Se tjejen i ögonen [Bild]|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Se tjejen i ögonen [Bild]
CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
sp_UserOfflineSmall Offline
768305
November 8, 2004 - 8:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Nå Lurifax? Hur var det nu?

Vamp
Member
Medlem
Forum Posts: 2675
768314
November 8, 2004 - 8:51 pm
sp_Permalink sp_Print

Go CoLiC! Jag tycker det är intressesant att se CoLiC argumentera om lite olika saker. Han är som en som sticker ut ur mängden, och har oftas en motsatt åsikt om det mesta =).

CoLiC
Member
Medlem
768337
November 8, 2004 - 9:00 pm
sp_Permalink sp_Print

Vamp wrote: Go CoLiC! Jag tycker det är intressesant att se CoLiC argumentera om lite olika saker. Han är som en som sticker ut ur mängden, och har oftas en motsatt åsikt om det mesta =).

Hehe, jag retar mig på sånna här saker, rätt ska vara rätt. Det finns ingen anledning att ta ner bilden eftersom jag tvivlar starkt på att tjejen ens vet om att hon finns utlagd på internet.

Så länge jag inte ser att bilden blir nerplockad från orginalservern så kommer jag att stå på mig.

Tack för visat stöd embarassed

Vamp
Member
Medlem
Forum Posts: 2675
768343
November 8, 2004 - 9:04 pm
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: [quote=Vamp]Go CoLiC! Jag tycker det är intressesant att se CoLiC argumentera om lite olika saker. Han är som en som sticker ut ur mängden, och har oftas en motsatt åsikt om det mesta =).

Hehe, jag retar mig på sånna här saker, rätt ska vara rätt. Det finns ingen anledning att ta ner bilden eftersom jag tvivlar starkt på att tjejen ens vet om att hon finns utlagd på internet.

Så länge jag inte ser att bilden blir nerplockad från orginalservern så kommer jag att stå på mig.

:corn:

Snorch
Member
Medlem
Forum Posts: 8881
768346
November 8, 2004 - 9:06 pm
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: [quote=Vamp]Go CoLiC! Jag tycker det är intressesant att se CoLiC argumentera om lite olika saker. Han är som en som sticker ut ur mängden, och har oftas en motsatt åsikt om det mesta =).

Kanske var så att tjejen satt hemma hos lurifax medans han/hon var på nh och såg denna bild och visade tjejen och hon blev alldeles jätte arg och villa ha bort den härifrån..
hmm fast ja de e klart ligger den fortfarande kvar på orginalserverna så.. ähh..

CoLiC
Member
Medlem
768364
November 8, 2004 - 9:23 pm
sp_Permalink sp_Print

Snorch wrote: [quote=CoLiC][quote=Vamp]Go CoLiC! Jag tycker det är intressesant att se CoLiC argumentera om lite olika saker. Han är som en som sticker ut ur mängden, och har oftas en motsatt åsikt om det mesta =).

Kanske var så att tjejen satt hemma hos lurifax medans han/hon var på nh och såg denna bild och visade tjejen och hon blev alldeles jätte arg och villa ha bort den härifrån..
hmm fast ja de e klart ligger den fortfarande kvar på orginalserverna så.. ähh..

Saken är att hon får samma reaktioner här som på klubben, det är inget speciellt.

Snorch
Member
Medlem
Forum Posts: 8881
768394
November 8, 2004 - 9:36 pm
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: [quote=Snorch][quote=CoLiC][quote=Vamp]Go CoLiC! Jag tycker det är intressesant att se CoLiC argumentera om lite olika saker. Han är som en som sticker ut ur mängden, och har oftas en motsatt åsikt om det mesta =).

Saken är att hon får samma reaktioner här som på klubben, det är inget speciellt.

Nä jag mena faktiskt att du i stort sätt har rätt.. lite luddigt skrivet bara..

Coalan
Member
Medlem
Forum Posts: 4409
768433
November 8, 2004 - 10:06 pm
sp_Permalink sp_Print

hah, foureyes

Stefan Samuelsson
Member
Medlem
Forum Posts: 3346
768511
November 8, 2004 - 11:09 pm
sp_Permalink sp_Print

Väntar spänt på ett svar för jag tycker inte det var så farligt, fast det är ju en väldigt individuell uppfattning kanske. 😕

CoLiC
Member
Medlem
768627
November 9, 2004 - 2:54 am
sp_Permalink sp_Print

Jepp, svar vill vi ha

Lurifax
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 750
769160
November 9, 2004 - 4:41 pm
sp_Permalink sp_Print

Ni som ska på basement på fredag är hjärtligt välkomna att komma fram och hälsa på mig som INTE är tjej... Fråga Berre (http://www.eleventh.se/bilder/...../IMG29.jpg) eller Adam (http://www.eleventh.se/basemen...../IMG16.jpg) eller vem som helst efter Linus... Eller om ni ser en ganska lång kille som går runt och fottar (niklas, han som kör eleventh) så kan ni höra med honom...

Jag känner inte tjejen personligen men jag vet vem det är och jag kände, tillsammans med niklas som har sidan där bilden var länkad ifrån, att det var en taskig uthängning av henne. Vad hade ni själva tyckt?

Tyvärr är niklas sida under ombyggnad nu så alla bilder är inte uppe... finns många jättefina på mig där annars, för er som inte har möjlighet att komma och se att jag inte är en flikka på fredag;)

C u @ the basement (Gay One 21-02, en trappa ner) på fredag då uppsalanissar!

