May 19, 2003
Bogus^ wrote: [quote=Vamp]Drömmar är mycket roliga, speciellt när man vet att man är i en dröm. har hänt bara ett få gånger. Jag drömmde att jag var ute på min gård, och å¨något sätt så visste jag att jag drömmde, så jag täntke typ "Ja, jag drömmer ju. Kan jag leka lite då jag inte kan dö eller göra illa mig." Så jag hoppad över bilar (matrix moves mm ;)), och flög lite. Var skit kul =).
ja, sånt brukar faktisk hända mig också...
men de goaste drömmarna jag har haft är nog jag hoppar/trillar ner för ett stup... känner verkligen hur det pirrar i magen...
men det brukar hända ganska ofta att jag fattar att jag drömmer... iaf de gångerna jag har kommit ihåg
Ja, det är härligt somfan! :D. har hänt några ggr, och man vet att det inte kommer göra ont lite undermedvetet. Sådan härlig känsla fast man bara drömmer. Jag brukar också drömma massor med att jag blir uppäten eller dödad av mosnter och andra konstiga saker. Det är inte mardrömmar, men det blir så. Tex att jag ramlar ner i vattnet och en haj kommer och börjar tugga på mig. Sen blir det svart, och antigen vaknar man eller så blir det "en ny" dröm. Har blivit dödat av massa monster. Spindlarna från Starship Troopers, som satte sitt ben igenom min mage. Kändes lite konstigt faktiskt. Men vissa grejer är väerkligen skitäckliga.
Ibland så har jag dömt att tex en flygade sak har satt sig på min rygg, och gör någonting (tuggar?) och någon annan i drömmen har sagt typ " Titta på din rygg!". Och det känns verkligen, det gör ont på ett konstigt sätt. Samma sak när jag var mindre, drömde jag om en gubbe bakom soffan hemma hos mig, som jag fick lov att "klara av" innan jag fick vakna. Dör kittlade han mig, och det var hur äckligt som hellst. Kändes verkligt, och jag kunde inte göra ett skit åt det. *ryser*
October 16, 2003
^Morbid^ wrote: En gång drömde jag att jag satt o sket mitt på ett torg.
hehe, jag har drömt att jag har gått till skolan som vanligt men väl i skolan så kommar jag på att jag har glömt kläderna... helt naken i skolan det är då det är skönt att veta att det bara är en dröm... :bgrin:
May 19, 2003
Bogus^ wrote: [quote=^Morbid^]En gång drömde jag att jag satt o sket mitt på ett torg.
hehe, jag har drömt att jag har gått till skolan som vanligt men väl i skolan så kommar jag på att jag har glömt kläderna... helt naken i skolan det är då det är skönt att veta att det bara är en dröm... :bgrin:
Åhh, hatar sådana drömmar. När man förlorar kläder eller andra pinsamma saker :bgrin: .
January 23, 2002
Mind wrote: ibland när man drömmer så vet man inte om saker och ting har inträffat irl eller inte.
händer mig relativt ofta, planerar jag i förväg drömmer jag att jag uträttar det och vet inte alltid om jag har gjott det 🙄
Haha, känner igen det där.
Kan vara riktigt jobbigt, speciellt när man är så förvirrad och glömsk normalt att man kan sitta i sitt rum på övervåningen och komma på att man ska gå ner å hämta något eller göra något men när man kommit ner för trappan har man redan glömt vad man skulle ner å göra.
Skämtar alltså inte, det kan hända mig och det är en normal villa och inte ett slott där du går någon kilometer för att komma ner. 🙂
October 16, 2003
Steel wrote: [quote=Mind]ibland när man drömmer så vet man inte om saker och ting har inträffat irl eller inte.
händer mig relativt ofta, planerar jag i förväg drömmer jag att jag uträttar det och vet inte alltid om jag har gjott det 🙄
Kan vara riktigt jobbigt, speciellt när man är så förvirrad och glömsk normalt att man kan sitta i sitt rum på övervåningen och komma på att man ska gå ner å hämta något eller göra något men när man kommit ner för trappan har man redan glömt vad man skulle ner å göra.
Skämtar alltså inte, det kan hända mig och det är en normal villa och inte ett slott där du går någon kilometer för att komma ner. 🙂
brukar hända mig ganska ofta...
September 28, 2003
Bogus^ wrote: [quote=Steel][quote=Mind]ibland när man drömmer så vet man inte om saker och ting har inträffat irl eller inte.
brukar hända mig ganska ofta...
mej med. Typ man går runt o kollar lite sen går jag upp igen o kommer på att jag skulle hämta en kopp kaffe eller liknande, helt sinnessjukt
December 10, 2002
Hahahahahahaha, guppar omkring i stolen av
skratt om din historia 😀
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
September 3, 2001
Jag har en dator som vägrar överklocka stabilt över 2,3 ghz.. och jag brukar ofta fantasiera med att det säkert är en enda transistor i hela processorn som är sketen och som vägrar köra snabbare.
Då drömde jag en gång att det blev nå konstiga solstrålar som påverkade min dator på nå mysko sätt så att alla transistorer blev skitbra, och då kunde jag överklocka till typ 3 ghz och det var minnet som satte stopp för jag kunde inte höja multipeln mer,o jag var så jävla glad, men jag blev besatt med att fixa nya minnen så resten av drömmen gick ut på att jag var tvungen att råna pengar från nån tant för att köpa minnen men aja, till slut satt jag i finkan o grät.
När jag vaknade gick jag o kolla hur högt det gick o överklocka och det var, till min besvikelse, fortfarande bara 2,3 ghz.
:'(
February 5, 2004
Gillar drömmar när jag ramlar ner från stup och skyskrapor och sånt. Även lite kul att dö, inte för att det är kul med något av det IRL, men det är så skum känsla när man gör det i drömmar och vet att man drömmer.
Var lite kul en gång när jag drömde att jag var Tommy Vercetti i GTA:VC och körde runt i Vice City, kändes så verkligt.
Ibland drömmer jag att jag åker till olika platser också.. det är rätt kul, för dagen efter känns det ofta som jag har varit där, och det är nästan så att jag tror att jag varit där IRL.
1 Guest(s)