January 17, 2002
denstore wrote: Jag har under trådens gång insett att jag har sett er förut. Ni är den där killen som jag föraktade innerligt hela min uppväxt.
Min syrras bästa kompis hade er som pojkvän. Hon 16, han 26. Försökte verka kool, men var patetisk och tafatt, med fjunig mustach och välvaxad bil. Slutade med misshandel i hemmet, då han inte längre kunde styra henne.
Eller tjejen i min gymnasieklass, som var tillsammans med sin fotbollstränare. Som körde tunad Opel Manta. Visst, han såg ut som en blond version av Tom Cruise, men där slutade nog likheterna. Vad hände där? Jo, när hon blev 20, så skaffade han en ny 15-åring. Och tunad BMW. Fasen vad jag garvade då. Idag vet jag inte vem som jag tycker mest synd om.
De här exemplen kan jag nog fortsätta med fram till dags datum. Ni kommer alltid att finnas, och det har säkert alltid varit så.Fasen, jag vet inte riktigt om jag skall tycka synd om er grabbar, eller om det är mest synd om er omgivning.
Vem fan är du att påstå att jag kommer att växa upp till en kvinnomisshandlare, vem är du att påstå att jag inte har respekt för kvinnor?!
Jag skulle aldrig komma på tanken att slå en kvinna!
Nu ber du om förlåt moralfarfar!
January 12, 2004
[Gamepredator wrote: Sulan]Vitamin-C: När jag var 13 kunde jag ta hand om mig själv, kunde vara ensam hemma i flera veckor när morsan och farsan var borta, samtidigt sköta om ett lantbruk och klara av att hantera småjobbiga situationer som när djur rymmer etc... Själv...
Vad är det som är så bra med det?
Är det bra att ha föräldrar som "bryr" sig så mycket att dom lämnar sina barn ensamna?
Är det bra att som barn bli berövad på sin barndom?
May 17, 2004
colic han kanske inte ricktade orden mot dig men han kanske ricktade det i allmänhet. han tog upp några förhållanden som är byggda på yng och en äldre. av de flästa förhålanden jag har hört som har varit så (en tonåring och en vuxen) så har det slutat i att den äldre har utnyttjat den yngre. brukar det inte vara det vnaligaste ni hör eller någon annan hör?
sen vet jag inte om jag har förvärrat situationen i tråden med mina inlgg eller förbättrat dem, kanske både och? hur som hällst..
March 11, 2003
CoLiC wrote:
Vem fan är du att påstå att jag kommer att växa upp till en kvinnomisshandlare, vem är du att påstå att jag inte har respekt för kvinnor?!
Jaså, var det den sidan du kände igen dig i? För annars hade jag kanske nog tänkt mig dig mer som fotbollstränaren......
Inte fasen kommer jag att be om ursäkt för att jag säger att det är fel att pippa med fjortonåringar. Det ÄR mot lagen. Försök få in det i huvudet någon gång. Hört talas om "byxmyndig"? "Lovligt byte"?
Att du så frenetiskt kämpar emot här, visar mer och mer på en grov omogenhet. Lägg ner nu ColiC, innan all respekt för dig är försvunnen. Men visst, ifall du har den här synen på de här sakerna, då blir jag mindre och mindre förvånad över hur din omgivning verkar behandla dig.
March 21, 2003
obelix wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Vitamin-C: När jag var 13 kunde jag ta hand om mig själv, kunde vara ensam hemma i flera veckor när morsan och farsan var borta, samtidigt sköta om ett lantbruk och klara av att hantera småjobbiga situationer som när djur rymmer etc... Själv...
Vad är det som är så bra med det?
Är det bra att ha föräldrar som "bryr" sig så mycket att dom lämnar sina barn ensamna?
Är det bra att som barn bli berövad på sin barndom?
Det är en mycket svår fråga men man kan bry sig lagom... och jag anser det lagom att tycka det är fel att ens 14 åriga dotter ligger med 18åringar....
August 16, 2002
obelix wrote:
Joda, vi fattar...Vi fattar att du förstärker och "förbättrar" din nedvärderande syn på det motsatta könet.
ehm... var inte exakt så jag menade... skrev MAN, inte JAG... alltså pratade jag om personer i allmänhet som dras till 14-åringar... jag själv dras inte speciellt till fjortonåringar, men om en 14-åring smeker mig på kuken i en soffa så kan jag överse med det... meningen med tråden från början var ju att min polare hade haft sex en gång med nån brud som han inte kände eller träffat innan och sedan hotade föräldrarna honom med polisanmälning ungefär... min polare tyckte varken att det var beudransvärt eller... aa nåt annat...