Föresten, mullvaden du kan väl bekräfta mitt kön tack? (tänk inte fel nu)

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
769176
November 9, 2004 - 4:52 pm
sp_Permalink sp_Print

Lurifax wrote: Fråga Berre

Jag känner inte tjejen personligen men jag vet vem det är och jag kände, tillsammans med niklas som har sidan där bilden var länkad ifrån, att det var en taskig uthängning av henne. Vad hade ni själva tyckt?

C u @ the basement (Gay One 21-02, en trappa ner) på fredag då uppsalanissar!

Han spelar bra grejer. 😀

Vill någon hänga ut mig så varsågod, jag bryr mig inte.
Lägg ut en bild på mig då så får folk klaga bäst fa-an dom vill.
Sen var det ju ingen som direkt klaga på henne. 🙂

Inte Gay One din bajskorv... Gate One.
Fast det heter kanske Gay One där nere. 🙄

Lurifax
Kommer du hit ofta?
Medlem
769222
November 9, 2004 - 5:32 pm
sp_Permalink sp_Print

Well hade du läst UNT för ett par veckor sedan hade du sett att det var Orchidea på GAY ONE...
Gate One kallas Gay One på grund av... många anledningar...

Ägaren av eleventh hälsar att han tycker att det är taskigt att hänga ut någon på en sida med syftet att just hänga ut. Självklart hängs ju folk ut på alla fotosidor på ett sätt men alla är medvetna om att han tar bilderna och vill de inte vara med på kort så får de säga till... Och gör det tom...

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
769251
November 9, 2004 - 5:57 pm
sp_Permalink sp_Print

Lurifax wrote: Gate One kallas Gay One på grund av... många anledningar...

Ägaren av eleventh hälsar att han tycker att det är taskigt att hänga ut någon på en sida med syftet att just hänga ut.

Jajo.. första gången jag var där så var det 2 snubbar som gick in på muggen tillsammans.. dom gjorde nog inget hetrosexuellt där inne. :bgrin:

Får jag se hälsningen så ger jag mig...

Lurifax
Kommer du hit ofta?
Medlem
769493
November 9, 2004 - 9:04 pm
sp_Permalink sp_Print

gueno, kom till basement på fredag så pratar vi vidare där... så kan du få hälsa på mr fotograf också.. coolt va?

azN-
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1651
769497
November 9, 2004 - 9:09 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: [quote=Lurifax]Gate One kallas Gay One på grund av... många anledningar...

Ägaren av eleventh hälsar att han tycker att det är taskigt att hänga ut någon på en sida med syftet att just hänga ut.

Jajo.. första gången jag var där så var det 2 snubbar som gick in på muggen tillsammans.. dom gjorde nog inget hetrosexuellt där inne. :bgrin:

Får jag se hälsningen så ger jag mig...

Tjejer går ju i och för sig ALLTID på toa i par eller grupp, så det var väl kanske inget o hurra över wink

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
769553
November 9, 2004 - 9:57 pm
sp_Permalink sp_Print

heter det gay one eller gate one ?
i gbg finns det en skitkrog som heter ferninand, kallas för fagetland i många munnar för att det suger så hårt.

senast jag smög in och spanade på dansgolvet fick jag nästan hjärtattack, stog nån stoor jävla headbangande afrikan och spelade nån Jävligt farlig Rap, skulle gissa på att det kallas för battelrap eller nått, Farligt farligt.
Jag vände ganska snabbt och gömde mig i ett hörne.

Pim_
Member
Medlem
Forum Posts: 3947
769559
November 9, 2004 - 10:04 pm
sp_Permalink sp_Print

Mind wrote: heter det gay one eller gate one ?
i gbg finns det en skitkrog som heter ferninand, kallas för fagetland i många munnar för att det suger så hårt.

senast jag smög in och spanade på dansgolvet fick jag nästan hjärtattack, stog nån stoor j**la headbangande afrikan och spelade nån Jävligt farlig Rap, skulle gissa på att det kallas för battelrap eller nått, Farligt farligt.
Jag vände ganska snabbt och gömde mig i ett hörne.

Hmmm har inte varit där på ett tag men det brukar inte vara så svårt att hitta ngt lösakt.....en fin kvinna att ha ett djupt samtal med.
Sen när började de med rap o skit?

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
769693
November 10, 2004 - 12:14 am
sp_Permalink sp_Print

varje gång jag har varit där så har dom kört sådant och fjollig pop.
men denna gången blev jag "mörkrädd"

vad har det varit för musik när du var där då ?

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
769715
November 10, 2004 - 2:06 am
sp_Permalink sp_Print

Lurifax wrote: Well hade du läst UNT för ett par veckor sedan hade du sett att det var Orchidea på GAY ONE...
Gate One kallas Gay One på grund av... många anledningar...

Ägaren av eleventh hälsar att han tycker att det är taskigt att hänga ut någon på en sida med syftet att just hänga ut. Självklart hängs ju folk ut på alla fotosidor på ett sätt men alla är medvetna om att han tar bilderna och vill de inte vara med på kort så får de säga till... Och gör det tom...

Fattar jag det hela rätt att hon tycker att det är ok att hon finns på en sida, medans du tycker att det inte är ok här på NH?

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 427
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL