February 4, 2003
Får ju tänka lite till vilka den guiden är riktad. Den är inte riktad till personer som redan kan och håller "sin dator i trim". För då gör inte deras städknep mycket "boost".
Men för en medelsvenson som inte formatterat sin dator (eller rensat) på 3-4 år så kan det vara en bra guide.
Tycker jag i alla fall.
July 14, 2004
davidhellmyrs wrote: Får ju tänka lite till vilka den guiden är riktad. Den är inte riktad till personer som redan kan och håller "sin dator i trim". För då gör inte deras städknep mycket "boost".
Men för en medelsvenson som inte formatterat sin dator (eller rensat) på 3-4 år så kan det vara en bra guide.
Tycker jag i alla fall.
Jag har inte formaterat min dator på 3-4 år och den är fortfarande i Topp-trim =)
Man SKA inte behöva formatera en gång om året...
har en kompis som formaterar typ 1 gång i månaden...
Fattar inte hur dom lyckas...
Varje gång man lanar spenderar man halva lanet med att hjälpa dom få bort spywares konstiga addons i IE / mozilla / opera
vågar ju knappt berätta vad man kan hitta i deras system32 :cy:
Tycker synd om folk som måste formatera...Brist på kunskap is a pain in the ass
edit 1 : Säger självklart inte att det är DÅLIGT att formatera, Men det är så in i helvete mycket jobbigare än vad man kan göra istället.
September 21, 2002
Måste bara köra den guiden på min "data" hemma 😉 hoppas den kommer att bli 50-11 ggr snabbare 😀
aja, skämt åtsido.. kanske kan vara användbra för farmor eller nå men det kommer nog snarare att ble en besvikelse när hon märker att det mer eller mindre bara var ett reklamtrick!
February 4, 2003
Nomic wrote: Jag har inte formaterat min dator på 3-4 år och den är fortfarande i Topp-trim =)
Man SKA inte behöva formatera en gång om året...
har en kompis som formaterar typ 1 gång i månaden...
Fattar inte hur dom lyckas...
Varje gång man lanar spenderar man halva lanet med att hjälpa dom få bort spywares konstiga addons i IE / mozilla / opera
vågar ju knappt berätta vad man kan hitta i deras system32 :cy:
Tycker synd om folk som måste formatera...Brist på kunskap is a pain in the ass
edit 1 : Säger självklart inte att det är DÅLIGT att formatera, Men det är så in i h*****e mycket jobbigare än vad man kan göra istället.
Det är väl ungefär det Aftonblandet försöker få fram med sin lite enklare "medel guide" för medelsvensson?
En medelsvensson får spyware av allt skit de har. Det är inget som vi protesterar emot.
Och för att få bukt med problemet och i många fall en boost så rekommenderar Aftonbladet några "enkla" men ibland effektiva åtgärder. Istället för formattering.
Tycker guiden är bra jag. För de personer som den riktar in sig på.
Men det vekar vi överens om.. Eller ? 😛
3 Guest(s)