August 16, 2002
Vitamin-C wrote: 😕 vi kanske ska gå halvt tillbaka till topic, seriöst så skulle ajg ta ett snack med föräldrarna om de skulle få för sig att kontackta mig, annars skulle jag nog hålla mig undan om jag var i keffings kompis ställe
ehm asså det där är lugnt... jag har typ snackat med dom o så... jag o hon tjejjen sa att vi skulle säga att inget hade hänt... så vi typ gjorde det... eller aa vi sa att vi hade strulat och att nån hittat på nåt... o dom trodde oss... så det är lugnt...
sen så kommer jag personligen aldrig mer röra en 14-åring... var ju inte planerat liksom... ni andra får fortsätta diskutera om det ni diskuterade... om ni vill... eller nåt
June 23, 2002
Dehman wrote: [quote=Pim_][quote=Fia.B]=DO till er som faktiskt försvarar tjejerna, visar respekt, inte ser ner på oss, även om jag inte håller med om allt ni säger
Tack
Har du ens skrivit något i denna tråden? :-k 😛
Måste man ha skrivit nåt i denna tråden för att visa respekt? 😮
January 17, 2002
denstore wrote: [quote=CoLiC]
Jaså, var det den sidan du kände igen dig i? För annars hade jag kanske nog tänkt mig dig mer som fotbollstränaren......
Inte fasen kommer jag att be om ursäkt för att jag säger att det är fel att pippa med fjortonåringar. Det ÄR mot lagen. Försök få in det i huvudet någon gång. Hört talas om "byxmyndig"? "Lovligt byte"?
Att du så frenetiskt kämpar emot här, visar mer och mer på en grov omogenhet. Lägg ner nu ColiC, innan all respekt för dig är försvunnen. Men visst, ifall du har den här synen på de här sakerna, då blir jag mindre och mindre förvånad över hur din omgivning verkar behandla dig.
Nu går du över gränsen! Jag har full respekt för kvinnor och skulle aldrig skada en! Vad du gör nu är att tala om för mig att jag kommer att bli/är en kvinnomisshandlare! Det är jävligt lågt gjort utan att känna personen i fråga!
Vad jag anser är att en tjej ska få bestämma själv (Efter 14 års ålder) om hon vill ha sex eller inte! Sa jag någonsin att JAG ville ha sex med en 14 åring? Nej!
Vad du visar genom att börja gå så lågt som du gör och nedvärdera min personlighet är att du har fått slut på argument emot mig (Och du hade fan inte många innan heller).
March 11, 2003
CoLiC wrote: Nu går du över gränsen! Jag har full respekt för kvinnor och skulle aldrig skada en! Vad du gör nu är att tala om för mig att jag kommer att bli/är en kvinnomisshandlare! Det är jävligt lågt gjort utan att känna personen i fråga!
Vad jag anser är att en tjej ska få bestämma själv (Efter 14 års ålder) om hon vill ha sex eller inte! Sa jag någonsin att JAG ville ha sex med en 14 åring? Nej!
Vad du visar genom att börja gå så lågt som du gör och nedvärdera min personlighet är att du har fått slut på argument emot mig (Och du hade fan inte många innan heller).
Jag har inte kallat dig kvinnomisshandlare. Jag har kallat dig omogen. Eller skitunge om du förstår det bättre. Att du överhuvudtaget sitter och försvarar sex med minderåriga är tillräckligt för att jag skall bli äcklad.
January 17, 2002
denstore wrote: [quote=CoLiC]Nu går du över gränsen! Jag har full respekt för kvinnor och skulle aldrig skada en! Vad du gör nu är att tala om för mig att jag kommer att bli/är en kvinnomisshandlare! Det är jävligt lågt gjort utan att känna personen i fråga!
Jag har inte kallat dig kvinnomisshandlare. Jag har kallat dig omogen. Eller skitunge om du förstår det bättre. Att du överhuvudtaget sitter och försvarar sex med minderåriga är tillräckligt för att jag skall bli äcklad.
Klart som fan att du kallade mig kvinnomisshandlare, du sa ju att du "kännde igen min sort" för att sedan ge en utförlig beskrivning av den.
Och lagen säger 15 bara för att vara säker att tjejen är mogen.
Om en kille på 15-16 år hade sex med en 14 åring då? Skulle du ha något emot det?
Vad som äcklar mig är att INGEN har gett en vettig utförlig förklaring på något i den här tråden såvitt jag kan komma ihåg, så sätt igång och ge mig en BRA UTFÖRLIG förklaring på varför det är så jävla hemsk att ha sex med en 14 åring som vill ha sex? Keffing said it the best "Vad gör du om hon sitter och smeker dig på kuken i soffan?", vad betyder det? Jo, HAN GNÄLLDE FAN INTE OM DET, hon kom till honom för att ha sex.
January 12, 2004
CoLiC wrote: [quote=denstore][quote=CoLiC]Nu går du över gränsen! Jag har full respekt för kvinnor och skulle aldrig skada en! Vad du gör nu är att tala om för mig att jag kommer att bli/är en kvinnomisshandlare! Det är jävligt lågt gjort utan att känna personen i fråga!
