Sex med minderårig...|Page 8|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Sex med minderårig...
Death On Wings
Member
Medlem
Forum Posts: 5938
sp_UserOfflineSmall Offline
689996
August 7, 2004 - 10:37 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=Death On Wings] Finns säkerligen mågna 14 åringar som haft sex och inte ångrar sig.

Nej, men vissa ångrar sig så in i h*****e.
Men jag tror inte det är många som ångrar sig att de väntade tills det var lagligt, eller t.o.m. äldre.

Vem vet, vem vet

Starscream
Member
Medlem
Forum Posts: 7750
690004
August 7, 2004 - 11:04 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag snackade med en tjej på en fest en gång som jag åtminstonde trodde va 5 år äldre än mig och senare fick jag reda på att hon va 5 år yngre..
dvs. on va 15 men såg ut som 25...
Va rätt läskigt o få reda på 🙂

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
690007
August 7, 2004 - 11:19 pm
sp_Permalink sp_Print

Vad fan var det för en fest ?

CoLiC
Member
Medlem
Forum Posts: 3697
690009
August 7, 2004 - 11:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Vitamin-C wrote: colic, jag ser dig nästan som den som är mäst för det här med sex med unga.. svara nu snällt och gott på den här frågan.

låt oss säjja att du har en syster i dessa unga år som vi talar om. du håller henne kär. du kommer hem en natt efter en trevlig sväng förbi en utav dina kamrater, öppnar dörren (tyst, då du vet att dina närmaste brukar vara till sängs såhär dags) och sen efter att du gjort dig redo för nattens vila så bästemer du dig att stanna uppe ett tag till. i en mysig skön fotölj finner du dig snart, framför teven och du ser något utav dina favorit program som går i en sen repris. efter en stunds kollande på den blanka skärmen så störs ditt lugn av en underligt ljud. du ignorerar ljudet men det kommer åter och åter i en relativt jämn rytm. du spejar med både dina ögon och öron men finner intet i din närhet som utger ett ljud liknande detta. ljudet stör dig och sätter hjärnans tankar i spel. du reser dig samtedigt som du spejar på liknande sätt som tidigare. du söker dig ut ur rummet. på resan ut från rummet så finner du ett klädesplagg som inte liknar ett du tidigare skådat på dina närmaste. en skjorta av en stolek som skulle passa dig själv. din hjärna får fart på tankarna. du säker dig vidare. du ser ett dåvt ljus söka sig ut från den nedre våningen av din systers dörr. ljudet har nu blandats med två dåva ljud. ett regelbundet andetag och ännu ett. det ena lever högre en det andra. det första, den högre av dessa identifierar du som din systers. den andra andningen antar du komma från den persson som glömt en skjorta i erat tv rum. socker pumpas genom dina vener och artärer. din andning ökar markant. din hjärna suger allt den kan från blodet som passerar. du öpnar dörren. du ser din syster och denna man utöva den ställning som anses klassisk. du ser din syster skakas gång på gång då han rör sig ovan henne. efter några sekunder ser hennes runda ögon dig. du ser hennes blick. ni möter varandra. hennes ansickte ändras från den stela men ändå avslappnade som du innan kunde beskåda. hon är rädd. detta korta ögonbick varar i timmar för dig. under dessa timmer har din viljas kraft ökat kraftigt. du bröstkorg rör sig inte längre i sin regelbundna lugna tackt. ditt hjärtas tre kammare krymper och ökar i stolek snabbt. det slår som om du sprang för ditt liv ned för det ljupaste stup och up igen. din blick blir skarpare och du urskiljer hennes ansickte klarare. din blick fälls på mannen och din tanke snabbar på.

vad gör du sen? vad gör ni sen?? svara på det?

Nu förstod jag inte riktigt det här, om du menar att hon ligger och inte gillar det så stänger jag dörren igen, det var ju knappast nån stor plåga hon gick igenom eftersom du sa att hennes ansikte var avslappnat, och jag har inte tänkt komma in och avbryta precis.
Sen skulle jag väl inte säga nått mer om det, kanske fråga varför det inte var skönt.

