2002
Well hade du läst UNT för ett par veckor sedan hade du sett att det var Orchidea på GAY ONE...
Gate One kallas Gay One på grund av... många anledningar...
Ägaren av eleventh hälsar att han tycker att det är taskigt att hänga ut någon på en sida med syftet att just hänga ut. Självklart hängs ju folk ut på alla fotosidor på ett sätt men alla är medvetna om att han tar bilderna och vill de inte vara med på kort så får de säga till... Och gör det tom...
June 3, 2001
Lurifax wrote: Gate One kallas Gay One på grund av... många anledningar...
Ägaren av eleventh hälsar att han tycker att det är taskigt att hänga ut någon på en sida med syftet att just hänga ut.
Jajo.. första gången jag var där så var det 2 snubbar som gick in på muggen tillsammans.. dom gjorde nog inget hetrosexuellt där inne. :bgrin:
Får jag se hälsningen så ger jag mig...
June 5, 2004
Gueno wrote: [quote=Lurifax]Gate One kallas Gay One på grund av... många anledningar...
Ägaren av eleventh hälsar att han tycker att det är taskigt att hänga ut någon på en sida med syftet att just hänga ut.
Jajo.. första gången jag var där så var det 2 snubbar som gick in på muggen tillsammans.. dom gjorde nog inget hetrosexuellt där inne. :bgrin:
Får jag se hälsningen så ger jag mig...
Tjejer går ju i och för sig ALLTID på toa i par eller grupp, så det var väl kanske inget o hurra över
June 28, 2001
heter det gay one eller gate one ?
i gbg finns det en skitkrog som heter ferninand, kallas för fagetland i många munnar för att det suger så hårt.
senast jag smög in och spanade på dansgolvet fick jag nästan hjärtattack, stog nån stoor jävla headbangande afrikan och spelade nån Jävligt farlig Rap, skulle gissa på att det kallas för battelrap eller nått, Farligt farligt.
Jag vände ganska snabbt och gömde mig i ett hörne.
March 20, 2003
Mind wrote: heter det gay one eller gate one ?
i gbg finns det en skitkrog som heter ferninand, kallas för fagetland i många munnar för att det suger så hårt.senast jag smög in och spanade på dansgolvet fick jag nästan hjärtattack, stog nån stoor j**la headbangande afrikan och spelade nån Jävligt farlig Rap, skulle gissa på att det kallas för battelrap eller nått, Farligt farligt.
Jag vände ganska snabbt och gömde mig i ett hörne.
Hmmm har inte varit där på ett tag men det brukar inte vara så svårt att hitta ngt lösakt.....en fin kvinna att ha ett djupt samtal med.
Sen när började de med rap o skit?
January 12, 2004
Lurifax wrote: Well hade du läst UNT för ett par veckor sedan hade du sett att det var Orchidea på GAY ONE...
Gate One kallas Gay One på grund av... många anledningar...Ägaren av eleventh hälsar att han tycker att det är taskigt att hänga ut någon på en sida med syftet att just hänga ut. Självklart hängs ju folk ut på alla fotosidor på ett sätt men alla är medvetna om att han tar bilderna och vill de inte vara med på kort så får de säga till... Och gör det tom...
Fattar jag det hela rätt att hon tycker att det är ok att hon finns på en sida, medans du tycker att det inte är ok här på NH?
2 Guest(s)