April 10, 2001
Jaha.. hehe va fan skall man säga. ?
Porrpung på kalaskulorna är väl idag snart lika vanligt som kvinnornas bikinivaxning. helt klart en trendfråga, som uppkommit från bland annat porrindustrin. Skulle säkert komma förr eller senare oavsett, eftersom vi hela tiden försöker komma på nya sätt att bli fina.
Porrpung eller PP som jag föredrar att kalla det är ju dock jäkligt nice, upptäckte det första gången för typ 12 år sen när jag medverkade i en p-rulle. då var det mest för att snabeln skulle se så lång ut som möjligt på bild. Men kan även säga att de flesta damer tycker att det är trevligare att hålla till därnere när det inte finns massa hår som förbinder insúget med utblåset..
October 8, 2001
Peter@20ghz wrote: Jaha.. hehe va fan skall man säga. ?
Porrpung på kalaskulorna är väl idag snart lika vanligt som kvinnornas bikinivaxning. helt klart en trendfråga, som uppkommit från bland annat porrindustrin. Skulle säkert komma förr eller senare oavsett, eftersom vi hela tiden försöker komma på nya sätt att bli fina.
Porrpung eller PP som jag föredrar att kalla det är ju dock jäkligt nice, upptäckte det första gången för typ 12 år sen när jag medverkade i en p-rulle. då var det mest för att snabeln skulle se så lång ut som möjligt på bild. Men kan även säga att de flesta damer tycker att det är trevligare att hålla till därnere när det inte finns massa hår som förbinder insúget med utblåset..
HAr du varit med i en P-Rulle?
vilken då 😛
August 9, 2001
skiroy wrote: Hehe...
Raka på du men här kommer en mkt målande beskrivning om vådan av att raka på sig på "fel" ställe 🙂
Fy fan vad jag garvade ihjäl mig åt hans berättelse
*HAHAHAHAHA*
*MUHAHAHAHAHAHAAHAHAHA*
Ni som inte har läst denna tråd:
http://www.supraforums.com/sho.....adid=36947
bör göra det för det är det sjukt roligaste ni har läst på länge
*HA HA HA HA HA*
May 10, 2002
preskiberat? är det nåt hemligt kod-namn sen ditt liv som porris?
funderat på det här men att "raka röven" man måste väl ha nån till att göra det åt en, lite svårt att raka sig och man vet att man har rakat överallt, det kanske inte ser så snyggt ut med hårfläckar lite här o där på skiiiinkorna
April 10, 2001
Jojo.. men om du kollar historiken, både Phat och farenhojt hadde ju säkert 50% oseriösa inlägg. Tyckte nästan bara att det var skönt att dom flyttade till annat forum. Dom spammade ju järnet både i forumet och på icq activelist, jag vart tvungen att stänga av dem från min icq för att få lite frid o fröjd.
Men visst, kan hålla med, Detta är ett forum generelt sätt för, datorer, hårdvara, moddning, osv. Men även i de mest introverta sällskap så finns det behov av att få säga nåt som är totalt "offtopic".
Den som jag dock saknar mycket är Mist, han va cool 🙂
1 Guest(s)