June 8, 2001
Bra att det här kom upp, nu försvann datormäklarnas bokmärke från min HD illa kvickt!
Problemfritt för min del:
datorbutiken.se
alcyone.se
tjcomputer.se
kylning.com (fick dock ett trasigt moderkort, men behöver inte vara deras fel)
gtek.net
jmeab.se
itbutikken
dataparadiset.com
July 21, 2001
On 2001-11-30 01:50, Kaleid wrote:
Bra att det här kom upp, nu försvann datormäklarnas bokmärke från min HD illa kvickt!
Problemfritt för min del:datorbutiken.se (Bobbo fick 3 trasiga mobo's på raken)
alcyone.se
tjcomputer.se
kylning.com (fick dock ett trasigt moderkort, men behöver inte vara deras fel)
gtek.net
jmeab.se
itbutikken
dataparadiset.com
June 18, 2001
On 2001-11-17 22:23, Ozzy Osmond wrote:
Jag ska polisanmäla nästa vecka.
Datormäklarna GBG har inte gått i konkurs,
dom ska "bara" byta namn. Och det är ju
där min kära Dator är inlämnad.Men nog framgår det med största tydlighet
att dom gör allt för att hålla sina kunder
så långt bort som möjligt.Inte svara vare sig
på brev, telefon, e-mail.
Man bör nog kolla firman man planerar handla
datorprylar med. Patent&Registreringsverket
har alla uppgifter om firmor.
Se till att ha organisationsnumret bara.
Jodå, dom kursade för ett par veckor sedan, stod t.o.m. i GP samt att Captech som är GBG's största distributör blev blåsta på en del slantar!
September 20, 2001
HEhe Mjo HA grabbarna muckar man inte med.. sen kan man ju alltid hyra in folk från den brutala Blackmetal scenen.. dom är ungefär lika elaka å jävliga.. men mindre pålitliga.. hehe.. tur att man känner alla elaka sattyg man behöver ifall d skulle behöva gå så långt.. vilket jag inte hoppas d behöver göra nångång i mitt liv då jag inte är allt för våldsam av mig.. inte haft ett vettigt raseriutbrott på 3 år typ
October 5, 2001
On 2001-11-30 14:53, David_A wrote:
Några små tips:
Ska man vara säker på att få sina grejer snabbt och inte få en massa strul och flera månaders väntetid vid reparation/byte så är det att köpa över disk som gäller. En lite mindre datorbutik brukar oftast vara mycket snabbare än de större butikerna.
Hmm...vilket är bäst? Gå in i en liten skum datorbutik som man inte vet nåt om...eller köpa lite dyrare av ett företag man vet vad det går för? Jag tycker frågorna är rätt lätta att svara på...
1 Guest(s)