June 17, 2001
Om man klonar en sjörövare, får man då en piratkopia?
Varför heter det rusningstrafik när bilarna kryper fram?
Varför tillverkas inte flygplan i samma material som den svarta lådan? Den håller ju alltid.
Om det är förbjudet att dricka sprit och sedan köra bil varför efterfrågas körkortet när man handlar sprit och varför har krogarna parkeringsplatser?
Vems idé var det att stoppa in ett "s" i order läspa ?
Varför heter det hungersstrejk? Det borde väl heta matstrejk?
Att skapa en rökavdelning på en restaurang, är det inte lite som att skapa en särskild kiss-avdelning i en pool?
Varför trycker man hårdare på fjärrkontrollen när batterierna håller på att ta slut?
Om superlim fastnar på allt, varför fastnar det då inte i tuben?
Om vår tideräkning utgår från Jesus födelse, varför är det då inte nyårsdagen den 25 december?
Om 75% av alla olyckor händer inom en gräns på fem mil från hemmet, varför inte flytta 10 mil från hemmet?
Varför kallas det biljard när det bara är 15 bollar på bordet????
När jag går på restaurang frågar man ibland om jag vill ha min biff "medium". Men varför tittar man så konstigt på mig när jag svarar att jag vill ha min biff "large"?
Finns det någon kortare tidsenhet än den millisekund det handlar om, från den stund som trafikljuset slår om till grönt till dess att den bakomvarande bilen tutar?
När snön smälter, var tar den vita färgen vägen då?
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
ska svara på smtliga frågor...
1. ja
2. det är motorn i bilen som rusars av den frustrerade bilföraren.
3. vad skulle man då göra flygplan av? och vem vill ha ett svart flygplan?
4. dom ber en visa körkortet för att dom inte vet bättre. och krogar har parkeringsplatser som reserver till toaletten.
5. svenska akademin och andra stofiler.
6. är det maten som strejkar kanske?
7. för att klämma ut de sista infraröda ljuset som är kvar i lådan.
8. tro mig det gör det
9. att jesus föddes den 24 var bara ett antagande, desutom får vi ju två fester. och det är ju inget man ska klaga på
10. du ska fråga efter biff "maxi", det gör man iaf på burgerking.
11. nanosekund är nog kortare.
12. färg är nåt som vi uppfattar pågrun av olika ytors reflektion av vitt ljus. snökristaller har egenskapen att reflektera det mesta av ljuset, därför bli det vitt.
min fåga är: kan du inte sluta ställa så korkade frågor?
June 3, 2001
"Om man klonar en sjörövare, får man då en piratkopia?"
Totto: Nej, ett barn.
"Varför heter det rusningstrafik när bilarna kryper fram?"
Totto: Därför blodet rusar i ådrorna på bilisterna...
"Om det är förbjudet att dricka sprit och sedan köra bil varför efterfrågas körkortet när man handlar sprit och varför har krogarna parkeringsplatser?"
Totto: för att staten ska kunna dra in mer pengar i form av böter.
"Vems idé var det att stoppa in ett "s" i order läspa ?"
Totto: En sadists...
"Att skapa en rökavdelning på en restaurang, är det inte lite som att skapa en särskild kiss-avdelning i en pool?"
Totto: Rök kryddar maten, kiss värmer vattnet..
"Varför trycker man hårdare på fjärrkontrollen när batterierna håller på att ta slut?"
Totto: För att man är lat och snål...
"Om superlim fastnar på allt, varför fastnar det då inte i tuben?"
Totto: Det gör det ju!!!!
"När snön smälter, var tar den vita färgen vägen då?"
Totto: Vart tar den gula vägen?
[ Detta Inlägg ändrades av: totto den 2001-09-14 11:27 ]
September 14, 2001
2 Guest(s)