October 31, 2003
HerrPutte wrote: Faktum är att jag frågade min lilla kusin just nu (pratar i telefon medan jag surfar) och enligt henne så är han en languster, en slags hummer alltså.
DISCLAIMER: jag har faktiskt aldrig sett filmen och vill inte bråka med de som säger att sebastian är en krabba.
Jag trodde att dom inte hade klor kan ha fel. Nån som är med på Hummer?? Har inte sett filmen heller!
November 6, 2001
MoparPower wrote: [quote=HerrPutte]Faktum är att jag frågade min lilla kusin just nu (pratar i telefon medan jag surfar) och enligt henne så är han en languster, en slags hummer alltså.
DISCLAIMER: jag har faktiskt aldrig sett filmen och vill inte bråka med de som säger att sebastian är en krabba.
Jag trodde att dom inte hade klor kan ha fel. Nån som är med på Hummer?? Har inte sett filmen heller!
Han har ingen svans/stjärt...
April 13, 2004
MoparPower wrote: [quote=HerrPutte]Faktum är att jag frågade min lilla kusin just nu (pratar i telefon medan jag surfar) och enligt henne så är han en languster, en slags hummer alltså.
Men.
Sebastian.
[Image Can Not Be Found]
Krabba.
[Image Can Not Be Found]
Hummer.
[Image Can Not Be Found]
Halvkass bild på hummern, men man ser ju klart och tydligt likheterna mellan Sebastian och krabban.
Hm.
August 16, 2002
Hub wrote: [quote=DiDi]Kan inte vara en krabba... Vad jag vet så har de inte så stora munnar...
Nu ska vi inte koncentrera oss på petitesser...
sist jag kollade så kunde i krabbor prata, så jag tror heller inte att det är en krabba... kan ju vara papegoja, men man kan ifrågasätta om repetition av slumpmässiga ord kan kallas för att prata
edit: en röd papegoja som genom kontakt med giftigt radioaktiv avfall i regnskogen anpassat sig för ett liv i det marina genom att utveckla gälar, flera ben och klor...
1 Guest(s)