Om hon däremot gillade det men blev rädd för att jag såg henne så ler jag och stänger dörren, efteråt frågar jag om hon hade kul igårkväll med ett leende på läpparna.

Farbror
Member
Medlem
Forum Posts: 2275
690018
August 7, 2004 - 11:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag skulle döda pöjken om jag kom på min syrra med nån dude när hon va 14 .P speciellt om han va 18.... (och jag då 11 :D) 🙄

fastbullit
Member
Medlem
Forum Posts: 3042
690032
August 8, 2004 - 12:17 am
sp_Permalink sp_Print

Farbror wrote: Jag skulle döda pöjken om jag kom på min syrra med nån dude när hon va 14 .P speciellt om han va 18.... (och jag då 11 :D) 🙄

gl hf! *krossad* laugh personligen så bryr jag mej inte om ålders gränser jag är sjutton och har "gjort" en tjej som var 23 det är samma åldersskillnad här och jag tog ingen skada av det 😀 Men jag sätter inte på tjejer under femton, dem brukar inte vara speciellt bra, men det är bara därför jag inte gör det 🙂 wink

CoLiC
Member
Medlem
690059
August 8, 2004 - 1:03 am
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=Death On Wings] Finns säkerligen mågna 14 åringar som haft sex och inte ångrar sig.

Nej, men vissa ångrar sig så in i h*****e.
Men jag tror inte det är många som ångrar sig att de väntade tills det var lagligt, eller t.o.m. äldre.

Varför skulle de vara glada att de väntade?

Och vitamin-C, nu i efterhand tror jag att du tog den där texten ur en porrnovell...

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
690060
August 8, 2004 - 1:04 am
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: [quote=obelix][quote=Death On Wings]Men jag tycker ändå att vill folk sätta på varandra så låt dem göra det. Förstår de inte att det finns konsikvenser med det så får de skylla sig själva.

Ok, då är det ok för dig att ett barn leker med elden eller ett laddat vapen?

För det första så tar jag din avsaknad av svar på min förra post som att du inte hittar några motargument.

För det andra så har alla här inne kondomer med i tankarna då de skriver, och jag vill veta vad det är för stora risker i samband med skyddat sex som kan jämföras med att leka med en laddad pistol.

Jag har redan svarat.
Men här har du det igen, plus ett par till:
sexuell mognad och mental mognad är två skilda saker...

Jag har ännu inte sprungit på någon som inte ångrat sin tidiga sexdebut, majoriteten ångrar det, jag skriver majoriteten eftersom jag inte har pratat med alla, men med, många...

Riskerna är många, bla sexuellt överförbara sjukdomar av de olika slag.

Synen på sex kan bli vriden.

Tidig graviditet.

Sex blir ett tecken på hur "ball" och "mogen" eller "vuxen" man är.

Med den inställning du och en del andra har här, så hoppas jag att ni antingen växer upp, eller inte får barn alls.

Peter@20ghz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1920
690063
August 8, 2004 - 1:20 am
sp_Permalink sp_Print

Som sagt.. Den psykiska aspeketen verkar ju kidsen ha missat.
Colic med flera har ett porrfilmsideal inpräntat,, så länge inte kvinnan/tjejen/barnet säger ifrån så är det försvarbart.
Men som sagt,, "vill" dom pippa när dom är 14 så skall dom få det..
Vem fan har sagt att dom vill det ??
Säg mig,, varifrån skulle dessa barn få ideér om att pippa tafatta moppefrillor för NJUTNINGS skull??
Tjat och gnat från snubbarna lär det vara, tillika ett taskigt vinklat ideal från samhället om hur flickor bör vara, (Horan, och Madonnan, bara min fru klarar det)

Näee är man 18 och måste gräva så långt ner i reserverna för att ta ett barn,, ja då bör man helt klart revidera sin manlighet.

