January 18, 2003
Sådär, 127 st 1.5L PET-flaskor nere på jobbet (56k-varning):
http://home.bip.net/matsansan/bilder/
Dricker en per arbetsdag, colabilderna är tagna idag. Dricker rätt mycket mjölk med, den bilden är från förra sommaren. Ska panta imöra tror jag, blir ju en nätt slant på 512 kronor bara det jag har nere på jobbet ;D
January 18, 2003
gillbert wrote: [quote=matsansan]Han bakom har just gått i pension så det är ingen fara. Normalt brukar jag behöva panta när jag har fyllt bokhyllan (96st flaskor)
hehe, så detta var inte första gången? :blink:
Närå, det blir ju en periodicitet på typ 20 veckor så är det ju fyllt nere på jobbet. Mitt pantningsrekord ligger på 139 flaskor totalt (det man dricker på helgerna + jobbet)
October 27, 2001
matsansan wrote: [quote=gillbert][quote=matsansan]Han bakom har just gått i pension så det är ingen fara. Normalt brukar jag behöva panta när jag har fyllt bokhyllan (96st flaskor)
hehe, så detta var inte första gången? :blink:
Närå, det blir ju en periodicitet på typ 20 veckor så är det ju fyllt nere på jobbet. Mitt pantningsrekord ligger på 139 flaskor totalt (det man dricker på helgerna + jobbet)
Hur kul ser inte det ut när en nisse promenerar in med 139st 1.5liters flaskor till panten 😛 De tar ju lite plats så att säga... 😉
2 Guest(s)