August 16, 2002
Peter@20ghz wrote: Ni grabbar kommer väl från nordväst?
Bluevision på Fridhemsgatan är en bra butik 🙂
Där har jag varit många gånger o handlat, Sist handlade jag ett par smaskiga rullar, en piska och en dildo till ett par kompisar i "grattis till bebis present" Killen vart helnöjd,, men tanten hans såg lite bortkommen ut när hela släkten undrade vad det var för grejjer dem fick. 🙂
najs... ligger lite närmare än bondegatan... har du adressen dit?
March 14, 2004
AMD_RULEZ wrote: [quote=ocz][quote=AMD_RULEZ][quote=ocz]Är det 18 årsgräns på sexbutiker?
Tror du nån kommer och kör ut dig om du knallar in?
j**la mobbare... Jag undrade bara? OK?
Exakt, bara att säga till keffing om ja vill ha ngt,mitt ombud 😉 😀 😛 😀
Haha...:bgrin:
Jag tänker inte sluta förrän ditt liv är över.
Du kommer dö före säger du ju i "När kommer du dö"-tråden. Du målar naglarna = du är inte troende? Hur funkar nu detta... :bgrin:
April 10, 2001
keffing wrote: [quote=Peter@20ghz]Ni grabbar kommer väl från nordväst?
Bluevision på Fridhemsgatan är en bra butik 🙂
Där har jag varit många gånger o handlat, Sist handlade jag ett par smaskiga rullar, en piska och en dildo till ett par kompisar i "grattis till bebis present" Killen vart helnöjd,, men tanten hans såg lite bortkommen ut när hela släkten undrade vad det var för grejjer dem fick. 🙂
najs... ligger lite närmare än bondegatan... har du adressen dit?
Fridhemsgatan 46, lägg det i favoriter nu 🙂
http://www.alltomstockholm.se/profile?fid=8&id=896433
September 2, 2003
Hum nu när ämnet kom upp så kom jag på att det ligger en porrbutik på norrlandsgatan ned mot korsningen till kungsgatan. Den heter bluestar eller något liknande, namnet spelar eg ingen roll ni förstår att det är en porrbutik när ni ser ingången ;). Alldrig vågat gå ned där själv men jag skickade ned en tjejkompis till mig där en gång bara för att bekräfta att det verkligen var en porrbutik =).
Edit: namnet kan vara bluelight också. Det sitter en affish vid nedgången där det står "adult videos" iaf.
Lycka till
2 Guest(s)