August 16, 2002
obelix du har en ganska konservativ syn på det här med sex verkar det som...
Death On Wings wrote: För att de tar det så förbannat hårt, vill ungen knullar runt låt henne göra det.
wee! minderåriga für alle!
edit: just det, lagen är ju till att skydda ungarna för att bli våldtagna, men den tar inte hänsyn till att vissa blir mogna tidigare... om den ena var 15 o den andra 14, hade det varit lika hemskt då?
January 12, 2004
keffing wrote: obelix du har en ganska konservativ syn på det här med sex verkar det som...
[quote=Death On Wings]För att de tar det så förbannat hårt, vill ungen knullar runt låt henne göra det.
wee! minderåriga für alle!
edit: just det, lagen är ju till att skydda ungarna för att bli våldtagna, men den tar inte hänsyn till att vissa blir mogna tidigare... om den ena var 15 o den andra 14, hade det varit lika hemskt då?
Att mogna fysiskt och psykiskt är två helt olika saker.
January 12, 2004
keffing wrote: [quote=obelix]Att mogna fysiskt och psykiskt är två helt olika saker.
sant... men om en 14-årig tjej känner sig mogen och vill ha sex så tycker jag att hon har rätten till det... samma om det är en kille...
Kruxet är att dom inte är det, även om dom känner sig redo.
obelix du har en ganska konservativ syn på det här med sex verkar det som...
:)R Nope inte en chans :va:
Men jag håller isär vuxna och barn/ungdommar.
January 21, 2003
obelix wrote: [quote=Death On Wings]Patetiska föräldrar, fast de vill väll skydda sin dotter från stora hemska keffing kompisar.
Jag tror dock inte att din polare har något att oroa sig för, vist det kan bli lite av det men något värre straff lär han ju inte få.
Han har inte försökt att prata med henne föräldrar ??
Varför är dom patetiska?
Jag hade kastrerat fanskpet med en nötknäppare, samt skickat ungen till kloster. 👿
Helt rätt! 👿
Man borde läxa upp alla dessa "fjortisar" vad som är rätt & fel.
January 17, 2002
Ehm, grabbar? Varför tar ni så hårt på det här?
Jag känner väldigt många mogna tjejer i 14-15 års åldern, de flesta uppför sig, ser ut och tänker som om de vore mycket äldre. Inte många skulle fatta att de var så unga. De är sexuellt aktiva utav bara helvete och de har inte tagit nån skada hittills vad jag kan förstå,
Det är ju runt 13-14 års åldern flickor blir könsmogna, och vi vet väl alla vad sådant för med sig? Man blir ivrig på att utforska sin sexualitet, speciellt i dagen samhälle. Dessutom så var det moder naturs mening att tjejer SKA ha sex och föröka sig vid den åldern, det är bara det moderna samhället som inte tillåter det.
Jag anser att om tjejen var villig och nykter så har ingen något att säga till om, hennes föräldrar ska inte göra ett skit för att hindra det, de ska bara upplysa henne om risker och saker man bör göra, kondom och tester etc.
Har man säkert sex och slipper oroa sig för något så är det ju bara jävligt skönt för båda parter, det kan väl ingen säga emot?
Så länge deras partner har kondom och de själv är med på det så får de väl pippa sig själva medvetslösa om de vill, och ingen ska säga att de ska sluta.
Cmon, let the steamrolling begin!
September 28, 2003
obelix wrote: [quote=Death On Wings]Patetiska föräldrar, fast de vill väll skydda sin dotter från stora hemska keffing kompisar.
Jag tror dock inte att din polare har något att oroa sig för, vist det kan bli lite av det men något värre straff lär han ju inte få.
Han har inte försökt att prata med henne föräldrar ??
Varför är dom patetiska?
Jag hade kastrerat fanskpet med en nötknäppare, samt skickat ungen till kloster. 👿
ja hade som förälder resonerat så här:
dem e unga, dem ska supa skallen av sej, dem ska prova
lite droger, dem ska knulla lite, det är en del av att bli vuxen
🙂 btw: jag skämtade inte!
March 1, 2001
ja hade som förälder resonerat så här:
dem e unga, dem ska supa skallen av sej, dem ska prova
lite droger, dem ska knulla lite, det är en del av att bli vuxen🙂 btw: jag skämtade inte!
Word, sen kanske d känns lite jobbigt om ens söta lilla dotter pysslar
me dumheter. men men, så är det bara 🙂
August 20, 2001
Jo detta är ju en svår fråga... Men om hon var nykter och båda verkligen ville det och de använde skydd, så ser jag egentligen inga problem. Men då måste båda vara fullständigt medvetna vad det kan leda till.
Sedan undrar jag varför hennes kompis går och berättar för sin mamma vem som har sex med vem 😮
November 22, 2001
HerrPutte wrote: Mina föräldrar gav mig kondomer och sade : "Kom nu för fan inte och gör henne gravid!"
Känner igen det där.
Plus "drick öl o ta några groggar, men knarka fan inte."
Jag tycker mig se att de äldre herrarna här är mer negativa mot det hela än de yngre. Stämmer det?
Det handlar om ett gränsfall, säg att hon hade fyllt 15 om några månader (vilket hon kanske gör?) Hade ni varit lika upprörda då?
Vad e skillnaden mellan 14½ och 15?
January 28, 2003
Om båda var med på det så skall ju föräldrarna INTE anmäla, killen skall ju inte stå till svars för att deras dotter är oansvarig. Trots att lagen säger annorlunda. Lagen är ju inte till för att stoppa två ungdomar som vill ha sex, den är till för att stoppa en äldre man ha sex med en ung tjej, eller vice versa.
Hade det varit min dotter så hade jag antagligen blivit hyffsat upprörd, men anmäla killen?
Nädu...
Dessutom tror jag det sabbar kontakten mellan föräldrarna och dottern rätt mycket också.
Om min dotter däremot blivit gravid, då JÄVLAR hade jag anmält utan att blinka...
Btw: Jag vill ha söner 😛
1 Guest(s)