May 3, 2004
festisMER wrote: [quote=KorSpo]Mjoo nu är det så att keffing och jag är på jakt efter en grej. Man är ju inte direkt insatt på ämnet så någon som kan tipsa om en trevlig butik?
Butt-plugs eller hur?
Nej keffing ska köpa en dildo åt en tjejkompis i födelsedagspresent men tebax till topic
January 12, 2004
KorSpo wrote: [quote=festisMER][quote=KorSpo]Mjoo nu är det så att keffing och jag är på jakt efter en grej. Man är ju inte direkt insatt på ämnet så någon som kan tipsa om en trevlig butik?
Butt-plugs eller hur?
Nej keffing ska köpa en dildo åt en tjejkompis i födelsedagspresent men tebax till topic
Annars så kan en rakad kaktus bli uppskattad... :bgrin:
March 1, 2004
KorSpo wrote: [quote=festisMER][quote=KorSpo]Mjoo nu är det så att keffing och jag är på jakt efter en grej. Man är ju inte direkt insatt på ämnet så någon som kan tipsa om en trevlig butik?
Butt-plugs eller hur?
Åt en "tjejkompis" jaja 🙄
April 10, 2001
Ni grabbar kommer väl från nordväst?
Bluevision på Fridhemsgatan är en bra butik 🙂
Där har jag varit många gånger o handlat, Sist handlade jag ett par smaskiga rullar, en piska och en dildo till ett par kompisar i "grattis till bebis present" Killen vart helnöjd,, men tanten hans såg lite bortkommen ut när hela släkten undrade vad det var för grejjer dem fick. 🙂
February 12, 2003
ocz wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=ocz]Är det 18 årsgräns på sexbutiker?
Tror du nån kommer och kör ut dig om du knallar in?
j**la mobbare... Jag undrade bara? OK?
Exakt, bara att säga till keffing om ja vill ha ngt,mitt ombud 😉 😀 😛 😀
Haha...:bgrin:
Jag tänker inte sluta förrän ditt liv är över.
1 Guest(s)