August 15, 2002
Callister wrote: [quote=spartacus][quote=Callister]Fick nyss veta att min styvfars bästa polare hängt sig i lördags..
Jag vet inte vad jag ska tro.. Jag kände honom inte så bra men jag vet att han är en jävligt schysst snubbe..
han hade ffs barn att ta hand om.. han var ju miljonnär också.. vem tar självmord då?:cy:
Om du ställer ett sådant idiotiskt antagande om varför man begår självmord bara för att man är miljonär så är du bra pantad.
idiot
Om du inte kan låta en person dela med sig av sina sorger utan att du ska gnälla är du bra ond, ondska, ondskan i sin renaste form. 😛
Jag bara undrar hur du tänker. Men eftersom du inte besvarade min fråga så har du uppenbarligen inget bra svar.
July 27, 2002
spartacus wrote: [quote=Callister][quote=spartacus][quote=Callister]Fick nyss veta att min styvfars bästa polare hängt sig i lördags..
Jag vet inte vad jag ska tro.. Jag kände honom inte så bra men jag vet att han är en jävligt schysst snubbe..
han hade ffs barn att ta hand om.. han var ju miljonnär också.. vem tar självmord då?:cy:
Om du ställer ett sådant idiotiskt antagande om varför man begår självmord bara för att man är miljonär så är du bra pantad.
idiot
Om du inte kan låta en person dela med sig av sina sorger utan att du ska gnälla är du bra ond, ondska, ondskan i sin renaste form. 😛
Jag bara undrar hur du tänker. Men eftersom du inte besvarade min fråga så har du uppenbarligen inget bra svar.
Det finns folk som begår självmord av ekonomiska problem, och är man miljonär har man knappast problem med det.
Kunde du inte tänkt ut det själv? smartass!
September 27, 2002
Mind wrote: kanske var påväg att bli av med alla pengar.
anyway, visst är det tragistk, men om man tar upp något sådanthär i ett hårdvaruforum så borde man ju vara berädd på att alla inte är helt seriösa.
Möjligt men jag tycker alla borde kunna sköta sig mer diplomatiskt ändå!
August 15, 2002
Callister wrote: [quote=spartacus][quote=Callister][quote=spartacus][quote=Callister]Fick nyss veta att min styvfars bästa polare hängt sig i lördags..
idiot
Det finns folk som begår självmord av ekonomiska problem, och är man miljonär har man knappast problem med det.
Tror knappast att någon begår självmord bara pga av pengar. För det andra så målade du upp det precis som att "är man miljonär så har man inga problem" vilket jag tyckte var ett ypperligt dåligt antagande.
July 27, 2002
spartacus wrote: [quote=Callister][quote=spartacus][quote=Callister][quote=spartacus][quote=Callister]Fick nyss veta att min styvfars bästa polare hängt sig i lördags..
idiot
Tror knappast att någon begår självmord bara pga av pengar. För det andra så målade du upp det precis som att "är man miljonär så har man inga problem" vilket jag tyckte var ett ypperligt dåligt antagande.
Som jag sa så kan man ta självmord pga av ekonomiska problem, no doubt..
Sen så om man har mkt pengar så känns livet lite värdare eller om man är fattig? Om vi säger att man har familj som både fattig o rik..
Allting styrs ju av pengar så
March 11, 2003
Det finns folk som tar livet av sig på grund av att de har för lite pengar. Det finns folk som tar livet av sig för att de har för mycket pengar. I vilket fall som helst är det det inget normalt beteende. Personen är inte frisk, alltså skall inte hans/hennes familj eller nära känna ångest. De hade inte kunnat göra något åt det.
September 16, 2002
En av mina bästa vänners bror begick självmord för snart ett år sedan, genom hängning. Och det var helt pga. mobbing.
De närastående kommer aldrig någonsin att få sina liv att kännas bra igen, än hur gärna de vill.
Så att det finns folk här som enbart driver med situationen tycker jag är sjukt!
1 Guest(s)