November 8, 2002
hittade en sida:
http://stanley19.seglare.org/
det är nämligen såhär att jag ska få en segelbåt som studentpresent 😀 det kommer bli en stanley 19 förmodligen 😛 liten mysig båt! haha
edit hittade lite ionfo i böcker hemma 🙂
[Image Can Not Be Found]
det finns väl av en händelse ingen här på forumet som seglar?
November 8, 2002
PaiN wrote: [quote=Mind]erfarenhet av en båt ?
Ja, du vet båtar är sådana farkoster som flyter omkring på vattnet. Vad trodde du han menade? Eller försöker du slå nya rekord i kategorin totalt onödiga inlägg?
han kanske menade att jag hade uttryckt mig lite underligt :p men men..
June 28, 2001
Blue_Moon_ wrote: [quote=PaiN][quote=Mind]erfarenhet av en båt ?
Ja, du vet båtar är sådana farkoster som flyter omkring på vattnet. Vad trodde du han menade? Eller försöker du slå nya rekord i kategorin totalt onödiga inlägg?
And we have a winner ! [Image Can Not Be Found] Give the man a ciggar
[Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
November 8, 2002
Mind wrote: [quote=Blue_Moon_][quote=PaiN][quote=Mind]erfarenhet av en båt ?
And we have a winner ! [Image Can Not Be Found] Give the man a ciggar
[Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found][Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
damnit mind, bara att buga å bocka! 😀 haha
November 8, 2002
Mind wrote: hmm, båt som studentpresent har jag inte hört talas om förut.
vad kostar en sådan på ett ungifär ?
Jag seglade väldigt mkt förut på en lånad båt, och har vart utan båt nu i några år så jag är väldigt glad. Jolle är iofs det jag gillar mest att segla men det är ju lite småtrevligt med en kölbåt som man kan sova över i osv 🙂
Den är inte så dyr, byggdes i slutet på -60talet. "liten havskryssare" går den under benämning som 🙂
1 Guest(s)