January 17, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....75,00.html
Fan va snyggt tajmad popup jag fick när jag läste denna artikel!
http://www.pampers.com Gratis blöjor!
Jag kan ABSOLUT inte fatta hur man kan ta åt sig NÅGON sorts mobbning av NÅGON du antagligen INTE ens känner på INTERNET/Lunar!
Vafan, lira CS på vilken server som helst och du blir hotad till livet och "mobbad" på samma sätt som i artikeln!
Bryr man sig? NEJ!
Varför??? KILLEN BOR CA 50 MIL IFRÅN DIG DITT J***A BLÖJBARN SOM SUGER PÅ TUMMEN OCH KLAGAR I MEDIA NÄR NÅGON KALLAR DIG NÅGOT PÅ INTERNET!
GROOLLLLL! Nu har jag ett raserianfall av stor skala igen! Dessa människor är en skymf mot de som blivit mobbade på skolan och på fritiden, HEMMA! PÅ RIKTIGT! AV NÅGON DU TRÄFFAR ÖGA MOT ÖGA NÄSTAN VARJE DAG SOM FRYSER UT DIG, HÅNAR DIG OCH SLÅR DIG OM HAN FÅR CHANSEN! I VERKLIGA LIVET!
*Ohh, hjälp! Jag är en sinnessvag tjej på 14 år som blivit kallad hora på lunarstorm! Av någon jag inte känner, av någon som inte ens vet hur jag ser ut, AV NÅGON JAG INTE ENS VET NAMNET PÅ!*
Oj oj oj OJ! Hennes sociala liv är lagt i ruiner, hon måste få gå hos en psykolog i 4 år innan hon vågar titta någon i ögonen igen, HON MÅSTE FATTA ATT DET INTE SPELAR NÅGON ROLL OM FANSKAPET BOR LÅNGUTIHELVETE BORT OCH ALDRIG KOMMER ATT TRÄFFA HENNE!
Fan vad man blir sur! Om någon här tagit åt sig av "fula ord" på internet, räck upp en hand så jag få komma och såga av den! Jag blev mobbad genom 3-8an, och jag var ganska djupt nere, men inte FAN tog jag åt mig om nån kallade mig något på internet under den tiden inte!
Ser bara tjejer som klagar... SNACKA OM ATT DRA SKAM ÖVER DET KVINNLIGA SLÄKTET!
*DUNK* *DUNK* *DUNK* *DUNK*
Äh, orka klaga mer, ni fattar vad jag vill få fram! Nu ska jag ruska av mig vreden i en kalldusch.
February 21, 2003
du läste inte så noga du
– De blir samtidigt mobbade i skolan och på nätet.
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
July 8, 2003
Är det så nedras svårt att polisanmäla då? Jag menar folk som mobbar över internet är ganska lätta att spåra upp om den sitter hemma. Sitter de i en skola går det ju också att spåra.
Lunarstorm är dessutom ett av de ställen som ser väldigt hårt på mobbig! Min lillebror har mobbats via lunarstorm men han anmälde henne till lunarstorm som tog kontakt med internetleverantören och föräldrarna (även om hon bor på ett psykställe för menlösa barn med allvarliga problem = hon är totalt vrickad). Hon blev avstängd från datorerna där hon bor.
July 8, 2003
DiDi wrote: Oftast handlar det som tiggre skrev att det är samma personer som mobbar i skolan som mobbar dem över internet...
EDIT: Eller inte oftast föresten... då och då...
Hursomhelst, det finns ett rättssystem. Polisanmälan...
Ett annat fall av lillebrors mobbare som höll på att kalla honom dumma saker varje gång de råkade cykla förbi varandra. Lillebror skrev ett brev till personens mamma och sa att om det inte slutade omedelbart så skulle han anmäla honom. Det slutade samma sekund. =)
December 15, 2002
Visst man kan tycka att de inte är något att gnälla över, men samma lagar och förordningar gäller på Internet som i "vanliga" livet.
De folk inte vågar säga öga mot öga till en annan person ska dom f** inte heller skriva på en datorskärm i tron att man kan vara 100% anonym.
January 17, 2002
tiggre wrote: du läste inte så noga du
Du läste inte mitt så noga heller...
CoLiC wrote: Jag blev mobbad genom 3-8an, och jag var ganska djupt nere, men inte FAN tog jag åt mig om nån kallade mig något på internet under den tiden inte!
Det var inte skolmobbing vi snackade om, det var över lunar etc... Jag förväntar mig att ingen är sämre än mig :bgrin:
Jag kan som sagt inte fatta varför dom ens tar åt sig.
August 20, 2001
CoLiC wrote: [quote=tiggre]du läste inte så noga du
Du läste inte mitt så noga heller...
CoLiC wrote: Jag blev mobbad genom 3-8an, och jag var ganska djupt nere, men inte FAN tog jag åt mig om nån kallade mig något på internet under den tiden inte!
Det var inte skolmobbing vi snackade om, det var över lunar etc... Jag förväntar mig att ingen är sämre än mig :bgrin:
Jag kan som sagt inte fatta varför dom ens tar åt sig.
De vill väl bryta vardagen så att säga...
November 26, 2002
Hauk wrote: Då förtjänar man fan att bli internetmobbad!
Jag blir slagen på LAN för min compaq!! HUR TROR NI DET KÄNNS!?!? VA!? VA?! men inte skrivier någon om "Lasse 17, kan inte gå på LAN"
fyfan,....dagens samhälle..
du tror att det är synd om dig? vänta bara tills någon av oss träffar Belgabooo på riktigt..
MED EN TEGELSTEN!!!11
hehe
July 19, 2001
Öwall wrote: [quote=Hauk]Då förtjänar man fan att bli internetmobbad!
Jag blir slagen på LAN för min compaq!! HUR TROR NI DET KÄNNS!?!? VA!? VA?! men inte skrivier någon om "Lasse 17, kan inte gå på LAN"
fyfan,....dagens samhälle..
du tror att det är synd om dig? vänta bara tills någon av oss träffar Belgabooo på riktigt..
MED EN TEGELSTEN!!!11
hehe
Och en fet dildo.. Hjäälp!
Men dom kan ju bara byta e-mail adress... Var det svårt eller?
1 Guest(s)