BTW, vad säger dina jämngammla tjejkompisar om detta??

ak_1
It’s a first time for everybody
Medlem
Forum Posts: 4
690072
August 8, 2004 - 2:02 am
sp_Permalink sp_Print

Jag har nu bevakat denna tråd så länge via icq-msg´s om den så att nu orkar jag inte vara tyst längre.
Råkar även ha kvar mitt konto eftersom jag förut fann att det var omöjligt att radera det själv. 😉

En grej bara just om det här med åldersskillnaden, vi vet alla att det finns folk som mött varandra i typ 13-årsåldern och fan lägre och allt därkring som levt lyckliga tills den ena stupat av ålder eller något liknande. 😛
Jag menar, i dagens samhäller är det nog inte lika likt som förr, men det säger ju iaf att folk kan ha "mogna känslor" för varandra som varar livet ut.

Människor som verkligen känner något för varandra kan ju inte bara skita i det, vi alla som gett oss in i sådana här kärlekssaker vet ju oftast hur mycket det sårar när vi inte får vara tillsammans med den vi eftertraktar.
Hur ska vi bara kunna bestämma åt två människor att "Nej! Ni får inte vara tillsammans! För det har vi andra kommit överrens om!"
Det, om något, är ju knäppt. Det är att hindra den fria viljan och att hindra kärlek (eller möjlighet till livslång kärlek etc, ni fattar nog)..

Jag råkar känna en polare, som är 20 (eller 21, stor koll har jag inte, men någotdera)
Han är ihop med en tjej som är 14 och snart fyller 15, dom är hur rädda som helst för att förlora varandra, tjejen känner jag inte och har inte ens mött - men alla mina vänner jag känt i hela mitt liv som mött henne i samband med våran gemensamme vän säger att hon är klok och vettig och verkar långt före sin tid.

Föräldrarna till henne var bara lite irriterade då de trodde att han var .. 18 eller något sådant .. men fadern blev tydligen förbannad då de fick höra sanningen ..
Men det fortsätter, och inga anmälningar eller så gjorts, tjejen och killen är hur glada som helst över att ha varandra, killen försöker inte pressa tjejen till samlag eller något sådant alls.

Nu är det ju visserligen mest samlag som tjaffsas om här, men det jag kommenterar mest för nu är för att ni inte ska döma ut alla som är äldre som hittat någon yngre de vill vara tillsammans med.

"Love conquers all"

CoLiC
Member
Medlem
690075
August 8, 2004 - 2:05 am
sp_Permalink sp_Print

Peter@20ghz wrote: Som sagt.. Den psykiska aspeketen verkar ju kidsen ha missat.
Colic med flera har ett porrfilmsideal inpräntat,, så länge inte kvinnan/tjejen/barnet säger ifrån så är det försvarbart.
Men som sagt,, "vill" dom pippa när dom är 14 så skall dom få det..
Vem fan har sagt att dom vill det ??
Säg mig,, varifrån skulle dessa barn få ideér om att pippa tafatta moppefrillor för NJUTNINGS skull??
Tjat och gnat från snubbarna lär det vara, tillika ett taskigt vinklat ideal från samhället om hur flickor bör vara, (Horan, och Madonnan, bara min fru klarar det)

Näee är man 18 och måste gräva så långt ner i reserverna för att ta ett barn,, ja då bör man helt klart revidera sin manlighet.

BTW, vad säger dina jämngammla tjejkompisar om detta??

Men nu blir det endå för mycket... Har du inte läst vad jag skrivit? Om tjejen vill så menar jag inte att hennes pojkvän vill, och inte många av de killar jag känner skulle försöka gnälla sig till sex om inte tjejen ville. Det skulle vara det närmaste regelrätt våldtäkt utan att vara det, och det vet dom.

Personligen anpassar jag mig efter tjejen, hon får bestämma.

Och vad ska mina jämngammla tjejkompisar säga? Dvs om du snackar med mig nu.

ak_1
It’s a first time for everybody
Medlem
Forum Posts: 4
690076
August 8, 2004 - 2:07 am
sp_Permalink sp_Print

För övrigt så håller jag med ColiC gällande att unga tjejer (OCH killar för den delen) ska få ha samlag när de känner för det och givetvis med en likasinnad motpart. Man lär sig genom att lyckas och misslyckas. Vi gör alla misstag. Det tillhör livet.
Och ansvaret, ptja, ni vet väl alla vad termen "kk" innebär i detta sammanhang? Verkar inte vara alltför mycket ansvarstjaffs där - och varför skulle det vara mera om någon tjej och kille vill ligga med varandra på någon fest sålänge det görs rätt med bådas medtycke och med preventivmedel som kondom etc?

