January 18, 2004
BarateaU wrote: [quote=Extatic]Vadå inte fel? Klart som fan det är fel.
Hade ni tänkt annorlunda ifall det varit en 24-årig Man som hade gjort samma sak?
Är du tjej eller?
AHHAHAHAHHHAHAHAHAHAHHA
BURN!
Personligen skulle ajg inte säga nej om ngn ex modell var het på mig
ehy a mans gotta do what a mans gotta do
March 19, 2003
Tror nog att jurryn är kåta gubbar som tänker likadant som vi 😀
*Om det ändå hade varit likadant för mig*
Kan ju säga direkt att när jag gick i skolan så hade vi en assistent i klassen och de var inte att leka med.
Meloner som galna drömmar och inte många år över 20.
Detta var då i 8-9.
Inte direkt att någon skulle bry sig om det skulle hända i gymmnasiet förutom att rektorn troligen vill tysta ner det.
June 3, 2001
Skrivet: 21 Jul 2005 03:17
fastbullit wrote: Jag hade inte tackat nej till henne 😛
Men liksom, hon tvingade ju inte han och kusinen skulle jag vart fett förbannad på om jag vart 14:åringen 😐
Skrivet: 21 Jul 2005 05:49
fastbullit wrote: Jag hade inte tackat nej till henne 😛
Men liksom, hon tvingade ju inte han och kusinen skulle jag vart fett förbannad på om jag vart 14:åringen 😐
What?! 😮
dreamweaver wrote: Jag var ju för faan som kåtast i 14-årsåldern. Aldrig i *piiip* att jag hade bangat om en modell-lärare hade visat lite poonani.
Män har störst sexlust eller va man nu vill kalla det när vi är runt 16-18 år, för kvinnor är det runt 30.
Dvs vi kan lätt få M.I.L.F.ar på rygg. 🙄
June 3, 2001
Sjunker med åren?
Det har jag inte märkt.
Glömmer aldrig när man gick andra året på gymnasiet och min min skitsnygga samlärare (27) sa att "-Ja, det är ju nu vi kvinnor vill ha sex som mest."
GAH! 😮 ....
Inte heller dom gångerna hon hade värsta urringningen och ställer sig över bordet så jag kunde se rätt in.
Titta inte in i urringningen, titta inte in i urringningen.. å likförbannat gjorde man det varenda gång.
Förövrigt var det den bästa lärare jag har haft ever.
Skitbra, hade förmodligen fått IG om jag haft någonannan.
May 1, 2005
Gueno wrote: [quote=dreamweaver]Jag var ju för faan som kåtast i 14-årsåldern. Aldrig i *piiip* att jag hade bangat om en modell-lärare hade visat lite poonani.
Män har störst sexlust eller va man nu vill kalla det när vi är runt 16-18 år, för kvinnor är det runt 30.
Dvs vi kan lätt få M.I.L.F.ar på rygg. 🙄
Biologiskt ja, men inte psykologiskt. Det var ju så spännande när man var yngre liksom som spädde på ganska friskt.
March 1, 2001
såg lärarinnan på aftonbladets löp häromdagen och hon var ju fräsch 🙂
Så hade det vart jag som var 14 så hade jag inte var den som var den utan passat på så länge man kunde.
säkert flera här inne som oxå skulle blitt lite sugna..:P
d var ju lite av den förbjudna fantasin som ung att bli upplärd av en sexig vikarie 😀
så d så..fast d kanske bara e jag som e konstig vem vet. :eye:
November 29, 2003
Nomic wrote: VARFÖR HÄNDER ALDRIG SÅNT MIG!! JAG VILL OCKSÅ BLI VÅLDTAGEN AV SEXIGA LÄRARINNOR!
Jag fick en påse godis av en vikarie en gång.
Hon var 23år och blondin. Gissa om resten i klassen blev avis.
Jag anser att jag hade halva inne. 🙂
Så Nomic, man måste charma dem försiktigt men väl.
4 Guest(s)