July 1, 2003
nu krisar det sig lite hĂ€r tror jag đ
kÀnner hur halsen svÀller upp och hostan tilltar..
men fan, grabbar, man ska ju inte behöva vara klen pÄ sin student!
springer ju ut pÄ nÀsta tisdag.
skulle sitta fint om man kunde fÄ lite rÄd pÄ mirakelkurer mot
halsproblemen..
vattenkokaren e snart klar och dĂ„ blir honung med lite te đ
sen en burk c-vitamin kanske som morsan har i nĂ„tt skĂ„p đ
fan. alla förslag mottages med glÀdje! :rollsmile:
October 27, 2001
Jag har vart sjuk enda sen jag kom hem frĂ„n Kos (~1 vecka) och jag ska ta studenten imorrn. Febern har lugnat sig lite, sĂ„ det ska nok gĂ„ att genomföra festligheterna. đ
Fast nu pekar det Ät att det blir regn imorrn, sÄ det kommer vÀl addera till dryghetsfaktorn. :/
October 29, 2001
ta ett knÀckebröd smeta pÄ honung (istÀllet för smör) och skiva upp rÄ vitlök som pÄlÀgg. Det Àr min farsa som har introducerat denna mirakelmacka för mig, smakar lite konstigt men den brukar fungera. Om inte medecinsk riktigt sÄ kanske som en placebo iaf, du mÄste tro! Tro!
July 1, 2003
gamerse wrote: ta ett knÀckebröd smeta pÄ honung (istÀllet för smör) och skiva upp rÄ vitlök som pÄlÀgg. Det Àr min farsa som har introducerat denna mirakelmacka för mig, smakar lite konstigt men den brukar fungera. Om inte medecinsk riktigt sÄ kanske som en placebo iaf, du mÄste tro! Tro!
jag brukar Àta en knÀckemacka med bara smör och vitlök.
dock sÄ har jag inte provat med honung pÄ! tack för tipset!
October 22, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: "Rinexin" eller va de heter.. à ssÄ bÀdda ner dig varmt Ä hÄll dig lung en dag sÄ att kroppen kommer i "balans" igen..
Efter min examen for jag Ä fiska... PÄ radion dundrade lÄtern " jag gÄr Ä fiskar".
De undrade var jag var pĂ„ efterfesten.. đ
Rinexin gör underverk om man har svÀllda bihÄlor. Men rinexin Àr receptbelagt.
1 Guest(s)