March 19, 2003
http://www.aftonbladet.se/vss/.....26,00.html
Gillar de här
Så får du snabb dator direkt
Följ Aftonbladets 5 enkla steg – på bara 30 minuter
March 10, 2003
Gillar bilden dock.. ESD ? vad är det ? 🙄
Sedan underrubriken "Städa bort skräpet" på den bilden. Ser verkligen ut som han försöker städa bort viktiga komponenter istället.
Kanske svensson borde köra Antivirus och brandvägga, Efter det att dom uppdaterat windows.
Tror deras skrönor (gäller alla dagstidningar) ställer till mer problem än nytta
många ggr. Ta till t.ex. Ladda ner gratis program artiklar dom har.
Efter dom kört dom brukar alltid dessa artiklar komma strax efter.
Vad kan det bero på tro. :-k
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
Tror nog artikeln riktar sej till typ Svenssons..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
optimuz wrote: [quote=DiDi]Jag sitter och undrar varför han öppnat datorn?
"5. Rensa hårddisken"
Jo, om han fortsätter hålla den på det sättet så kanske 🙂
Det ska ju bara vara en häftig bild som lockar intresset till att läsa artikeln :bok:
Jag tycker nog han ser ut som ett riktigt nöt snarare när han håller i grejerna sådär 😉
//Andreas
November 27, 2003
DiDi wrote: Vad är det för kabel kring halsen? Strypkoppel?
"Nu snabbar du upp datorn annars rycker vi i strypkopplet..."
🙂
Jag såg det med, funderade först på om han skulle installera vattenkylning eller något, vilket iofs fick bilden att se ännu värre ut 😀
Frugan/maken står nog lite i bakgrunden dock med andra sidan ska ni se 😉
//Andreas
August 20, 2001
LuckyLuke wrote: he, ja den va verkligen simpel och med många konstiga svar på hur man ska göra.
Vi kanske borde maila denna tråd till honom? =>Konstigt att han inte nämner något om spywarez. Det skulle jag tro är de som svensson mest råkar ut för.
Klart de skriver om att man ska ta bort spyware:
1. Ta bort program du inte använder
2. Rensa datorn från skräpprogram
3. Ta bort onödiga startprogram
4. Ta bort onödiga utseendefunktione
5. Rensa hårddisken
Saken är väl det att om de skrivit spyware så hade det orsakat en mindre "panik" hos Svensson...
1 Guest(s)