February 12, 2002
Mitt i som hon håller på å pladdrar på om produkten så säger man med "sexig" röst. -Jag för nu ner min hand sakta i kallingarna, å jag känner hur den växer medan jag för fingrarna sakta över den.. Åhhåå.. *stönar på* den är så stor.. åhåååååå *forstätter stöna ett tag* osv osv ... osv.... lämmer till med " är du kåt nu pöket" lite då och då också.. 😀
February 12, 2002
Men vem vet,, hon kanske hakar på.. Menar jobbet är inte så kul det kan vi alla förstå å många jobbiga människor att prata med ( som iofs också tycker att dom är jobbiga )
Tänkte,, hon kanske tänker, varför inte? Menar hon har ju ändå betalt å men det inte nu blir upphettsande för henne så lär de ju vara komiskt att lyssna på.. 😉
February 12, 2002
ManicBlue, nä,, de är klart.. Finns säkert många "fulagubbar" där ute som också tänkt tanken.. Men sexlinjer asså de är ju så dyra.. 😛
Haha, iaf.. Menade nu ju inte att jag skulle göra det för att jag kände ett sånt behov,, för de går ordna på andra sätt 😉 ,, utan nu tänkte jag bara just "för sakens skull"..
August 7, 2003
De är (nog) rätt vana... som när jag nån nyårsafton ringde till Taxi Stockholm och sa: "Ja, hej, vi sitter här och smygonanerar och vill ha en taxi." Utan att ens göra en paus sa hon bara: "Jaha, och till vilken adress ska jag skicka bilen?"
Eller också träffar du på "kåta Lena, 43 år från Hökarängen" som börjar säga motsvarande saker till dig, misstänker du bara rodnar och stammar fram nåt då...
Tycker principiellt man kan säga vafan man vill till dem eftersom de ringer och stör på ens egen tid. De som jobbar som telefonförsäljare eller skickar SPAM eller liknande förtjänar inte nån respekt.
October 1, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Men vem vet,, hon kanske hakar på.. Menar jobbet är inte så kul det kan vi alla förstå å många jobbiga människor att prata med ( som iofs också tycker att dom är jobbiga )
Tänkte,, hon kanske tänker, varför inte? Menar hon har ju ändå betalt å men det inte nu blir upphettsande för henne så lär de ju vara komiskt att lyssna på.. 😉
men tänk om "hon" råkar vara en "han" med något ljus röst då ? 😉 tänkt på det scenariot eller ? :cy:
Jag är faktiskt granne med Plupp..
1 Guest(s)