Sitter o planerar en Date|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Sitter o planerar en Date
azN-
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1651
sp_UserOfflineSmall Offline
1067387
August 10, 2006 - 8:36 am
sp_Permalink sp_Print

Niklas.Andersson wrote:
Och jag tror ärligt det inte finns något mysigare att sitta med tända ljus ute i en skog när det regnar ..

Jo, sitta i ett tält nära en sjö eller något så man hör vattnet smattra på tältet och i vattnet.

whak
Member
Medlem
Forum Posts: 4718
1067576
August 10, 2006 - 7:53 pm
sp_Permalink sp_Print

azN- wrote: [quote=Niklas.Andersson] Och jag tror ärligt det inte finns något mysigare att sitta med tända ljus ute i en skog när det regnar ..

Jo, sitta i ett tält nära en sjö eller något så man hör vattnet smattra på tältet och i vattnet.

Eh, vänta nu. SITTA i ett tält med en tjej? Vart är världen påväg? :cy:

Stripz
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 196
1067581
August 10, 2006 - 8:27 pm
sp_Permalink sp_Print

bjud henne på middag å se vars du tar dig däri från sängen lr en natt kyss;D

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
1067602
August 10, 2006 - 10:05 pm
sp_Permalink sp_Print

Middag på resturang är tråkigt, kliche,blase och helt uråldrat.
Dagens ungdom vill ha minnesvärda stunder ala Actiondejter.
Thats the shit va.

Jag vill bara ha en backupplan ifall plan A skiter sig.

Nån som kan rekomendera några bra Baugettställen i göteborg ?

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
1067603
August 10, 2006 - 10:10 pm
sp_Permalink sp_Print

Trevligt med lite omväxling. Själv föredrar jag en fin resturang. E lite tråkig..

Lycka till man!

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1067798
August 11, 2006 - 5:04 pm
sp_Permalink sp_Print

Mind wrote: Middag på resturang är tråkigt, kliche,blase och helt uråldrat.
Thats the shit va.

That's the Bullshit ya.

Aldrig varit med om en kvinna som tackat nej till en middag på en bra resturang. Visst det kan svida rejält i plånboken, men vad jag vet är det inte så många som faktiskt fått uppleva en sann romantisk middag på en resturang med bra stämning.
Nu är det ju dock alldeles för sent att få tag på ett bord på en sådan resturang.

//Andreas

ZIre
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1776
1067869
August 11, 2006 - 9:36 pm
sp_Permalink sp_Print

mach wrote: Hehe, med den packningen kommer du inte utstråla "spontanitet" direkt. Men lugn - de flesta tjejer ger pluspoäng för ansträngning 🙂

Du har världskulturmuseet med jättegott ekologisk espresso. Att sedan smyga in på liseberg och spela ett par rundor med pinball är ju nice 🙂
OBS: vad hon än säger: betala inträdet till Liseberg och ha med femmor till spelen! Du lägger ut kanske en 50-lapp för henne men får fett med kred, billigare kommer du inte undan...

Har du bil så finns ju alltid kafét uppe i vattentornet som ligger uppåt guldheden. Hade inte botaniska haft stängt sina växthus hade jag rekommenderat en tur dit. Att smyga runt bland färgsprakande tropiska och väldoftande växter i en hetta som kommer få henne att vilja ta av sig kläder är *alltid* en bra ide.

Andra eller tredje dejten borde du kanske ta henne ut och bada - så du får se hur hon ser ut. Glöm inte solkräm: Inget sexigt med kräftlook + möjligheter till insmörjning.

*phew*

Det är allt jag kommer på så här på studs... lycka till!

han ska dejta, inte stalka ^^

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
1067892
August 11, 2006 - 11:31 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: [quote=Mind]Middag på resturang är tråkigt, kliche,blase och helt uråldrat.
Thats the shit va.

That's the Bullshit ya.

Aldrig varit med om en kvinna som tackat nej till en middag på en bra resturang. Visst det kan svida rejält i plånboken, men vad jag vet är det inte så många som faktiskt fått uppleva en sann romantisk middag på en resturang med bra stämning.
Nu är det ju dock alldeles för sent att få tag på ett bord på en sådan resturang.

//Andreas

Klart som fan dom inte tackar nej till att bli bjuda på nån fancy resturang.
Skulle du säga nej till att få låna en ferarri för en dag ?

Men om du skulle sitta mitt imot en het brud vid midagsbordet, hur skulle du stöta på henne ?
Jag kan tänka att man fotflörtar lite och skojar, kan pilla lite på hennes händer oxå.
And then what ?!

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1067925
August 12, 2006 - 7:19 am
sp_Permalink sp_Print

Mind wrote: [quote=Delph1][quote=Mind]Middag på resturang är tråkigt, kliche,blase och helt uråldrat.
Thats the shit va.

That's the Bullshit ya.

//Andreas

Klart som fan dom inte tackar nej till att bli bjuda på nån fancy resturang.
Skulle du säga nej till att få låna en ferarri för en dag ?

Men om du skulle sitta mitt imot en het brud vid midagsbordet, hur skulle du stöta på henne ?
Jag kan tänka att man fotflörtar lite och skojar, kan pilla lite på hennes händer oxå.
And then what ?!

Man pratar och lär känna varandra ganska bra. Det skapar en känsla av trygghet och en bra middag kan utan problem dra iväg och ta timmar.

Middagen är ju bara första delen av daten dessutom och sköter man den rätt så går man vidare och dansara t.ex. och där blir man mer närgången. 😉
Sköter man sitt han och fotarbete rätt dock så behöver man inte ens det ibland. Ska man bygga upp ett förhållande så är det väl smartare att bara tåflörta lite för att visa att man är intresserad istället för att köra en full frontal attack och kanske skrämma henne eller ge henne intrycket att detta är allt du får typ.
Men samtidigt så är ju alla damer olika och alla vill ha olika saker, en del skulle kanske tolka tåflörtande som oerhört härligt medan nästa skulle finna det tråkigt. Det vet man oftast inte förrän det är försent dock 😉

//Andreas

Stripz
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 196
1068032
August 12, 2006 - 5:02 pm
sp_Permalink sp_Print

äta klart sen kansek dra hem till henne lr nått i den stilen bio ?
jag vet inte jag e bara 17

Hulto
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1662
1068041
August 12, 2006 - 6:05 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: [quote=Mind]Middag på resturang är tråkigt, kliche,blase och helt uråldrat.
Thats the shit va.

That's the Bullshit ya.

//Andreas

Jensen's bøfhus? 😉

[PITA]Neo
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 499
1068045
August 12, 2006 - 6:41 pm
sp_Permalink sp_Print

Ja mind nu vill vi nog snart ha en liten update hur det går?

Iofs förhoppningsvis blir det ingen update förrän imorgon men... 🙂
Plus jag sitter o planerar lite liknande för en tjej som kommer på besök så vill gärna veta hur vad du nu valde att göra gick hem hehe 😉

Krqagyzzz
Member
Medlem
Forum Posts: 7176
1068057
August 12, 2006 - 9:34 pm
sp_Permalink sp_Print

hULt0 wrote: [quote=Delph1]Nu är det ju dock alldeles för sent att få tag på ett bord på en sådan resturang.

//Andreas

Jensen's bøfhus? 😉

Ironin lever, visst är det underbart...

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 292
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL