May 19, 2003
We! Ska nog köpa när man har en ekonomi som tillåter det (tar ett bra tag :)). Håller på att titta igenom säsongerna just nu, och kan bara säga att Vänner är den absolut bästa serien som finns. Kan få tårar ibland när jag tänker på hur bra den är + att det inte kommer något mer.
Me <3 Friends
November 27, 2003
fastbullit wrote: [quote=Tindy][quote=Delph1][quote=macrus]Friends är nog bästa tv-serien genom tiderna.
Nja. jag kommr nog sakna Simpsons mer när det slutar 😉
//Andreas
DONT SAY THAT!
Inte simpsons 🙁
ska det sluta D;
Dom senaste kontrakten löpte väl till säsgon 17 tror jag 🙁
Sen är ju frågan om den där långfilmen så klart....
//Andreas
August 20, 2001
Delph1 wrote: [quote=fastbullit][quote=Tindy][quote=Delph1][quote=macrus]Friends är nog bästa tv-serien genom tiderna.
//Andreas
DONT SAY THAT!
Inte simpsons 🙁
ska det sluta D;
//Andreas
Som jag förstod det, så skulle de lägga ner serien vid 2007-2008. Men det var inte säkert.
November 27, 2003
DiDi wrote: [quote=Delph1][quote=fastbullit][quote=Tindy][quote=Delph1][quote=macrus]Friends är nog bästa tv-serien genom tiderna.
//Andreas
DONT SAY THAT!
Inte simpsons 🙁
ska det sluta D;
//Andreas
Som jag förstod det, så skulle de lägga ner serien vid 2007-2008. Men det var inte säkert.
Tycker jag dom kan följa upp det med att göra en "Monkey Island" serie 😉 . Det vore så äg!
//Andreas
April 24, 2003
Visst kommer man sakna Vänner...
Men som tur har ju Joey spelat in är på 12 avsnittet av 24 dom kommer börja visa Joey på 5an i Mars & April på vänner tiden...
Om jag har förstått rätt med Simpson som komme du börja jobba med
en långfilm år 2006 och då kommer du kägga ner serien..
Det sades att det kommer vara ett dramtiskt slut på Simpson...
June 23, 2002
Herrn wrote: Visst kommer man sakna Vänner...
Men som tur har ju Joey spelat in är på 12 avsnittet av 24 dom kommer börja visa Joey på 5an i Mars & April på vänner tiden...Om jag har förstått rätt med Simpson som komme du börja jobba med
en långfilm år 2006 och då kommer du kägga ner serien..Det sades att det kommer vara ett dramtiskt slut på Simpson...
Tyvärr så är inte Joey i närheten av lika bra som Friends, men visst fan är det helt klart sevärt.
April 14, 2002
macrus wrote: [quote=Herrn]Visst kommer man sakna Vänner...
Men som tur har ju Joey spelat in är på 12 avsnittet av 24 dom kommer börja visa Joey på 5an i Mars & April på vänner tiden...Om jag har förstått rätt med Simpson som komme du börja jobba med
en långfilm år 2006 och då kommer du kägga ner serien..Det sades att det kommer vara ett dramtiskt slut på Simpson...
Tyvärr så är inte Joey i närheten av lika bra som Friends, men visst fan är det helt klart sevärt.
Precis, den är sevärd men är ju inte friends. Försöker man se det som en substitut till friends blir man nog besviken.
2 Guest(s)