Sex med minderårig...|Page 5|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Sex med minderårig...
Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
sp_UserOfflineSmall Offline
689569
August 7, 2004 - 11:53 am
sp_Permalink sp_Print

Zyrus wrote: [quote=Dehman][quote=Zyrus]jag är 20.. brukar pippa med en 14 åring flera gånger i veckan ja.. har jag gjort i över 8 månader nu!

Och du är stolt över det? Sorgligt...

ja hon råkar vara min flickvän och jag älskar henne!

Fia.B heter hon här.

Ok, då förstår jag. Tycker dock att man inte kommit lika långt i mognaden då en precis börjat sina tonår och en har lämnat. Sen sättet som du skrev det på...

Fia.B
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 568
689596
August 7, 2004 - 12:31 pm
sp_Permalink sp_Print

Dehman wrote: [quote=Zyrus][quote=Dehman][quote=Zyrus]jag är 20.. brukar pippa med en 14 åring flera gånger i veckan ja.. har jag gjort i över 8 månader nu!

Fia.B heter hon här.

Ok, då förstår jag. Tycker dock att man inte kommit lika långt i mognaden då en precis börjat sina tonår och en har lämnat. Sen sättet som du skrev det på...

Fyller 15 om en månad iofs.. och har du tänkt på att 20 åringar kan vara tonåring i sinnet med full intelligens ändå?

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
689649
August 7, 2004 - 1:49 pm
sp_Permalink sp_Print

Zyrus wrote: [quote=Dehman][quote=Zyrus]jag är 20.. brukar pippa med en 14 åring flera gånger i veckan ja.. har jag gjort i över 8 månader nu!

Fia.B heter hon här.

Du är medveten om att det inte är normalt va?

zyrus
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1444
689663
August 7, 2004 - 2:15 pm
sp_Permalink sp_Print

hur normalt som helst.. det är ju 10 år mellan mina föräldrar och mer än 10 år mellan hennes föräldrar men bara 6 år mellan oss!

denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
689665
August 7, 2004 - 2:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Zyrus wrote: hur normalt som helst.. det är ju 10 år mellan mina föräldrar och mer än 10 år mellan hennes föräldrar men bara 6 år mellan oss!

Fast din farsa kanske inte träffade din morsa när hon var fjorton, eller?

zyrus
Kommer du hit ofta?
Medlem
689671
August 7, 2004 - 2:30 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=Zyrus]hur normalt som helst.. det är ju 10 år mellan mina föräldrar och mer än 10 år mellan hennes föräldrar men bara 6 år mellan oss!

haha! Jo det var precis vad han gjorde det.. När hon va 17 blev hon med barn och när hon fyllt 18 kom jag =) jaja.. sådan far sådan son.

denstore
Member
Medlem
689680
August 7, 2004 - 2:37 pm
sp_Permalink sp_Print

Zyrus wrote: [quote=denstore][quote=Zyrus]hur normalt som helst.. det är ju 10 år mellan mina föräldrar och mer än 10 år mellan hennes föräldrar men bara 6 år mellan oss!

haha! Jo det var precis vad han gjorde det.. När hon va 17 blev hon med barn och när hon fyllt 18 kom jag =) jaja.. sådan far sådan son.

Ja, man bara häpnar....

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
689686
August 7, 2004 - 2:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Zyrus wrote: haha! Jo det var precis vad han gjorde det.. När hon va 17 blev hon med barn och när hon fyllt 18 kom jag =)

Kan bara betyda en sak... M.I.L.F [Image Can Not Be Found]

Fia.B
Kommer du hit ofta?
Medlem
689699
August 7, 2004 - 3:10 pm
sp_Permalink sp_Print

så ni menar att om ni träffade en 14/15 åring, ni verkligen respekterade, kände samhörighet med och var attraherad av skulle ni tycka det var äckligt? zyrus är ingen nybliven körkortsinnehavare som är fjortiskåt och jag är ingen bebisrumpa som tror jag är nått annat än vad jag är - 14. alla är inte likadana

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
689702
August 7, 2004 - 3:14 pm
sp_Permalink sp_Print

Fia.B wrote: Zyrus bitch

[Image Can Not Be Found]

Det är humor, det är humor, det är humor... // Percy Nilegård

denstore
Member
Medlem
689721
August 7, 2004 - 3:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Fia.B wrote:
jag är ingen bebisrumpa som tror jag är nått annat än vad jag är - 14. alla är inte likadana

Allvarligt talat, om man är 14 år gammal, och har haft ett sexuellt förhållande med en 20-åring i 8 månader, kallar sig Zyrus bitch, och till på köpet anser sig mogen, då är det nog precis vad du är.

Fia.B
Kommer du hit ofta?
Medlem
689735
August 7, 2004 - 3:42 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=Fia.B] jag är ingen bebisrumpa som tror jag är nått annat än vad jag är - 14. alla är inte likadana

Allvarligt talat, om man är 14 år gammal, och har haft ett sexuellt förhållande med en 20-åring i 8 månader, kallar sig Zyrus bitch, och till på köpet anser sig mogen, då är det nog precis vad du är.

vad fick du det ifrån? frågan är vilken rätt du har att döma det

är det här en tävling om vem som är mest vuxen och på rätt sätt? jisses

obelix
Member
Medlem
689747
August 7, 2004 - 3:52 pm
sp_Permalink sp_Print

Zyrus wrote: hur normalt som helst.. det är ju 10 år mellan mina föräldrar och mer än 10 år mellan hennes föräldrar men bara 6 år mellan oss!

Det handlar om var och när åldersskillnaden finns...

