November 22, 2001
Delph1 wrote: [quote=TERdON]Stämmer visst det. Stoppa in (2) i (1) så får du (3). Fortsätt sedan så får du (4) och (5) också. Inget konstigt...
Så du menar det är helt ok att säga att tid är både pengar och pengar genom tjejer?
//Andreas
Ja, det är rätt.
Annars skulle ju hela grejen falla.
Om inte tid är lika med pengar kan man inte få kvadraten.
Och då skulle det inte funka med roten ur senare.
November 27, 2003
Json_81 wrote: [quote=Delph1][quote=TERdON]Stämmer visst det. Stoppa in (2) i (1) så får du (3). Fortsätt sedan så får du (4) och (5) också. Inget konstigt...
Så du menar det är helt ok att säga att tid är både pengar och pengar genom tjejer?
//Andreas
Ja, det är rätt.
Ja det är ju det jag säger att den gör 🙄 . Du kan ju inte säga att tid är pengar och sedan även säga att tid är pengar genom tjejer. Det faller alltså....
//Andreas
November 22, 2001
Delph1 wrote: [quote=Json_81][quote=Delph1][quote=TERdON]Stämmer visst det. Stoppa in (2) i (1) så får du (3). Fortsätt sedan så får du (4) och (5) också. Inget konstigt...
//Andreas
Ja, det är rätt.
Ja det är ju det jag säger att den gör 🙄 . Du kan ju inte säga att tid är pengar och sedan även säga att tid är pengar genom tjejer. Det faller alltså....
//Andreas
2=2
2=2/1
Något som är fel?
November 26, 2002
Forumet är sig likt! 😀 Det tar bara till sida 2 så har topicen glömts bort. Från semester VS dator till formelräkning.
Med tanke på att jag har semester/pappledighet i 12 veckor i sommar och inte har saknat datorn alls så skulle jag inte ens tänka tanken på att ställa frågan. Men nu är ju ledigheten snart slut... ...börjar jobba redan 5:e september...
3 Guest(s)