June 17, 2001
Jag satt och skulle kolla upp fakta om just könshår, men då kom jag över denna... hahahaha Fan vad sköna benämningar vissa delar av kroppen har
http://www.linema.com/sprakkan.....gtkon.html
Godispåse och gökbo var nog dom som fick mig att garva rejält.. hahaha
Här hittade jag lite fakta om könshårets funktion...
"Vad skall man göra när könshåren börjar bli för långt?
Karin svarar: Man skall inte göra någonting när könshåren börjar bli längre. Könshår skyddar skötet mot smuts och bakterier samt gör så att skötet bibehåller sin fuktighet. Tycker man att det är ett jätteproblem kan man ansa håret med en sax men undvik att raka då det kan få förödande konsekvenser i form av uttorkning, sprickor och infektioner."
Håll till godo, det är inte många sexologer (eller vad det nu heter) som rekomenderar folk att raka könet
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 14, 2001
August 23, 2001
O efter att du har rakat din pung så ska du skvätta på lite rakvatten. Shit gjorde det en gång så slutade det att klia. För att när man rakar sig så blir det ju små hål eller vad man kan säga i huden o då e det bra med lite rakvatten som fraggar bakterier eller vad man nu kan säga. Usch mycket skitsnack.
December 18, 2001
Tycker de e skönt att va rakad under armarna å kring snoppen ja... dock så tänker ja inte prova på att raka mej i röven igen!!! kliade nå utav bara "#%"%"%... Flickvän uppskattar oxå att ja rakar snoppen å under armarna.. hon vill btw att ja ska raka bort allt hår på armar å ben oxå men de tänker ja inte göra!
så där ja nu vet ni dä å..
September 15, 2001
Intressant ämne, men det passar inte här, enlig mig..
Fråga en sexrådgivare eller nåt..
Det finns sånt för alla..
Typ nån herrtidning(jag vet inte vilka som finns, läser dem inte)
har dom inte sex&sånt-frågor i Café eller nåt?
Dessutom kan du nog söka dig till någon internetsida..
(Lunarstorm har ett ganska gediget sexforum....)
March 1, 2001
hmm...rakade lite förut men det är lite jobbigt att raka så nuförtiden nallar jag oftast jag av flickvännens hårborttagningskräm. Nu senast testade jag den i sprayform. Bara att spraya lite på kulorna och sen sitta på dass och läsa kalle anka i 10 min. Sen är det bara att torka av skum och hår.
Blir så otroligt barnrumpe-lent av det =)
Det kan svida lite efter men släpper efter 30 minuter typ...
puss!
June 18, 2001
Det växer inte mer för att man rakar sig. Skägget växer snabbare med åldern av andra skäl. Skulle det inte göra det skulle man aldrig behöva börja raka sig överhuvudtaget, eller hur? Nej, det är en myt att rakning ger grövre hårväxt.
Vaxning och plockning kan dock stimulera hårsäckarna temporärt så att vilande hår börjar växa. Detta ger dock i slutänden ingen kvarvarande effekt.
Nej, jag tänker inte tala om hur jag vet detta.... 🙂
1 Guest(s)