January 14, 2002
Redzo wrote: [quote=obelix][quote=Redzo][quote=Delph1][quote=Redzo]Varför ?
Fan det börjar bli på tok för många moralnissar här. Kan vi koncentrera oss på datorer istället.
Moralnissar? Det är stöld för i h*****e!
//Andreas
Jag vet !
Det enda jag beklagar är att det inte var jag som snodde minnena.
Men vad bra, då kan du tala om var du bor och sedan lämna dörren olåst, så andra kan komma och få lite gratissaker... 🙄
Pappskalle...
Du är välkommen, fast du lär inte komma hem sen. Eller nånstans...
Hagsätra, Stockholm. Vill du ha tel nr det e bara pma så möter jag dig vart du vill.
Det är lätt att vara uppkäftig på nätet, men varför måste alltid folk vara det? bara patetiskt (tänker på redzo som jag tydligen nästan bor granne med)
June 3, 2001
Johan Nicklasson wrote: [quote=Gueno][quote=dree]Räckte visst inte med att lillskitar snodde minnena.
Dom var visst tvungna att sparka in skyltfönster också.
Det är typ svårt att sno något annars. 🙄
tror faktiskt inte dom hade lagt en låda med minnen i fönstret...
Man måste ju komma in eller hur..
January 14, 2004
Gueno wrote: [quote=Johan Nicklasson][quote=Gueno][quote=dree]Räckte visst inte med att lillskitar snodde minnena.
Men dom hade väll tagit minnena när affären var öppen?
Och då är det väll onödigt att hoppa genom fönstret istället för att gå in genom dörren?
Måste ju dra mer uppmärksamhet mot sig om man hoppar in genom fönstret ... eller?
January 14, 2004
Gueno wrote: [quote=Johan Nicklasson][quote=Gueno][quote=dree]Räckte visst inte med att lillskitar snodde minnena.
Men dom hade väll tagit minnena när affären var öppen?
Och då är det väll onödigt att hoppa genom fönstret istället för att gå in genom dörren?
Måste ju dra mer uppmärksamhet mot sig om man hoppar in genom fönstret ... eller?
1 Guest(s)