August 16, 2002
asså en kompis till mig hade sex med en fjortinåring (89:a) på en fest typ nyligen, och nu hotar hennes päron med att gå till polisen... asså kan dom bevisa nånting, för han snackade med tjejen o hon sa att hon sagt till en polare som sagt till sin mamma o som sagt till hennes mamma, så dom kan väl inte bevisa nånting om hon säger att det inte hänt? vilket hon då gör... alltså säger att inget har hänt... det är bara det att han typ känner hennes föräldrar o så men typ.. aa... ni fattar
aja... min kompis är desperat...
August 8, 2003
keffing wrote: asså en kompis till mig hade sex med en fjortinåring (89:a) på en fest typ nyligen, och nu hotar hennes päron med att gå till polisen... asså kan dom bevisa nånting, för han snackade med tjejen o hon sa att hon sagt till en polare som sagt till sin mamma o som sagt till hennes mamma, så dom kan väl inte bevisa nånting om hon säger att det inte hänt? vilket hon då gör... alltså säger att inget har hänt... det är bara det att han typ känner hennes föräldrar o så men typ.. aa... ni fattar
aja... min kompis är desperat...
Ord står mot ord så nej, om det nu inte kan bevisas genom att man undersöker tjejen.
Jag känner en tjej som blev våldtagen och anmälde killen, men de kunde inte fälla honom (hon blev undersökt direkt efter av läkare så man hade bevis).. så det är inte helt lätt alltid (som vissa kanske tror).
August 16, 2002
Death On Wings wrote: Men om 14 åringen inte vill göra anmälan ska det väll inte behövas ?
Fast ja 18 och 14 😛
mm fast det är ju inte det det handlar om... även fast hon som va 14 var med på det så är det ju ett brott...
men som Vurt skrev, dom kan inte bevisa ett piss...
August 8, 2003
March 2, 2004
Han kan fällas för sex med mindreårig även om hon var med på det men det hela är rätt kivigt och oftast brukar det leda till att åtalet läggs ner.
Åtalas han för våldtäkt så ska tekniskbevisning vägas in med vittnesmål osv. eftersom det skrivs mkt om pedofiler nu förtiden och hon räknas som ett barn så kommer han få det hett om öronen.
Är han ostraffad sen tidigare och fälls för sex med mindreårig så kommer han sannolikt att bara få villkorligt med bötesföreläggande plus att det ser ju inte så bra ut i framtiden att ha ett sexbrott i sitt register. Fälls han för våldtäkt så är det fängelse som gäller och våldtäktsmän är inte populära på kåken.
December 31, 2001
Patetiska föräldrar, fast de vill väll skydda sin dotter från stora hemska keffing kompisar.
Jag tror dock inte att din polare har något att oroa sig för, vist det kan bli lite av det men något värre straff lär han ju inte få.
Han har inte försökt att prata med henne föräldrar ??
August 16, 2002
Death On Wings wrote: Patetiska föräldrar, fast de vill väll skydda sin dotter från stora hemska keffing kompisar.
Jag tror dock inte att din polare har något att oroa sig för, vist det kan bli lite av det men något värre straff lär han ju inte få.
mm asså jag tror heller inte att han kommer få nåt...
och asså du vet hur vissa föräldrar blir, typ överbeskyddande o shit... asså dom tror inte att deras lilla bäbis går o blir påsatt av en kille med fri vilja... när jag snackade med henne så sa hon att det var som att bli förhörd av KGB när hon snackade med sina föräldrar....
August 8, 2003
Death On Wings wrote: Patetiska föräldrar, fast de vill väll skydda sin dotter från stora hemska keffing kompisar.
Nej pedofil-brott ser man ju inte alvarligt på 🙄
January 12, 2004
Varför är dom patetiska?
Jag hade kastrerat fanskpet med en nötknäppare, samt skickat ungen till kloster. 👿
5 Guest(s)