September 5, 2001
...men det är helt okej att betala 9.90kr/min för att få teknisk hjälp av datorbutken? eller varför inte vänta i 2-3 veckors retur..!!
Första och sista gången jag beställer något från datorbutken iaf!!
Komplett.se äger...några hundralappar dyrare men snabb support och snabba returer!
July 19, 2001
Hur kan vissa tycka att On Off har ok service?? Dom är ju totalt efterblivna där, speciellt i verkstaden. Det tog dom två månader att uppgradera ramminnet på datorn när jag var liten och inte kunde något om datorer, för övrigt var det svindyrt..
En annan grejj jag hatar är att när min fina Yamaha DVD spelare blev stulen så fick jag inte köpa en ny i den affären jag ville utan jag var tvungen att köpa skiten på On Off.. Den bästa som dom hade där kostade hälften så mycket som Yamaha´n.. Sedan försökte dom pracka på mig någon jävla garanti då de menade att lasern ofta går sönder.. Då blev jag lite sur och sade att jag då alldrig hade hört talas om att lasern i CD/DVD läsare pajjar så enkelt, då svarar den punchiga försäljaren att dom jätteofta får tillbaks trasiga DVD spelare med trasig laser.. Bra förtroende man får då..
June 27, 2002
hawkie wrote: ...men det är helt okej att betala 9.90kr/min för att få teknisk hjälp av datorbutken? eller varför inte vänta i 2-3 veckors retur..!!
Första och sista gången jag beställer något från datorbutken iaf!!Komplett.se äger...några hundralappar dyrare men snabb support och snabba returer!
Ähh som jag sagt förr Datorbutiken är bra som fan.
July 9, 2003
Pim_ wrote: Det värsta jag vet är den lata mejeripersonalen....där kan man snacka 0 service....
nja... det kan jag inte riktigt hålla med om... sen vet jag inte hur ofta du e på ett mejeri och träffar personalen där men jag tycker att dom sköter sitt jobb mycket bra... sällan några fel från deras sida.... skulle väll vara arbetsledningen isåfall....
1 Guest(s)