Ville bara lägga till nu då jag såg att det blev en ny sida:
- Läs mitt långa inlägg på sidan innan. Tack.

CoLiC
Member
Medlem
690077
August 8, 2004 - 2:08 am
sp_Permalink sp_Print

ak wrote: Jag har nu bevakat denna tråd så länge via icq-msg´s om den så att nu orkar jag inte vara tyst längre.
Råkar även ha kvar mitt konto eftersom jag förut fann att det var omöjligt att radera det själv. 😉

En grej bara just om det här med åldersskillnaden, vi vet alla att det finns folk som mött varandra i typ 13-årsåldern och fan lägre och allt därkring som levt lyckliga tills den ena stupat av ålder eller något liknande. 😛
Jag menar, i dagens samhäller är det nog inte lika likt som förr, men det säger ju iaf att folk kan ha "mogna känslor" för varandra som varar livet ut.

Människor som verkligen känner något för varandra kan ju inte bara skita i det, vi alla som gett oss in i sådana här kärlekssaker vet ju oftast hur mycket det sårar när vi inte får vara tillsammans med den vi eftertraktar.
Hur ska vi bara kunna bestämma åt två människor att "Nej! Ni får inte vara tillsammans! För det har vi andra kommit överrens om!"
Det, om något, är ju knäppt. Det är att hindra den fria viljan och att hindra kärlek (eller möjlighet till livslång kärlek etc, ni fattar nog)..

Jag råkar känna en polare, som är 20 (eller 21, stor koll har jag inte, men någotdera)
Han är ihop med en tjej som är 14 och snart fyller 15, dom är hur rädda som helst för att förlora varandra, tjejen känner jag inte och har inte ens mött - men alla mina vänner jag känt i hela mitt liv som mött henne i samband med våran gemensamme vän säger att hon är klok och vettig och verkar långt före sin tid.

Föräldrarna till henne var bara lite irriterade då de trodde att han var .. 18 eller något sådant .. men fadern blev tydligen förbannad då de fick höra sanningen ..
Men det fortsätter, och inga anmälningar eller så gjorts, tjejen och killen är hur glada som helst över att ha varandra, killen försöker inte pressa tjejen till samlag eller något sådant alls.

Nu är det ju visserligen mest samlag som tjaffsas om här, men det jag kommenterar mest för nu är för att ni inte ska döma ut alla som är äldre som hittat någon yngre de vill vara tillsammans med.

"Love conquers all"

W.O.R.D

Keffing
Member
Medlem
Forum Posts: 5118
690080
August 8, 2004 - 2:31 am
sp_Permalink sp_Print

damn.... var borta ett tag och den här tråden har växt till sju sidor... hmmm...

Death On Wings wrote: Är jag den enda som tycker Colic har rätt ?

han var på min sida eller? då håller jag med honom...

sen så tror jag också att många under 20 dras till så unga eftersom de är så slampiga och lätta att få.. aa ni fattar...

fastbullit
Member
Medlem
Forum Posts: 3042
690083
August 8, 2004 - 3:11 am
sp_Permalink sp_Print

keffing wrote: sen så tror jag också att många under 20 dras till så unga eftersom de är så slampiga och lätta att få.. aa ni fattar...

men dem är vanligtvis kassa och ovårdade (you know what i mean :blink: ) bättre med 18+ tjejer oftast.. 14-åriga tjejer tycker det är jättecoolt att ha en pojkvän som är ett par år äldre :/

Json_81
Member
Medlem
Forum Posts: 7561
690088
August 8, 2004 - 4:41 am
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: Vad ni som är för glömmer bort är att det är en stor skillnad på sexuell mognad och att vara mentalt mogen.

Dessutom så finns det 10-11 åringar som börjat få bröst och mens, är även dom lovliga?

Dessutom, vad säger det om en 20:åring som vill vara ihop med en 14:åring i mental mognad?