Klart som fan att du kallade mig kvinnomisshandlare, du sa ju att du "kännde igen min sort" för att sedan ge en utförlig beskrivning av den.
Om en kille på 15-16 år hade sex med en 14 åring då? Skulle du ha något emot det?
Vad som äcklar mig är att INGEN har gett en vettig utförlig förklaring på något i den här tråden såvitt jag kan komma ihåg, så sätt igång och ge mig en BRA UTFÖRLIG förklaring på varför det är så j**la hemsk att ha sex med en 14 åring som vill ha sex? Keffing said it the best "Vad gör du om hon sitter och smeker dig på kuken i soffan?", vad betyder det? Jo, HAN GNÄLLDE FAN INTE OM DET, hon kom till honom för att ha sex.
Läs om läs rätt...
Det är du själv som har hängt upp dig på just kvinnomisshandlare.
January 17, 2002
obelix wrote: [quote=CoLiC][quote=denstore][quote=CoLiC]Nu går du över gränsen! Jag har full respekt för kvinnor och skulle aldrig skada en! Vad du gör nu är att tala om för mig att jag kommer att bli/är en kvinnomisshandlare! Det är jävligt lågt gjort utan att känna personen i fråga!
Vad som äcklar mig är att INGEN har gett en vettig utförlig förklaring på något i den här tråden såvitt jag kan komma ihåg, så sätt igång och ge mig en BRA UTFÖRLIG förklaring på varför det är så j**la hemsk att ha sex med en 14 åring som vill ha sex? Keffing said it the best "Vad gör du om hon sitter och smeker dig på kuken i soffan?", vad betyder det? Jo, HAN GNÄLLDE FAN INTE OM DET, hon kom till honom för att ha sex.
Läs om läs rätt...
Det är du själv som har hängt upp dig på just kvinnomisshandlare.
Ja, jag hängde upp mig på det eftersom det är det sista jag skulle bli. Varför försöker ni smutskasta mig? Jag hackar inte på era personligheter eller försöker smutskasta er, nu är det ni som är bovarna i den "leken".
Jag vill ha vad jag bad om, en Bra Utförlig Förklaring.
January 28, 2003
CoLiC wrote: Vem fan är du att påstå att jag kommer att växa upp till en kvinnomisshandlare, vem är du att påstå att jag inte har respekt för kvinnor?!
Direkt taget ur "Vad tänker ni med, kvinnor"-tråden:
CoLiC wrote: Får inget vettigt svar och hon sitter bara där och ser ledsen och sur ut... Riktigt nära att jag bara gav henne en rejäl backhand, fattar inte vad flickan tänkte med då hon visste att pojkvännen tror på sånt där...
January 12, 2004
MrWeizel wrote: [quote=CoLiC]Vem fan är du att påstå att jag kommer att växa upp till en kvinnomisshandlare, vem är du att påstå att jag inte har respekt för kvinnor?!
CoLiC wrote: Får inget vettigt svar och hon sitter bara där och ser ledsen och sur ut... Riktigt nära att jag bara gav henne en rejäl backhand, fattar inte vad flickan tänkte med då hon visste att pojkvännen tror på sånt där...
:)R
March 11, 2003
CoLiC wrote:
Jag vill ha vad jag bad om, en Bra Utförlig Förklaring.
Vi har givit dig den flera gånger. Först och främst är det ett lagbrott att ha sex med en 14-åring, och sedan är det tecken på bristande moral att ha sex med omogna människor, bara för att de tror att det skulle göra dem vuxnare. Så om den genomsnittliga 14-åringen hade haft sex med dig, hade det nog snarast varit hon som var omoralisk.....
Jag har inte sagt att det fel att ha sex med en 15 åring enligt lagen. Men är man 18-20 år gammal, så kan man fråga sig varför man vill ha ett förhållande med en oerfaren, omogen människa, med knappt tårna inne i vuxenlivet. Är det bara för att hävda sig själv? Eller är det för att man inte kan få till det med en jämnårig? Dock så har hela tråden handlat om sex med minderåriga, och det är först nu som du kommer sättande med 15-åringar.
Och för att svara på hur jag hade reagerat på om en tonåring hade tagit mig på dolmen, så kan jag säga att jag hade bestämt och tydligt avvisat henne. Jag är inte intresserad av småflickor. Jag brukar vilja ha lite intellektuellt utbyte också, och om jag hade träffat ett geni till fjortis, så hade jag nog hellre försökt prata med henne. Kanske till och med försökt förklara för henne att det inte är ett särskilt attraktivt sätt att skapa kontakter.....
May 19, 2003
MrWeizel wrote: [quote=CoLiC]Vem fan är du att påstå att jag kommer att växa upp till en kvinnomisshandlare, vem är du att påstå att jag inte har respekt för kvinnor?!
Oj oj... nu blir det spännande :bgrin:
March 11, 2003
:)R
Du är kungen vesslan! Jag hade glömt bort den kommentaren!
:pray:
1 Guest(s)