February 21, 2003
DoggY wrote: [quote=Ogrebeast][quote=Dehman]Kan tillĂ€gga att jag vet en som heter Marijana. đ
Me2
Fast hon var "nÄgot" Àldre Àn min mÄlgrupp
Din mÄlgrupp? Vilken Àr det dÄ? :p
Jag Ă€r ju 22, sĂ„ 15-16 Ă€r vĂ€l lagom đ (allt som inte har blöja gĂ„r Ă„ töja)
NÀ jag brukar sÀga ±2 Är, men jag kan göra ett undantag för J Lo, Angelina Jolie m fl
October 1, 2003
Gueno wrote: [quote=Hauk]Gueno lÀtt.
Hauk Àr sexigt.
ruski2 wrote: Fuk Mi
Fuk yu.
Ida och Petra Ă€r fina namn det. đ
Ryser vid tanken av namnet Petra, hade en matte lÀrare pÄ högstadiet som hette Petra och hon mÄste vara den sÀmsta lÀraren jag nÄgonsin trÀffat.
Typ Helen, Theres Àr sexiga namn..
January 23, 2002
Argh, herregud sÄ mÄnga sexiga namn det finns egentligen, lÀs igenom hela trÄden bara sÄ ser ni sjÀlva vad jag menar.
AppropÄ lÀrare.
NÀr jag var lite, gick i 2:an och 3:an pÄ lÄgstadiet, sÄ hade vi en lÀrare som hette Maria, tyckte hon var jÀttesöt dÄ.
Sen pÄ högstadiet fanns det en lÀrare som visserligen inte jag hade men hon var helt okej om man sÀger som sÄ :bgrin:
August 5, 2003
June 3, 2001
Steel wrote: AppropÄ lÀrare.
NÀr jag var lite, gick i 2:an och 3:an pÄ lÄgstadiet, sÄ hade vi en lÀrare som hette Maria, tyckte hon var jÀttesöt dÄ.Sen pÄ högstadiet fanns det en lÀrare som visserligen inte jag hade men hon var helt okej om man sÀger som sÄ :bgrin:
Hehe pÄminner mig om min samlÀrare i gymnasiet. :bgrin:
Fa-an va fin hon var. đ
Min jumpalÀrare i ettan (gymnasiet) var ocksÄ redigt fin.. 100% nÀrvaro pÄ hennes lektioner.
2 Guest(s)