Tyvärr så är inte ordet Pedofili långt ifrån...

denstore
Member
Medlem
689760
August 7, 2004 - 4:01 pm
sp_Permalink sp_Print

Fia.B wrote: [quote=denstore][quote=Fia.B] jag är ingen bebisrumpa som tror jag är nått annat än vad jag är - 14. alla är inte likadana

Du anser dig i alla fall tillräckligt mogen att ha ett sexuellt förhållande, trots att du är minderårig. Redan där visar du själv på ett omoget beteende.
Undrar när småbrudar skall inse att man inte blir mogen tidigare bara för att man har en tidig sexualdebut. Hade du varit mogen, så hade du vetat att det oftast lönar att vänta på vissa saker.
Men visst, du är säkert mogen jämfört med din 20 åriga pojkvän, som här i tråden skryter med att han pippar en fjortonåring flera gånger i veckan. Men allt är ju relativt. Frågan är väl nästan om inte ni två har visat er mer ansvarslösa och t.o.m. omognare än trådskaparen. Han hyser ju åtminstone ånger.
Om din kille hade älskat dig på riktigt, då hade han låtit bli det sexuella tills du var lovlig. Men precis som du själv kallade det, så är han väl fjortiskåt.
Allvarligt talat hoppas jag att ni kommer att leva lyckligt i all framtid. Men tyvärr kan jag säga att jag allt för ofta har sett motsatsen. Men bevisa hemskt gärna att jag har fel.

zyrus
Kommer du hit ofta?
Medlem
689761
August 7, 2004 - 4:04 pm
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: [quote=Zyrus]hur normalt som helst.. det är ju 10 år mellan mina föräldrar och mer än 10 år mellan hennes föräldrar men bara 6 år mellan oss!

Det är nästan 2 år till det ordet. Pedofili är när barnet är 13 år eller yngre och pedofilen är 5 år äldre eller mer.

Vitamin-C
Member
Medlem
Forum Posts: 3083
689764
August 7, 2004 - 4:09 pm
sp_Permalink sp_Print

fia.b och zyrus förhållande låter allmänt mer fel än det som diskuterades tidigare. alltså känner någon sig så kåta att den måste få utlopp för känslorna gör då inget som är oetiskt och olagligt! skaffa lite "egen njutning" eller strunta fullstänfigt i att få tänka de där tankarna!

Fia.B
Kommer du hit ofta?
Medlem
689768
August 7, 2004 - 4:11 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=Fia.B][quote=denstore][quote=Fia.B] jag är ingen bebisrumpa som tror jag är nått annat än vad jag är - 14. alla är inte likadana

Du anser dig i alla fall tillräckligt mogen att ha ett sexuellt förhållande, trots att du är minderårig. Redan där visar du själv på ett omoget beteende.
Undrar när småbrudar skall inse att man inte blir mogen tidigare bara för att man har en tidig sexualdebut. Hade du varit mogen, så hade du vetat att det oftast lönar att vänta på vissa saker.
Men visst, du är säkert mogen jämfört med din 20 åriga pojkvän, som här i tråden skryter med att han pippar en fjortonåring flera gånger i veckan. Men allt är ju relativt. Frågan är väl nästan om inte ni två har visat er mer ansvarslösa och t.o.m. omognare än trådskaparen. Han hyser ju åtminstone ånger.
Om din kille hade älskat dig på riktigt, då hade han låtit bli det sexuella tills du var lovlig. Men precis som du själv kallade det, så är han väl fjortiskåt.
Allvarligt talat hoppas jag att ni kommer att leva lyckligt i all framtid. Men tyvärr kan jag säga att jag allt för ofta har sett motsatsen. Men bevisa hemskt gärna att jag har fel.

jag måste faktiskt hålla med dig. mitt och zyrus förhållande låter som att det skulle kunna vara som du beskriver det, och jag förstår mycket väl att du tror som du gör. det enda jag önskar, är att bli respekterad för den jag är, inte vad jag har gjort. men jag förstår att det blir såna här missförstånd. hoppas att du kommer till nästa DH

obelix
Member
Medlem
689771
August 7, 2004 - 4:12 pm
sp_Permalink sp_Print

Zyrus wrote: [quote=obelix][quote=Zyrus]hur normalt som helst.. det är ju 10 år mellan mina föräldrar och mer än 10 år mellan hennes föräldrar men bara 6 år mellan oss!

Det är nästan 2 år till det ordet. Pedofili är när barnet är 13 år eller yngre och pedofilen är 5 år äldre eller mer.

Tidigare så skrev du att du har haft sex med henne i över 8 månader, och att hon är 14 år.
Mao så var det mindre än 4 månader till 13 från början.

Och du är +/- 6år äldre...

Vitamin-C
Member
Medlem
Forum Posts: 3083
689773
August 7, 2004 - 4:14 pm
sp_Permalink sp_Print

obelix har en stark poäng där

CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
689809
August 7, 2004 - 5:58 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag fattar inte hur ni kan vara så dumma... Om tjejen vill knullla så låt henne knulla för helvete, jag är rätt säker på att de använder kondom, och då är det ju inte särskilt farligt, eller hur?

Sex är njutning, låt henne njuta... Du kan ju se sex med kondom som att klia någon på ryggen, skönt och ofarligt så länge du inte "går igenom skinnet"

Ni hakar fast er på att hon är ung, det spelar ingen roll... Ni verkar heller inte vilja svara på VARFÖR sex med kondom vid 14 års ålder är så farligt?

Jag vill veta vad som är så skadligt med det hela, ordagrant, nu!

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 223
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL