Sex med minderårig...|Page 9|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Sex med minderårig...
Vitamin-C
Member
Medlem
Forum Posts: 3083
sp_UserOfflineSmall Offline
690113
August 8, 2004 - 8:28 am
sp_Permalink sp_Print

colic, att påstå att jag tog min text från en porrnovell tycker jag var nästan som en pik men ändå en komplimang då du jämför den med en riktig novell. jag tycker jag kan skriva ganska bra.. sen om du blev så påtänd utav den så kan jag väll skriva ner ett snabbt alster wink

sen kanske nu när jag också tänker på det så var det totalt onödigt att skriva det där egentligen embarassed men för fan jag tycker det är helt fel att ha sex med minderriga. om man är i början av tonåren och den ena parten är inne på vuxenlivet så ser jag det som minderåriga. sen när ni skrev att om de var mogna och vill så är det okey, altså mogen är mer att man kan ta hand om sig själv än att tycka att man är vuxen. kunde ni ta hand om er själva vid 13-14 års ålder? känner ni nån som kan det? jag har som sagt träffat en som kunde det, altså en utav en riktigt stor mägnd!

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
690114
August 8, 2004 - 8:39 am
sp_Permalink sp_Print

Jag är 23... skulle aldrig drömma om att ha nån under 20.
Vill inte heller ha nån som är äldre än mig själv heller.

ViperBoyy
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1250
690123
August 8, 2004 - 9:07 am
sp_Permalink sp_Print

FAN råkade delita inlägget embarassed

Peter@20ghz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1920
690127
August 8, 2004 - 9:17 am
sp_Permalink sp_Print

CoLiC wrote: [quote=Peter@20ghz]Som sagt.. Den psykiska aspeketen verkar ju kidsen ha missat.
Colic med flera har ett porrfilmsideal inpräntat,, så länge inte kvinnan/tjejen/barnet säger ifrån så är det försvarbart.
Men som sagt,, "vill" dom pippa när dom är 14 så skall dom få det..
Vem fan har sagt att dom vill det ??
Säg mig,, varifrån skulle dessa barn få ideér om att pippa tafatta moppefrillor för NJUTNINGS skull??
Tjat och gnat från snubbarna lär det vara, tillika ett taskigt vinklat ideal från samhället om hur flickor bör vara, (Horan, och Madonnan, bara min fru klarar det)

Näee är man 18 och måste gräva så långt ner i reserverna för att ta ett barn,, ja då bör man helt klart revidera sin manlighet.

BTW, vad säger dina jämngammla tjejkompisar om detta??

Men nu blir det endå för mycket... Har du inte läst vad jag skrivit? Om tjejen vill så menar jag inte att hennes pojkvän vill, och inte många av de killar jag känner skulle försöka gnälla sig till sex om inte tjejen ville. Det skulle vara det närmaste regelrätt våldtäkt utan att vara det, och det vet dom.

Personligen anpassar jag mig efter tjejen, hon får bestämma.

Och vad ska mina jämngammla tjejkompisar säga? Dvs om du snackar med mig nu.

Nej Colic, den frågan var inte till dig utan till trådskaparen.
Men du kan gärna lyssna med dina jämngammla tjejkompisar, (om du har några) och se vad dom anser om att ni går o draggar i underåren istället för att ge er på jämngammla.

Har du inte läst vad jag skrivit? Om tjejen vill så menar jag inte att hennes pojkvän vill,

Tjejen vill inte, men klart som fan att hon säger det i en sån situation,
just där brister mognaden hos de flesta av er som inte kan se igenom kåtdimman

Json_81
Member
Medlem
Forum Posts: 7561
690145
August 8, 2004 - 9:34 am
sp_Permalink sp_Print

Jag är 23 och jag tycker inte att det är något fel i att en 14-åring och en 18-åring "umgås"

Jag håller naturligtvis med att om vi börjar prata om killar som e 25-30 o uppåt som springer efter tjejer i den åldern så kan man börja fundera över vad det e med dem, men här är det ju ingen större åldersskillnad.

denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
690158
August 8, 2004 - 9:51 am
sp_Permalink sp_Print

Json_81 wrote: Jag är 23 och jag tycker inte att det är något fel i att en 14-åring och en 18-åring "umgås"

Jag håller naturligtvis med att om vi börjar prata om killar som e 25-30 o uppåt som springer efter tjejer i den åldern så kan man börja fundera över vad det e med dem, men här är det ju ingen större åldersskillnad.

