November 26, 2002
Jaha, då var det dags att byta korridorer. Efter drygt 5 år på Sun Microsystems kommer jag nu inte bara att lämna företaget utan även Stockholm och Sverige. Flyttlasset hem till Åland går i årsskiftet så nu ska jag softa några veckor och packa inför flytten.
Stockholm har varit bra men hemma är bäst!
Tyvärr så blir ni inte av med mig så lätt, bredband är beställt och bör bli inkopplat under januari. Så, jag kommer att försätta att hänga här och slänga ur mig dumheter. Lite skrämmande att vara tvungen att bo i samma stad som ViU, men jag får väl försöka stå ut...
August 3, 2003
John_lz wrote: Jaha, då var det dags att byta korridorer. Efter drygt 5 år på Sun Microsystems kommer jag nu inte bara att lämna företaget utan även Stockholm och Sverige. Flyttlasset hem till Åland går i årsskiftet så nu ska jag softa några veckor och packa inför flytten.
Tyvärr så blir ni inte av med mig så lätt, bredband är beställt och bör bli inkopplat under januari. Så, jag kommer att försätta att hänga här och slänga ur mig dumheter. Lite skrämmande att vara tvungen att bo i samma stad som ViU, men jag får väl försöka stå ut...
Vad ska du arbeta med på Åland? Rent spontant känns det som att det kan vara dåligt med UNIX-relaterade arbeten på Åland. Detta kan dock mycket väl bero på min oerhörda inskränkthet 😉
November 26, 2002
east_lake wrote: [quote=John_lz]Jaha, då var det dags att byta korridorer. Efter drygt 5 år på Sun Microsystems kommer jag nu inte bara att lämna företaget utan även Stockholm och Sverige. Flyttlasset hem till Åland går i årsskiftet så nu ska jag softa några veckor och packa inför flytten.
Vad ska du arbeta med på Åland? Rent spontant känns det som att det kan vara dåligt med UNIX-relaterade arbeten på Åland. Detta kan dock mycket väl bero på min oerhörda inskränkthet 😉
Faktum är att det är brist på UNIX-folk på Åland. Är du duktig på UNIX så får du jobb direkt. Jag kommer att jobba som projektledare på Crosskey Banking Solutions.
1 Guest(s)