October 6, 2003
Ja, nu var det på allvar slut för oss i Sverige. Denna underbara serie som har funnits med i hela våra liv känns det som.
Trots att de spelade in säsong 10 för ca 1-2 år sen så har det ju alltid funnits här i Sverige. Men nu är det ju slut
Det känns verkligen tungt.
Vi kommer att sakna er Joey, Chandler, Phoebe, Monica, Ross och Rachel.
Btw: Är det någon som vet när hela serien släpps i en och samma dvd-box? Säsong 1-10 alltså.
March 13, 2004
sista boxen skulle släppas idag tror jag, tyckte dom sa de på 5:an igår,
ja de är riktigt tråkigt att det är slut, men man har ju alla avsnitt så man kan gå tillbaka i tiden ibland 🙂
hoppas att joey får lite gästspel i sin serie, så kan dom gamla goa vännerna komma på besök, skulle va fett kul.
November 26, 2002
Hugge wrote: Jadå:
3000:- !!!! Yaik! Men det är nästan värt det...
Är det lagligt att tanka och dela ut tv-serier på dc eller ftp? Eller gäller samma copyright där som på musik och film?
March 10, 2002
BearznaiL wrote: Ja, nu var det på allvar slut för oss i Sverige. Denna underbara serie som har funnits med i hela våra liv känns det som.
Trots att de spelade in säsong 10 för ca 1-2 år sen så har det ju alltid funnits här i Sverige. Men nu är det ju slut
Det känns verkligen tungt.
Vi kommer att sakna er Joey, Chandler, Phoebe, Monica, Ross och Rachel.
Btw: Är det någon som vet när hela serien släpps i en och samma dvd-box? Säsong 1-10 alltså.
Joey har ju i.a.f. en egen serie nu. 😉 Tror den skulle sändas i vår på Kanal 5.
January 15, 2002
John_lz wrote: [quote=Hugge]Jadå:
http://discshop.se/LIVE/shop/ds_produkt.php?lang=&id=41790&
Är det lagligt att tanka och dela ut tv-serier på dc eller ftp? Eller gäller samma copyright där som på musik och film?
Det är copyright på dom tyvärr...
Fast då kommer vi till den eviga debaten som jag aldrig hänger med i 😛 Man får ju tanka mp3 men inte dela, och så får man inte ladda ner filmer. Men man får ju spela in avsnitten från TV, då borde man få ladda ner dom och titta på, men inte dela ut? Egentligen...
November 22, 2001
Jontez wrote: [quote=John_lz][quote=Hugge]Jadå:
http://discshop.se/LIVE/shop/ds_produkt.php?lang=&id=41790&
Det är copyright på dom tyvärr...
Fast då kommer vi till den eviga debaten som jag aldrig hänger med i 😛 Man får ju tanka mp3 men inte dela, och så får man inte ladda ner filmer. Men man får ju spela in avsnitten från TV, då borde man få ladda ner dom och titta på, men inte dela ut? Egentligen...
På VHS gäller ju att man får spela in för privat bruk, dock inte visa för "större samlingar". Tror det e lite luddigt det där.
Särskilt som de avsnitten som snurrar runt på dc o dyl i regel är inspelade i USA o där har de säkert andra regler.
April 14, 2002
macrus wrote: Ja sett avsnitten innan de sändes i Sverige.
Så j**la surt när man såg sista avsnittet, inget nytt friends avsnitt.Tur att man har alla avsnitt iaf så man kan kolla på det sen när man vill. 🙂
Friends är nog bästa tv-serien genom tiderna.
Hur har du kunnat se det? #-o Sista avsnittet var som ett helt vanligt för mig tills man insåg att det inte kom några fler
June 23, 2002
Marcan- wrote: [quote=macrus]Ja sett avsnitten innan de sändes i Sverige.
Så j**la surt när man såg sista avsnittet, inget nytt friends avsnitt.Tur att man har alla avsnitt iaf så man kan kolla på det sen när man vill. 🙂
Friends är nog bästa tv-serien genom tiderna.
Hur har du kunnat se det? #-o Sista avsnittet var som ett helt vanligt för mig tills man insåg att det inte kom några fler
Jag har eh en polare i USA som visade avsnitten med webcam för mig. 🙄
Lustigkurre där.. 😕
June 5, 2004
Joni^ wrote: [quote=DiDi][quote=Joni^]3 fetalaxar, BILLIGT FAN! köpa direkt eh 🙂
Jo i och med att det var 30dvder så var det ganska billigt. Tänk själv, 100kr på dvd. Det är inte så farligt.
Ja jag menar ju det.. inte alls något man behöver kvida över! :bgrin:
Men fortfarande,det är mycket pengar att punga ut med liksom i ett stycke., fast det är helt klart värt pengarna.
2 Guest(s)