Allvarligt talat så är det större skillnad i mental mognad mellan en 14åring och en 18åring än vad det är mellan en 20-åring och en 30-åring eller kanske t.o.m. en 25-åring och en 50-åring. Visst är det patetiskt att se 50-åriga män med Porsche och 20-årig blondin, men det är fasen värre att se en vuxen karl komma dragandes med ett barn som flickvän.

Spyder
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 563
690164
August 8, 2004 - 10:00 am
sp_Permalink sp_Print

Själv skulle jag inte ta i nånting under 15 eller 15 ens med stekspade..
Skulle heller aldrig bli tillsammans med en 16 åring hur snygg
den nu är (fast one night strul passar ju finfint :roll:).
Är själv 18 fyller 19 och jag tycker dom som har så unga tjejer som runt 15 år inte har nå vett alls i skallen, det är ett stort steg mellan 15-16 till 17-18 i mognad plus att dom har så jäkla mycke kvar i skolan innan dom
tjänar egna pengar för att eventuellt flytta hemifrån vilket jag
nu skulle vilja wink

Dom som har så unga som 15-16 år tror jag oftast har dom för att de har svårt att hitta nån i sin egen ålder och tjejerna tycker oftast de är "tuffare"
att ha någon äldre som pojkvän, tyvärr men det är dagens
avslöjande! wink Skulle kunna snacka ännu mer skit om er som är tsm med så unga och är 18 och uppåt då jag riktigt ogillar dom som har så unga tjejer.. Varje gång nån man känner berättar att ens tjej är så ung
har jag svårt att hålla mig för skratt och slänga ur mig nån kommentar 😛

Coalan
Member
Medlem
Forum Posts: 4409
690168
August 8, 2004 - 10:05 am
sp_Permalink sp_Print

Allting är relativt *tihihi*

ManicBlue
Member
Medlem
Forum Posts: 2005
690172
August 8, 2004 - 10:08 am
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote:

Jag har under trådens gång insett att jag har sett er förut. Ni är den där killen som jag föraktade innerligt hela min uppväxt.
Min syrras bästa kompis hade er som pojkvän. Hon 16, han 26. Försökte verka kool, men var patetisk och tafatt, med fjunig mustach och välvaxad bil. Slutade med misshandel i hemmet, då han inte längre kunde styra henne.
Eller tjejen i min gymnasieklass, som var tillsammans med sin fotbollstränare. Som körde tunad Opel Manta. Visst, han såg ut som en blond version av Tom Cruise, men där slutade nog likheterna. Vad hände där? Jo, när hon blev 20, så skaffade han en ny 15-åring. Och tunad BMW. Fasen vad jag garvade då. Idag vet jag inte vem som jag tycker mest synd om.
De här exemplen kan jag nog fortsätta med fram till dags datum. Ni kommer alltid att finnas, och det har säkert alltid varit så.

Fasen, jag vet inte riktigt om jag skall tycka synd om er grabbar, eller om det är mest synd om er omgivning.

Detta är de bästa jag läst på mycket mycket länge i forumet! Huvudet på spiken.

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
690173
August 8, 2004 - 10:09 am
sp_Permalink sp_Print

Är det bara jag som tycker att detta är NH´s drygaste tråd sen skivat bröd kom?

[Gamepredator] Sulan
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1705
690245
August 8, 2004 - 11:59 am
sp_Permalink sp_Print

Vitamin-C: När jag var 13 kunde jag ta hand om mig själv, kunde vara ensam hemma i flera veckor när morsan och farsan var borta, samtidigt sköta om ett lantbruk och klara av att hantera småjobbiga situationer som när djur rymmer etc... Själv...