Har en tjejkompis som blev ihop med sin kille när hon var 13, han var 18.
De höll det hemligt ett tag, o föräldrarna var väl inte direkt överförtjusta när de fick veta(när hon va 14), men det höll drygt 7 år.
Vet inte om det var något fel på hans mognad.

denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
690092
August 8, 2004 - 5:11 am
sp_Permalink sp_Print

ak wrote:
Och ansvaret, ptja, ni vet väl alla vad termen "kk" innebär i detta sammanhang? Verkar inte vara alltför mycket ansvarstjaffs där - och varför skulle det vara mera om någon tjej och kille vill ligga med varandra på någon fest sålänge det görs rätt med bådas medtycke och med preventivmedel som kondom etc?

Jag har sagt det förut, och jag kan säga det igen. KK existerar knappt. Förr eller senare kommer den ena parten blanda in känslor i det hela. Många tjejer ser det som ett sätt att försöka binda upp en kille som egentligen inte är redo för ett förhållande. De tror att killen skall bli mindre skrämd om man säger att det inte är något egentligt förhållande. Men de vill innerst inne att det skall bli något mer. Det kan självklart vara tvärt om, men det är inte lika vanligt.

En sak till innan jag ger upp.
Som Peter@20Ghz säger, om man är tvungen att gräva så långt ner i kretsarna, att man bara får napp hos en 13 eller 14-åring, då skall man nog allvarligt granska vad som är fel på sig själv. Själv skulle jag väl gissa på förbannat dåligt självförtroende eller bara en allmänt taskig attityd.
Men visst, om ni nu tycker det är skoj att ragga brudar på fjortisdiskon, och ni får en kick av att känna er mogna i deras kretsar, sure, go ahead. Men det är i alla fall olagligt att ha sex med dem. När skall ni förstå det?
Om ni nu älskar den här tjejen så djupt, och hon skulle vara den rätta för er, varför är det då omöjligt att vänta tills det är lovligt? Jo, för att kåt, det kan man vara, även om man inte kan fixa något i sin egen ålder. Och då blir det enkelt att brösta upp sig för någon liten fjortis.

Jag har under trådens gång insett att jag har sett er förut. Ni är den där killen som jag föraktade innerligt hela min uppväxt.
Min syrras bästa kompis hade er som pojkvän. Hon 16, han 26. Försökte verka kool, men var patetisk och tafatt, med fjunig mustach och välvaxad bil. Slutade med misshandel i hemmet, då han inte längre kunde styra henne.
Eller tjejen i min gymnasieklass, som var tillsammans med sin fotbollstränare. Som körde tunad Opel Manta. Visst, han såg ut som en blond version av Tom Cruise, men där slutade nog likheterna. Vad hände där? Jo, när hon blev 20, så skaffade han en ny 15-åring. Och tunad BMW. Fasen vad jag garvade då. Idag vet jag inte vem som jag tycker mest synd om.
De här exemplen kan jag nog fortsätta med fram till dags datum. Ni kommer alltid att finnas, och det har säkert alltid varit så.

Fasen, jag vet inte riktigt om jag skall tycka synd om er grabbar, eller om det är mest synd om er omgivning.

obelix
Member
Medlem
690093
August 8, 2004 - 5:46 am
sp_Permalink sp_Print

keffing wrote:
sen så tror jag också att många under 20 dras till så unga eftersom de är så slampiga och lätta att få.. aa ni fattar...

Joda, vi fattar...

Vi fattar att du förstärker och "förbättrar" din nedvärderande syn på det motsatta könet.

obelix
Member
Medlem
690101
August 8, 2004 - 7:06 am
sp_Permalink sp_Print

Det vore kul at veta åldern på dom som är för.

Själv är jag 36 och mot...

Ctrl
Varberg
Member
Medlem
Forum Posts: 10355
690103
August 8, 2004 - 7:22 am
sp_Permalink sp_Print

Jag är 26 och min åsikt är att jag inte vill ha någon under 20.
Då jag upplevt att många inte vet vad livet (samhället) kräver innan dess.

14 & 16 skulle enligt mig fungera. men inte 14 & 18 eller mer.
Detta tack vare den faktiska skillnaden som man kanske inte själv tänkt på.
Den åldern vi förändras mest under är 16-20.

“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 170
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL