April 1, 2003
har en liten fundering... jag samlar på simpsons säsongerna på dvd...men det finns juh andra dvd filmer, med fyra avsnitt på varje skriva...borde inte dom finnas med på dvd säsongerna? eller är det avsnitt som enbart kommer på dom andra skivorna?
känns onödigt o köpa likadana avsnitt
November 27, 2003
Kizo wrote: Precis.
Det finns ingen som helst anledning att köpa de DVD:erna om du äger säsongerna.
Det finns ju faktiskt lite extramaterial på dom, inte alla dock, men det är ändå rätt trevlig utfyllnad. Kostar ju "bara" 100kr trots allt. Det är mindre än en film och det är garanterat bra underhållning.
//Andreas
September 16, 2002
Delph1 wrote: [quote=Kizo]Precis.
Det finns ju faktiskt lite extramaterial på dom, inte alla dock, men det är ändå rätt trevlig utfyllnad. Kostar ju "bara" 100kr trots allt. Det är mindre än en film och det är garanterat bra underhållning.
//Andreas
Har du sett något av det extramaterialet? Det är ju skräp. 😛
Jag har en DVD med fyra stycken avsnitt med temat musik.
Extramaterialet är "Otto's finest moments." Och allt de gjort är att klippa ihop ca: 30 sekunder av olika Otto-klipp. Helt utan introduktion, pausar, text eller fixat ljud.
November 27, 2003
Kizo wrote: [quote=Delph1][quote=Kizo]Precis.
//Andreas
Har du sett något av det extramaterialet? Det är ju skräp. 😛
Jag har en DVD med fyra stycken avsnitt med temat musik.
Extramaterialet är "Otto's finest moments." Och allt de gjort är att klippa ihop ca: 30 sekunder av olika Otto-klipp. Helt utan introduktion, pausar, text eller fixat ljud.
Jo, på en del är det riktigt värdelöst, men på andra kan man ju få se reklamsnuttar och lite annat kul 🙂
//Andreas
2 Guest(s)