Fia.B
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 568
690250
August 8, 2004 - 12:05 pm
sp_Permalink sp_Print

=DO till er som faktiskt försvarar tjejerna, visar respekt, inte ser ner på oss, även om jag inte håller med om allt ni säger

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
690258
August 8, 2004 - 12:13 pm
sp_Permalink sp_Print

Tycker att alla som är under 20 kan lyssna på de som är över 25-30 och sluta käfta emot dem. Ni VET om att de har rätt. De har en mer "världsvan" syn på livet, eller hur man ska säga. =)

Pim_
Member
Medlem
Forum Posts: 3947
690260
August 8, 2004 - 12:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Fia.B wrote: =DO till er som faktiskt försvarar tjejerna, visar respekt, inte ser ner på oss, även om jag inte håller med om allt ni säger

Tack

Dehman
Member
Medlem
690262
August 8, 2004 - 12:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Pim_ wrote: [quote=Fia.B]=DO till er som faktiskt försvarar tjejerna, visar respekt, inte ser ner på oss, även om jag inte håller med om allt ni säger

Tack

Har du ens skrivit något i denna tråden? :-k 😛

Death On Wings
Member
Medlem
Forum Posts: 5938
690263
August 8, 2004 - 12:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Dehman wrote: Tycker att alla som är under 20 kan lyssna på de som är över 25-30 och sluta käfta emot dem. Ni VET om att de har rätt. De har en mer "världsvan" syn på livet, eller hur man ska säga. =)

Ok, vi ska alla toffla efter de som är äldre och lägga oss ner vid minsta tillsägelse vid en diskution.

Dehman
Member
Medlem
690266
August 8, 2004 - 12:20 pm
sp_Permalink sp_Print

Death On Wings wrote: [quote=Dehman]Tycker att alla som är under 20 kan lyssna på de som är över 25-30 och sluta käfta emot dem. Ni VET om att de har rätt. De har en mer "världsvan" syn på livet, eller hur man ska säga. =)

Ok, vi ska alla toffla efter de som är äldre och lägga oss ner vid minsta tillsägelse vid en diskution.

¨

Men de har ju rätt. Enligt det du har skrivit så verkar det som du har en helt skruvad världsbild...

mattan
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1457
690267
August 8, 2004 - 12:20 pm
sp_Permalink sp_Print

Death On Wings wrote: [quote=Dehman]Tycker att alla som är under 20 kan lyssna på de som är över 25-30 och sluta käfta emot dem. Ni VET om att de har rätt. De har en mer "världsvan" syn på livet, eller hur man ska säga. =)

Ja precis! Du har ju förstått! 😉 8)

Death On Wings
Member
Medlem
Forum Posts: 5938
690273
August 8, 2004 - 12:23 pm
sp_Permalink sp_Print

Dehman wrote: [quote=Death On Wings][quote=Dehman]Tycker att alla som är under 20 kan lyssna på de som är över 25-30 och sluta käfta emot dem. Ni VET om att de har rätt. De har en mer "världsvan" syn på livet, eller hur man ska säga. =)

¨

Men de har ju rätt. Enligt det du har skrivit så verkar det som du har en helt skruvad världsbild...

Jasså det har jag ?
Tack för denna upplysning, något mer du vill påpeka när du ändå är igång ?

Vamp
Member
Medlem
Forum Posts: 2675
690276
August 8, 2004 - 12:24 pm
sp_Permalink sp_Print

[Gamepredator wrote: Sulan]Vitamin-C: När jag var 13 kunde jag ta hand om mig själv, kunde vara ensam hemma i flera veckor när morsan och farsan var borta, samtidigt sköta om ett lantbruk och klara av att hantera småjobbiga situationer som när djur rymmer etc... Själv...

Jo, men det beror ju också på hur man har haft det under de tidigare åren. Nu vet jag ingenting om dig egentligen (;)) men jag antar att du fick en del ansvar som ung (yngre än 13) av din mor eller far på gården, och på så sätt lärde dig tidigt hur man "tar ansvar". Du kanske fattar vad jag menar?

Men 13åriga "fjortisar", som tycker det är tufft att tjuvröka och har fjortisfest hemma hos sig så fort päronen är borta, har ju oftast inget sinne för att ta riktigt ansvar.

Detta är skrivet grundat på det jag har sett/hört i mina trakter, och där finns det många 14 och 18 par, vilket inte ser trevligt ut. 14 åriga tjejer som sitter med sina 18 åriga pojkvänner, åker i sina "moddade 240´s" och dunkar plåt när dom åker. Fattar inte hur 18-åriga killar kan tycket det är så tufft att umgås med 14 åringar.

Men som någon skrev, tror det var Denstore (rätta mig om jag har fel), så finns det ju undantag då denna 14åriga tjej kan vara mogen och denna 18 åriga kille mogen och inte ute efter fjortisar och samlag, utan att det verkligen finns riktigt kärlek.

Over and Out.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 26
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL